6 kapitola

1.4K 71 6
                                    

Probudil mě otravný hlas Pansy "Hele jestli chceš snídat, tak by jsi měla vstát" protáhla jsem se. Po příjemném protáhnutí jsem vstala, a zamířila jsem ke skříni. Vzala jsem si k sobě mojí hůlku a uniformu, se kterou jsem šla do koupelny. V koupelně jsem se pomocí kouzla převlékla, a učesala. Po chvilce jsem vyšla, a šla jsem s Pansy a Alis na snídani. Vyšli jsme po těch schodech,a během chvilky jsme byli v jídelně. Rovnou jsem zamířila ke stolu Zmijozelu, a posadila jsem se a vedle mě i holky. Jelikož na tom stole bylo strašně moc jídla, tak opravdu bylo z čeho vybírat. Ve finále jsem si vzala míchaná vajíčka, a džus. Po snídani jsme dostali od Snapa rozvrh hodin. Podívala jsem se na rozvrh, a jako první dvouhodinovku máme se Snapem lektvary, pak bylinkářství a na konec dvě hodiny s Mc Gonallogovou přeměňování, ale pozitivní je, že poslední dvouhodinovku máme s Nebelvírem. Vstala jsem od stolu a šla jsem do pokoje. Tam jsem si dala do brašny vše potřebné, a počkala jsem na holky. "Tak jdeme?" zeptala jsem se jich když přišli a též se připravily. "Jo" řekli obě ve stejnou chvíli. Šli jsme proto do učebny lektvarů, posadila jsem se na židli a zatím jsem naštěstí seděla sama. Holky se posadily přede mě, a otočily se na mě. Pansy chtěla něco říci, ale v tu chvíli se otevřely dveře a třísly  sebou o stěnu,dovnitř vešel Snape a začal mluvit nějaké kecy.

Potom nám chtěl začít diktovat zápis, ale otevřeli se dveře, ve kterých stál Malfoy. "Omlouvám se ,že jsem přišel později, ale zaspal jsem" řekl a sklopil zrak. "Posaďte se" řekl chladně a nevšímal si ho a jelikož bylo volno jenom vedle mě, tak si znechuceně sedl ke mě. "Dnes si připravíte lektvar, opište si z tabule recept" řekl, a pomocí kouzla napsal na tabuli recept. "A lektvar budete dělat ve dvojicích" dodal ještě.

Každopádně jsem si dopsala zápis a šla jsem pro potřebné suroviny na lektvar. Vzala jsem vše a vrátila  se zpátky do lavice. Vše jsem položila na lavici vedle kotlíku. "Hele vím , že se mnou nechceš sedět a dělat ten lektvar a popravdě já z toho taky nejsem nadšená, ale měli by jsme spolupracovat" řekla jsem Malfoyovi. "No jo, hold to dneska musíme přežít" řekl a pokrčil rameny. "Přesně, tak jdeme na to" zavelela jsem, on jenom pokroutil očima.

Nakonec jsme opravdu spolupracovali. Snape k nám přešel a podíval se na náš lektvar. "Povedlo se vám to pane Malfoyi a slečno Brooksová, dávám Zmijozelu 20 bodů" řekl,a trošku se usmál. "Tak spolupráce se nám povedla" řekl po chviličce Malfoy. "To máš pravdu" řekla jsem s úsměvem. "Po pravdě jsem myslel, že se dostaneš do Nebelvíru, nebo do jiné koleje, ale rozhodně jsem nečekal že se dostaneš do Zmijozelu" řekl upřímně. "To nejsi jediný" řekla jsem po pravdě. "Hodina skončila můžete jít" řekl Snape nevzrušeně.

Sbalila jsem si věci a za doprovodu holek jsem šla na další hodinu, což je bylinkářství. Vyšli jsme na zahrady a mířily jsme k velkému skleníku. "Ty se máš, že jsi seděla s Malfoyem" řekla závistivě Pansy. "A to jako proč?" zeptala jsem se nechápavě. "No protože on je dokonalej" řekla. "Aha, když si to myslíš" řekla jsem s pokrčenými rameny. Vešla jsem do skleníku a s námi tady byl Mrzimor. "Tak jo každý dostane mandragoru a tu musíte přesadit, vezměte si pláště a špunty do uší" řekla a my jí uposlechly. učitelka nám ukázala jak přesadit mandragoru.

 učitelka nám ukázala jak přesadit mandragoru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat