24 kapitola

937 51 10
                                    

Ráno jsem klasicky vstala i když se mi vůbec nechtělo oblékla jsem se a s batohem jsem šla na snídani. Posadila jsem se ke stolu co nejdál od Draca a jeho kulpánů. Viděla jsem pohled mé party ale nijak jsem to neřešila a jednoduše začala snídat a bylo mi jedno že jsem toho snědla tolik . Poté jsem zamířila na první hodinu což byla historie čar a kouzel vždy nejnudnějš hodina, ale dá se na ní skvěle vyspat což je pravda . Jediná Hermiona tam je vždy vzhůru a ochotně poslouchá vypracování profesora. Posadila jsem se do lavice a brzy si ke mě sedla Hermiona stejně jako vždy když jsou naše třídy spojený což je naštěstí pro mě celkem často. " ahoj tak co včera ?" Usmála se na mě mile " ahoj jo dobrý " zalhala jsem ale nikdy nikdo mé lhaní neprokoukl což mám jistě po otci a je to vlastnost za kterou jsem upřímně dost ráda . " tak to je dobře " usmála se a začala hodina. Skoro ihned jsem usnula takže mě pak Hermiona musela probudit když skončila hodina ale po pravdě nebyla jediná kdo budil své kolegy v lavici.  " Rone ty jdi idiot " křikl naštvaně Harry, protože Ron ho kouzlem probral studenou vodou což nemohlo být moc příjemný .

Pohled Draca:
Je to zvláštní vždy jsem si myslel že pán zla nemá nikoho prostě žádnou přítelkyni či dítě a ono je to naopak. Především mě zarazilo že je to Emily protože všichni by spíše řekli že by se chovala více jako správný potomek pána zla. Ona ovšem je jiná ale při tom tak stejná. Má mnoho tajemství ,mnoho tváří které nezná ani ta její partička. Napadla mě ovšem i otázka když to ví od začátku kdy nastoupila do Bradavic nechce je nalákat k jejímu otci aby zničil Pottera? To by ani nebyl tak špatný nápad ale chtěl bych vědět tu zatracenou pravdu o všem ! Nejhorší je, že jí musím hlídat a něco jako se o ní starat ale kdybych neposlechl a něco se jí stalo, tak bych asi já nepřežil i když se to nezdá tak mám svůj život rád. Všichni si myslí jak hodně mě znají a ví o mě vše ale to je pouze chladná maska kterou mám díky otci který mě též nezná. Myslí si jaký js skvělý otec, ale není skvělý otec by nepřivedl pánu zla dobrovolně své dítě na pozdější smrt která podle mě přijde ať se mi to líbí či ne . Když odešla Emily s Hermionou na další hodinu tak teprve pak jsem odešel s Crabem a Gaylem pryč. " od včerejška jsi nějaký divný " řekl Gayl " tobě to může být jedno jak se chovám a tak hlídej si svoje jídlo " prskl jsem po něm a schodil mu muffin kterým se nenasytně cpal a upřímně se divím že ty dva ještě nepraskly pořád něco jedí a ani nevím kde pořád něco berou ale raději to nechci vědět.

Pohled Emily:
" konečně " zasmála jsem se když jsem vycházela s mou partou na školní pozemek kde skoro nikdo nebyl. " asi tak no už aby byl víkend " zasmál se Ron. "To je teda dobrý  sotva začne škola po víkendu tak chceš , aby byl víkend " ušklíbla jsem se. " no co nejsem jedinej na této škole kdo to cítí stejně " usmál se nevinně. " jo určitě ano " zasmál se Harry. " dobře no" ušklíbla jsem se. Najednou jsem si všimla Draca, Craba a Goyla. Jsou děsně nenápadný a stejně nechápu proč mě Draco fakticky hlídá myslela jsem, že jen přikývne a konec maximálně pomůže když se opravdu bude něco dít. " no nic nejhorší jsou ty úkoly od Snapa" zasmál se Harry " to jo chce několik popsaných pergamenů není normální " zasmál se Ron. " Ronalde on je normální jen chce aby jsme na tom opravdu pracovali " okřikla ho Hermiona . " no jo když myslíš " pokrčil raději rameny " nemyslím vím " ušklíbla se. " tak jo " řekl a Harry nám začal něco povídat o kdo ví čem bylo to ode mě hnusný, ale ignorovala jsem to co říkal.

Ahojky názor? :)

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat