"Soustřeď se !" Zahřměl můj otec při tréninku . Musím uznat , že sem se moc sama o sobě nesoustředila , ale kdo kdo by se mi divil ?
"Už po několikáté jsi to pokazila co to s tebou je ?!" Zařval a šlo vidět , že je skutečně naštvaný . "Nic semnou není Tati " řekla jsem v klidu a zamířila pryč z jídelny . "nikdo ti neřekl, že máš konec !"
"Potřebuju pauzu " odsekla jsem a s těmito slovy zamířila do kuchyně . Vzala jsem si pití a začala pít .
"Že by mou dceru pobláznil nějaký kluk ?" Zeptala se máma co sem vešla zamnou . "Jak to víš?" Zeptala jsem se a porozhlédla se . Co kdyby tady byl tatuv špion ten zatracenej had že ?
"Tak jsem ráda , že jsem to poznala dobře " usmála se "kdo to je?" Uculila se . Někdy je fakt jako puberťačka .
"To je fuk " řekla jsem vyhýbavě "Notak mluv aspoň se něco ještě dozvím jiného než o schůzích smrtijedů a těmhle věcech "
"Harry " šeptla jsem "myslíš Pottera ?" Vydechla a já se zmohla na pouhé přikývnutí .
"Zlato " vydechla a objala mě "dost ho miluješ že ?" Zeptala se a já opět přikývla . "Snažila jsem se to nedopustit a hlavně kvůli tomu všemu , ale nedokázala jsem to . Prostě se to stalo " vydechla jsem těžce v objetí .
"Já vím , ale jdi si za svou láskou . Nevíme jaká bude budoucnost tak žij přítomností " usmála se
"Co se zde děje ?" Zeptal se za námi otec "nic jen jsme si povídaly " usmála se máma .
"Když se řekne nic , tak se většinou něco děje " poznanemal trpce "prostě nic Tome . Minimálně nic pro tvoje uši . To je moje a Em tajemství " řekla v klidu .
"Fajn " ušklíbl se "každopádně Emily připrav se bude útok na jedné kouzelnické akci " řekl a chtěl odejít . "Nemyslím si , že by tam měla chodit , když tam nejdeš ani ty , aby jsi se ochránil "
"Potřebuje trénovat a já se tam nemůžu jen tak zjevit . Amando , Emily je připravená a měla by to zkoušet i beze mě " řekl vážně .
"Už jsme o tom mluvily " poznamenala "ano mluvily a jestli chce být v pořádku , tak musí trénovat " řekl . "Za tři minuty buď ve vstupní hale " řekl otec směrem ke mě a odešel .
"Emily jestli nechceš tak nemusíš " řekla máma . "V pohodě zvládnu to " pousmála jsem se , objala jí a šla do vstupní haly .
"Věděl jsem , že nezklameš " řekl hrdě otec "bude tě mít na starosti Draco společně se Severusem " řekl a kývl do rohu na ty dva . "Nepotřebuji chůvy " namítla jsem ihned "mohou jít po tobě bude lepší , když tam na tebe daji pozor " řekl a všem dával pokyny . Šla jsem k Severusovi a Dracovi . Pozdravila je a pak jsme čekaly až otec dohovoří.
Jakmile dal pokyn k přemisťování , tak jsme se chytly s Dracem Severuse a ten nás přemístil na jednu z ulic . Všichni jsme měli masky , aby jsme byli v utajení a černé hábity . Ani jsem nepostřehla tu rychlost , jak se najednou všichni vydaly pryč a šlehaly všude možně kouzla . Dostávaly se do baráku a tam vraždily . Všude byl slyšet křik plný zoufalství .
"Jdeme " řekl chladně Severus a vydal se do jednoho baráku . S Dracem jsem se vydala za ním . Severus lehkým kouzlem odemkl dveře a dostal nás dovnitř . "Jdu nahoru buďte dole " řekl Severus a vydal se nahoru .
S Dracem jsme měli připravený hůlky a šli . Najednou jsem uviděla nějaký pár společně s jejich dcerou jak jsou schoulený a vystrašeně se dívají .
"Já to nedokážu " vydechl potichu Draco "udělej to stejně to musíme udělat " vydechla jsem a střelila jsem první avadu . Přesněji do té holčičky . Bylo to pro ní rychlé a alespoň nemusela vidět smrt rodičů . Draco vystřelil avadu po muži , který se nijak nebránil a já po ženě .
"Jdeme " ozval se za námi opět hlas Severuse a šli jsme do dalších pár baráků.
"Jdu nahoru koukněte se dolů " řekla jsem , oni přikývly a já šla nahoru . Opatrně jsem kráčela a byla ostražitá. Vešla jsem do ložnice , kde byla na posteli žena co si četla . Vyděšeně se na mě podívala . "prosím ne " řekla rozklepaně já se jen ušklíbla což nemohla moc vidět a s hlasitou Avadou jsem jí zabila . Chtěla jsem se otočit a jít o místnost dál , ale najednou jsem ucítila v mém boku hroznou bolest . Spadla jsem na zem a koukla se na útočníka . Byl to nějaký muž okolo třicítky .
Začalo se mi dělat z bolesti špatně . Podívala jsem se a viděla , že z boku se mi valí krev . Skvělý !
Rychle jsem z posledních sil na něj vyslala avadu a pak už si nic nepamatuji. Pouze tmu.
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...