48. Kapitola

315 19 2
                                    

"Vstávejte má paní " řekl vystrašeně domácí skřítek, který mě probudil. "Kolik je ?" Zeptala jsem se a promnula si unaveně oči "sedm ráno " oznámila mi a já nechápala, proč musím vstávat tak brzy . Chtěla jsem se ho na to zeptat , ale už byl pryč . Povzdechla jsem si a neochotně vylezla z postele . Pomocí kouzla jsem se převlékla do černých legín a vánočního svetru . Když už jsou dnes ty dárky a ještě povánoční nálada tak co. Seběhla jsem schody a zamířila rovnou do jídelny . Vyskytl se mi pohled na otce a matku na jednom gauči a Malfoyovi na druhé sedačce . Na Luciusovi šla vidět nervozita , ale nedivím se mu . Vesele jsem všechny pozdravila a posadila se na sedačku vedle Draca , jelikož tam jedině bylo místo .

"Proč jsme zde tak brzy ? " zeptala jsem se a pohlédla na otce "není zač ztrácet čas " řekl a pokrčil rameny . Přikývla jsem a otec pomocí kouzla rozdělil dárky . Zaskočilo mě , že jsem zde viděla i dárky od mých přátel . Myslela jsem , že je najdu v ložnici ve Zmijozelu .

Začali jsme si všichni rozbalovat dárky . Překvapilo mě , že mi dal dárky i otec to bylo něco , co jsem nečekala . Dal mi dost knih většina z nich byla zakázaná , ale pro samotného Voldemorta není nic zakázané že ? Plus mi k tomu přidal stříbrné náušnice a ještě dalších několik 'drobností' . Dostala jsem ještě nějaké darky od Malfoyovich a samozřejmě i od mamky . Pak jsem se dostala na dárky od přátel .

Od Hermiony jsem dostala knihu , která vypadala poměrně zajímavě , od Rona zásobu sladkostí a že ty se nikdy netratí ! A vzpomněla si na mě i Molly Weasleyová a poslala mi jeden z jejich svetrů . Byl zeleno- zlaté barvy . Přesněji byl zelený a bylo na něm zlaté E . Molly posílá svetry každý rok , podle mě je to pěkné gesto a je hezké , že si takhle udělá čas . Plete je navíc sama bez kouzel . "Svetr , vážně ?" Ušklíbl se otec a napil se nějakého pití . "Ano, vážně " usmála jsem se a otevřela poslední dárek , který byl od Harryho . Usmála jsem se . Byl to rámeček , ve kterém se měnily naše fotky . Byli tam ale jen z období našeho vztahu . Draco se mi koukal přes rameno a všichni na mě jinak hleděli .

"Co tam je ?" Zeptal se otec "Nic " řekla jsem a dala pryč ten rámeček . "Nic ? Já bych řekl , že něco ano " řekl "ukaž mi to Emily a nedělej tady scénu " zavrčel . "To je jedno otče " vydechla jsem a pohlédla na zem . Nechtěla jsem , aby to viděl .

"Accio rámeček " zavrčel otec lehké kouzlo a já se chvíli s tím kouzlem prala , ale nepomohlo to a já prohrála . Otec se díval na fotky .

"Takhle vypadá ukončený vztah s Potterem?!" Vykřikl rozzuřeně a všichni na něj koukaly . "Tohle nejde Emily ! Jsi má dcera ! A buď to já nebo on nepřežije a všichni víme že on ! Měla by jsi být na mé straně !"

"Jsem na tvé straně , ale je to těžký , když ho miluju! Prostě je to těžký jasný ?! "

"Tak jsi se od něj a těch ostatních z Nebelviru měla držet dál!"

"Kdyby to bylo tak jednoduché , tak bych to třeba udělala !"

"Klid vy dva " řekla máma a hodila po nás vražedný pohled . "Amando my ,ale něco řešíme pokud jsi si nevšimla " namítl otec "ne , neřešíte . Štěkáte tady maximálně po sobě "

"Fajn " odsekl a já si přivolala zpět svůj rámeček s fotkami . Nenechám mu ho .

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat