"konečně do Bradavic " řekla jsem radostně po týdnu v Malfoy Manoru . Chtěla jsem jet do Bradavic už po prvním dnu , ale otec mi to zatrhl . Upřímně byl dost naštvanej za to , že jsem se nechala málem zabít . Druhý den co jsem zde byla už na mě šel s tréninky , které začali být těžký , dost těžký . Musela jsem předevčírem s ním na jeden z útoků , který jsem naštěstí zvládla skvěle , kdyby ne, tak by podle mě už bylo po mé osobě. Dost mě hlídal on nebo ten jeho prokletej had . Fakt Nagini a já asi nikdy nebudem extra velký kámoši .
"Neříkej mi , že ti to vadilo společnost mé rodiny a tvého otce " ušklíbl se pobaveně Draco , který seděl na mé posteli . "Víš jak to je Draco " uchechtla jsem se "co Harry ? Neptal se na mě ?" Zeptala jsem se .
"Myslíš Pottera? Jo ten mě hned první den co jsi nebyla v Bradavicích odchytil, zatáhnul do prázdné místnosti , namáčkl na zeď a pídil se po informacích " řekl zhnuseně .
"Co jsi mu řekl ?"
"Ať se zeptá Brumbála a neptá se mě " řekl a pokrčil rameny "odpověděl něco?"
"Připadám si jako u výslechu " poznamenal "každopádně vyhrožoval mi , že jestli jsem ti biť jen zkřivil vlásek , tak mě zabije " ušklíbl se . Já se uchechtla . Typický Harry .
"Ještě se tomu směj " řekl mrzutě "budu protože starostlivej Harry je skvělej " usmála jsem se . Najednou můj otec rozrazil dveře a ušklíbl se . Draco ihned slezl z mé postele a poklonil se otci a nezapomněl dodat typickou větu 'můj pane ' .
"Děje se něco?" Zeptala jsem se otce v klidu . "Už nějak spěcháš do Bradavic dcero " poznamenal otec ne příliš nadšeně . "To víš těším se tam " odpověděla jsem v klidu "měla by jsi se lépe zde"
"To možná ano , ale tvý smrtijedi mé přátele nenahradí " pousmála jsem se a vzpomněla si na mou partu . "Máš zde Draca navíc brzy se připojí další čarodějové z Bradavic tedy tvý spolužáci " oznámil mi , já se na něj překvapeně podívala .
"Lidi ze Zmijozelu myslíš že ?"
"Jistě koho jiného " řekl jakoby to snad bylo jasné což víceméně asi i bylo .
"Hm "
"Každopádně stejně to neřeší fakt , že se do Bradavic těším " dodala jsem spokojeně "Severus na vás čeká. A tento týden ti odpadají tréninky něco musím zařídit , ale trénuj , protože pak přijde další akce" řekl a odešel .
S Dracem jsme seběhly schody a zamířily k Severusovi , pozdravily jsme se s ním a on nás všechny přemístil do zakázaného lesa . "Půjdu s Emily napřed ať to vypadá, že jsem sem dostal pouze jí nikdo jí nebude podezřívat z toho že kecala a byla u pána zla" prohlásil Severus . Draco neochotně přikývl a já se se Severusem vydala napřed k hradu.
"Přišla jsem o něco ?" Zeptala jsem se Severuse "o školní trest Pottera a o výbuch Weasleyho kotlíku jinak běžný týden " odpověděl "proč dostal Harry trest ?" Zeptala jsem se ho "nějak se o něj zajímáš" ušklíbl se Severus a letmo se na mě podíval "každopádně otravoval mě kde jsi , jestli o tobě něco nevím a podobně. .Každý den ,tak dostal trest "
"Chudák " poznamenala jsem "ten tak" ušklíbl se . "Nebuď na něj tak zlý Severusi "
"Uvědom si Emily , že je to nepřítel tvého otce a že jeden z nich válku nepřežije "
"Já to vím a upřímně mě tento fakt dost děsí " přiznala jsem a on se na mě podíval "na jaké straně budeš stát ve válce ?"
Já se uchechtla "kdybych to věděla , tak bych ráda odpověděla . Na obou stranách jsou lidé , kteří jsou pro mě dost důležitý . Víš když budu na straně otce tak pravděpodobně přijdu o kluka , kterého miluju , přijdu o přátele a celkově asi celkově o dosavadní život . Když budu na straně Harryho , tak zklamu otce a přijdu pravděpodobně o něj , protože to nezvládne a obavám se , že máma bez otce to taky moc nezvládne kórt, když ho má teď po dlouhé době . Je šťastná . Plus mě zavřou do Azkabanu , protože jsem smrtijedka takže ani jedna strana nenabízí nijak extra řešení "
"Jo nemáš to lehký , ale rozmysli se moudře Emily" poznamenal Severus a odešel po chodbě bůhví kam. Díky , opravdu díky , že jsi mě tu nechal samotnou .
"Lumos " řekla jsem a držela v ruce hůlku díky kouzlu jsem aspoň viděla . V rychlosti a co nejtišeji jsem se vydala do společenky a následně do mé ložnice , kde jsem ihned vytuhla.
Ráno jsem vstala a viděla hned Pansy . Krásný zpestření dne že ? Taková ironie .
"Em ty jsi se nám vrátila ?! V kolik ?!" Vypískla snad nadšeně a běžela mě obejmout . To jsem od ní nečekala .
"Pozdě večer a teď jestli mě omluvíš jdu se umýt " řekla jsem a ona přikývla a já díky tomu mohla jít do koupelny se upravit .
Snídani jsem dnes vynechala . Neměla jsem hlad vím že je to u mě dost divný , ale hold stane se .
"Emily ?!" Vypískl známý hlas Harryho . Jeho hlas bych poznala snad všude a vždy . "Harry " usmála jsem se a objala ho . Chyběl mi . Až moc.
"Je všechno v tvé rodině v pořádku ? Chyběla jsi mi" vydechl . Upřímně v mé rodině nebude nikdy nic v pořádku , ale to mu teď nemohu říct . Vlastně bych mohla , ale totálně bych o něj přišla .
"Ty jsi mi také chyběl , snad na chvíli bude v mé rodině klid , ale znáš to " pousmála jsem se v objetí. "Každopádně zmeškala jsem famfrpál , jak to dopadlo ?" Zeptala jsem se a byla ráda , že se vedle mě usadil . "Chytil jsem zlatonku a vyhrály jsme nad Zmijozelem " řekl spokojeně "to je skvělý ! Musíme to pak oslavit " usmála se a dala mu pusu . "To ano . Stejně je to divný . Ty jsi ve Zmijozelu , ale ty se tam nehodíš nejsi jako ostatní zmijozeláci " povzdechnul si . Jo jen kdyby jsi Harry věděl , jak moc se pleteš . Možná jsem ještě horší .
"Můj otec prý byl ve Zmijozelu ,tak mě asi na základě toho klobouk poslal tam " řekla jsem a on přikývl , ale pak se zmateně na mě podíval "nikdy jsi o svém otci nic nevyprávěla " poznanemal a věděla jsem , že čeká na nějaký vysvětlení . Díky bohu začala hodina a do třídy vešel Snape s ledovou maskou . Stoupl si ke třídě a lehce se rozhlédl . Podíval se rychle na mě a hodil po mě vyčítavý pohled . Poté rozdal práci a my se s Harrym vrhly na lektvar .
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...