"Jak s tím mohly tví rodiče souhlasit ? A proč to všechno ?!" Vykřikla jsem na školních pozemcích. "Emily taky z toho nejsem nějak extra nadšený , ale uklidni se . Dávno tu v tuto dobu nemáme být a pochubuju že chceš školní trest " řekl Draco , který byl v klidu . "Navíc moji rodiče s tím musely souhlasit neměli na výběr buď to nebo by je zabil"
"Draco , ale já tohle nechci " vydechla jsem a rozbrečela se . Nechtěla jsem si vzít za manžela někoho , koho nemiluju .
"Já také ne , ale společně to zvládneme třeba na něco přijdeme " vydechl a vtáhl mě do objetí .
"Pojď " vydechl po chvíli , kdy jsem mu jen brečela v objetí . "Musíme pryč " řekl a lehce mě od sebe odstrčil. Zmohla jsem se na pouhé přikývnutí a šli jsme do hradu .
"Kohopak pak tu máme ?" Ozval se hlas Filche . "Pojďte zamnou " řekl , vyměnila jsem si pohled s Dracem a následovaly ho. Šli jsme do sklepení za Filchem . Vedl nás zřejmě k Severusovi . Ten tedy bude nadšený .
Filch zastavil před obrazem a řekl mu ať dojde pro Snapa . Nemuseli jsme čekat příliš dlouho .
"Co se děje ?" Zeptal se ledově "žáci z vaší koleje se potulovaly po večerce bůhví kde " řekl Filch významně "dám jim trest " řekl aniž by se na něj podíval . "Něco pořádného , ale aspoň . Nebuďte měkký na ně " řekl a v očích se mu nebezpečně zablýsklo.
"Nebojte se něco vymyslím " řekl "můžete jít " řekl mu , když se stále neměl k odchodu . Něco zamumlal a odešel . Chvíli jsme čekaly v tichosti , ale když jsme měli jistotu, že je pryč , tak se na nás Severus zaměřil .
"Jste normální ? Měli jste si vzít lektvar , aby vás neviděl nebo přespat v Malfoy Manor " řekl Severus . "Nechtěla jsem tam spát ne po tom všem "
"Co se děje tak hrozného ? Pokud vím tak jsi zvyklá na vše"
"Chce , abych si vzala Draca " zamumlala jsem "lepší než Potter " ušklíbl se a já ho zabila pohledem .
"Každopádně stejně vám musím dát trest " řekl "zítra půjdete natrhat několik rostlin " řekl "papír s rostlinami vám dám zítra teď jdu spát " oznámil a zmizel za obrazem .
Druhý den
Ráno bylo krásné . Vstala jsem a běžela na snídani . Ani jsem si neuvědomovala , že máme večer s Dracem trest .
"Nějaká veselá " ušklíbl se Draco a vzal si kus ovoce "dneska přijede Harry společně s Hermionou a s Ronem " vysvětlila jsem a on jen mlčky přikývl .
"Tady máte vše potřebné . V osm buďte u hlavního vchodu bude tam na vás čekat Hagrid " řekl zamnou hlas Snapa a na stole nám každému přistál kus papíru . Zamračila jsem se , protože rostlin tam nebylo zrovna málo . To se celou noc zas nevyspím .
"Aspoň že hledáme společně a že máme stejné rostliny " poznamenal trefně Draco . Aspoň něco pozitivního . "Půjdu do knihovny " řekla jsem mu po snídani "dobře já se půjdu proletět " řekl a vyšli jsme z jídelny "potřebuješ si utřídit myšlenky co ?" Pousmála jsem se .
"Přesně tak " řekl a odešel . Já se vydala do knihovny . Kývnutím pozdravila knihovnici a šla hledat zajímavou knihu . Našla jsem jednu , která mě ihned zaujala a začala si jí číst .
"To je tedy přivítání " uchechtl se zamnou hlas , který jsem tak moc dobře znala . Rychle jsem vyskočila na nohy a padla mu do náruče . "Ahoj " vydechla jsem v objetí "kdy jsi přijel ?" Zeptala jsem se "před asi tak hodinou " uchechtl se a políbil mě . "Promiň , že jsem nepřišla nějak jsem se začetla a neuvědomila si kolik je hodin " řekla jsem omluvně mezi polibky . "V pořádku " uchechtl se "půjdeme na oběd a potom se projít ?" Navrhl a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho . Přikývla jsem na znamení že ano . Společně jsme se vydaly do velké síně na oběd .
"Sedneš si k nám ne ?" Usmál se, když jsem se chtěla vydat ke Zmijozelskému stolu . "Jo " usmála jsem se a následovala Harryho . "Ahoj" řekla Hermiona společně s Ronem . Taky jsem je pozdravila a nezapomněla na obejmutí.
"Ty toho sníš tolik ?" Zeptala se Hermiona "vždy toho sním hodně " namítla jsem "máš chutě ale jak těhotná " uchechtla se , když koukala na obsah mého talíře .
"To nepřivolávej " uchechtla jsem se a Harry nás sledoval "copak nechceš dítě ?" Zeptal se pro změnu Harry . "Ano , ale nechci ho teď a ještě ve fázi , kdy nás všechny čeká válka . Nezvládla bych to malý ochránit , kdybych ho měla v době války " vysvětlila jsem . "Já bych vás ochránil " namítl Harry a já se ušklíbla . Otec by nebyl zrovna nějak nadšený z potomků Harryho Pottera a jeho jediné dcery .
"To ano , ale i tak " řekla jsem "a jaké byly prázdniny ?" Zeptala se Hermiona , která se mi rozhodla pomoct "byly super " řekl Ron "bylo dost jídla " vysvětlil "co u vás ?" Dodal . Hermiona se usmála "byly fajn , ale stýskalo se mi po Bradavicích a učení " usmála se a všichni stočily pohled na mě . "Ale jo bylo to v pohodě " řekla jsem a pokrčila rameny . "Nenudila jsi se ?" Zeptal se Ron "dost času jsem strávila v knihovně a psaním si s Harrym takže na nudu nebyl čas " řekla jsem polopravdu . Bohužel jim nemůžu říct pravdu . Nepochopily by to a byla bych pro ně vyvrhel . Jediná Hermiona to celé ví .
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...