Emily:
Probudila jsem se ve své postely, a neochotně jsem z ní vstala.
Ze skříňě jsem si vzala školní uniformu a samozdřejmě hábit. Šla jsem do koupelny a převlékla jsem se, a šla jsem nazpátek do pokoje. Dala jsem si pyžamo na postel, a kolem mě pobíhala Pansy, a naprosto nestíhala. Vzala jsem si hůlku, a dala jsem si jí do hábitu pro jistotu. Spokojeně jsem seběhla schody do společenky, kde moc lidí nebylo tak co čekat že. Přešla jsem společenku a vyšla jsem ven, a ze sklepení jsem šla po schodech nahoru. Když jsem konečne vyšla všechny schody, tak jsem se objevila před dveřmi do jídelny, chtěla jsem zam vejít,ale zastavily mě mí kamarádi. ,,Ahoj Em" řekla Hermiona a objala mě a já jí také objala. Ještě jsem se přivítala s klukama, a šly jsme do jídelny, ale musely jsme se rozdělit. Já jsem šla ke stolu Zmijozelu a zbytek party šel k Nebelvírskému stolu. Posadila jsem se vedle nějakých dvou kluků ale bylo mi to opravdu jedno. Na snídani tu bylo strašně moc dobrého jídlam tak jsem se tak trochu přejedla no. Po snídani nám dal Snape rozvrh hodin, a zjistila jsem že první dvě hodiny máme lektvary, pak hodina bylinářství, následuje dvouhodinovka obrana proti černé magii a nakonec hodina létání. S novým rozvrhem jsem šla do pokoje, kde jsem si připravila tašku s potřebnými věcmi do školy a šla jsem na první hodinu. Posadila jsem se do lavice k Hermioně ,,Ahoj" řekly jsme na stejno a zasmály jsme se. Seděli jsme v první lavici stejně jako minulý rok. ,,já stejně nechápu že jsi ve Zmijozelu, vždyť nejsi jako oni " řekla smutně Hermiona. ,,no jo no nejsem,ale stejně s tím nic neudělám" řekla jsem s úšklebkem. Hermiona chtěla něco říct, ale v tu chvíli přišel do třídy Snape, a začal se svým výkladem a jako vždy strhl Nebelvíru několik bodů.
《Na obědě》
Konečne je oběd, díky kouzlu jsem přemístila svojí tašku s učením do pokoje tudíž jsem tam ani nemusela chodit. Posadila jsem se ke stolu a nandala jsem si na talíř špagety a do poháru jsem si nalila jahodový džus. U jídla jsem poslouchaoa drby od mých spolužaček, které jsou děsné drbny takže jim bych tajemství fakt nevěřila. Jedla jsem celkem pomalu, protože jsem si vychutnatnávala jídlo. Podívala jsem se k Nebelvírskému stolu, kde panovala naprosto skvělá atmosféra. Po obědě jsem se vydala s mojí partou na školní pozemky, a posadily jsme se k jednomu stromu. Povídaly jsme si o tom novém učitely Lockhartovi. Mluvily jsme zrovna o dnešní hodině, když k nám přiběhla Giny. ,,Ahoj" řekla a spokojeně se posadila vedle nás do trávy. ,,Ahoj" řekly jsme i my, a vtáhly jsme jí do naší debaty. Teprve teď jsem si všimla, že drží v ruce černý sešit, který jsem u ní nikdy neviděla, ale nepovažovala jsem to za důležitý tak jsem to nevnímala.Moc děkuju za 1k přečtení 😊☺☺ jinak Prosím komenty a like ❤❤
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
ФанфикAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...