19 kapitola

918 52 0
                                    

Emily:

Ráno jsem vstala a pomocí kouzla se připravila na snídani. V rychlosti jsem běžela na snídani, protože bych jinak naprosto nestíhala. Naházela jsem do sebe snídani, a dostala od Snapa rozvrh hodin. Přelítla jsem ho pohledem a šla ven na bylinkářství, které máme s Mrzimorem. Začala hodina a zas jsme přesazovaly nějaké rostliny a všichni jsme děsně páchly opravdu výhoda znát kouzlo na odstranění pachu. ,,Malfoyi měl by jsi se jít umýt" zasmála jsem se když jsem kolem něj procházela a šla k boudě Hagrida protože teď máme hodinu s ním spojenou s Nebelvírem. ,,Se jdi umýt sama" zařval "Já nemusím a víš proč? Nesmrdím jako ty" ušklíbla jsem se a došla jsem k mé partě. ,,Ahoj" usmála jsem se oni mě též pozdravily a přivalil sem Draco ,,Nebudeš si dovolovat mi říkat, že smrdím" procedil ,,Jo copak se Draco Malfoy bojí pravdy?" zasmála jsem se pobaveně on po mě hodil vraždící pohled. ,,Ne, ale nebudeš drzá měla by jsi se držet se Zmijozelem a ne s jinými kolejemi" prohodil. ,,Jo a proč? Abych byla další arogantní holka z této koleje?" zasmála jsem se ironicky. ,,Lepší arogance než se bavit s nečistou krví" řekl opovrživě. ,,Jo jasně takže podle tebe se mám bavit s tebou a na skutečné kamarády se vykašlat?" křikla jsem naštvaně. ,,Nenutím tě bavit se se mnou ale měla by jsi se bavit se svou kolejí a neřvi na mě" řekl výstražně. ,,A proč? Je to můj život ne tvůj, a jestli si myslíš že se tě bojím tak to jsi chlapče na omylu" zasmála jsem se. ,,Draco, Emily nechte toho" řekl Hagrid a já přikývla a otočila se k Dracovi zády a Hagrid začal hodinu. Zavedl nás do lesa a představil nám Klofana což je Hipogrif. Harry se k němu díky Hagridovi příkazu musel pomalu začít přibližovat. Dokonce na něj i nasedl a odletěl samozřejmě Malfoy a spol měli dost narážek ale spíše je divný když je nemají....

Po této hodině jsme měli hodinu s novým profesorem Lupinem  a též s Nebelvírem. " stejně nechápu jak všechny předměty můžeš stíhat" poznamenal Ron když přišla na hodinu Hermiona. Ona něco šeptla a začala hodina kdy jsme probírali bubáky. Vždy se proměnily v něco čeho se bojíme naštěstí než na mě přišla řada skončila celá hodina takže jsem v klidu mohla odejít bez stresu z toho, že někdo uvidí čeho se bojím, protože to je pro všechny tajné. Poté následoval konečně oběd na který jsem se neuvěřitelně těšila, a dala jsem si špagety které se skřítkům povedly. Jídlo jsem zapila jahodovým džusem a spokojeně jsem šla do knihovny. Vzala jsem si knihu o kouzlení a začetla jsem se do ní. "Em ahoj" zasmála se Hermiona která si ke mě přisedla. "Ahoj Hermiono" usmála jsem se, a obě jsme si četli pro někoho je to nepochopitelný ale nás to tak baví. "Stejně mě zajímá jak se Blackovi povedlo utéct z Azkabanu" řekla po chvilce a já na ní pohlédla "To mě také, ale kolikrát je lepší nevědět" usmála jsem se "To je pravda" souhlasila se mnou. "Nepůjdeme ven?" zeptala jsem se protože stejně jsme si povídali a dnes bylo hezké počasí. "Dobře" přikývla vrátily jsme knihy a já kouzlem poslala naše tašky do našich ložnicí miluji kouzla, opravdu ušetří hodně času. Došli jsme na pozemky a jen tak se procházeli po nich procházeli a povídali si jak o škole tak o životě. Vždy je opatrná když mluví o tátovi jako kdyby se bála že mi tím nějakým způsobem ubližuje vzhledem k tomu, že já ho nemám.  "Myslí že Black se chce spojit zas sty  víš kým?" zeptala se vystrašeně. "Hermi klid opravdu nevím ale hlavně se neboj Voldemort nám neblíží" řekla jsem "Jsem pro něj mudlovská šmejdka budu takový ten odpad" řekla smutně "Nedovolím aby se tě jen dotkl natož aby ti něco udělal" usmála jsem se a myslela to zcela vážně. "Díky, ale zabije tě kdybys něco takového udělala" řekla "Neboj ani jedné  z nás se nic nestane" ušklíbla jsem se a ona raději přikývla.

Ahoj snad se líbí :) Nevadilo by vám skočit o několik let do předu nebo ne? :))

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat