44. Kapitola

349 20 2
                                    

Pohled Amandy / mámy Emily

"Jsi spokojenej ? Říkala jsem ti , že je to blbý nápad !" Vykřikla jsem naštvaně , když jsem byla s Tomem v naší ložnici .

"Bude v pohodě " řekl příliš klidně a seděl v křesle "mohla nám umřít Tome ! Stačilo ,aby na ní vyslal avadu a neměli by jsme dceru ! " Křikla jsem a stírala si slzy .

"Víš co je zajímavý ? Dokud jsme byli v Bradavicích a neměli dítě , tak se nám žilo krásně "

"V Bradavicích jsme ,ale taky byly mladý a nikdo nevěděl , že se dostaneš tak moc k moci a že se tě všichni budou bát . Emily je něco co nás hrozně pojí . Neříkej mi , že na ní nejsi pyšný . Vím , že si to nechceš přiznat , ale zas až tak ledový srdce nemáš " řekla jsem a on se ušklíbl. "Já že nemám ledový srdce jo?"

"Nemáš . Kdyby jsi měl , tak už bych tady nestála , protože by jsi neustál , že ti někdo neříká můj pane a tyhle ty věci "

"No to máš asi pravdu" připustil ne příliš nadšeně "Emily bude v pohodě . Severus jí připravuje lektvar tolik krve neztratila " dodal . Jen jsem přikývla a šla za Emily do ložnice .

"Ještě se jednou omlouvám , že jsem jí nezachránil měl jsem jít nahoru s ní . Jestli umře tak to nezvládnu " vydechl Draco , když si mě všiml . Upřímně mě mile překvapilo to , že tam byl u Em . Myslela jsem si , že už bude v Bradavicích .

"Draco nevyčítej si to . Mohlo se to stát komukoliv a kdykoliv . Mohla by se jen otočit a mohl by jí někdo napadnout "

"Ale i tak měl jsem za úkol jí hlídat " vydechl a klepal se "bojíš se o ní hodně co ?" Pousmála jsem se . "Jistě že ano plus vím co mě čeká jestli se jí stane něco vážného " řekl a mě to také bylo jasné . Jeho by si Tom užil . Pomstu na něm. Severuse by možná nechal na pokoji vzhledem k tomu , že mu práská to , co se v Bradavicích děje .

"To jsem ráda, ale opravdu se nemusíš bát bude v pořádku "

"Koukám , že už jste tu dva " poznamenal Severus , co vešel do Em ložnice . V ruce měl lahvičku tmavě zeleného lektvaru. "Bude potřeba ,aby si tak dva dny odpočinula a nenamáhala se . Tenhle lektvar jí pomůže , ale utrpěla celkem vážné kouzlo . Nevím ani odkud ho ten muž znal , každopádně bylo by nejlepší kdyby snad ani nevylézala z postele " řekl , zvedl lehce Em hlavu a rychlým pohybem do ní nalil lektvar .

"Ale co škola ?" Zeptal se Draco "řeknu Brumbálovi , že se něco přihodilo v její rodině a že musela odjet " řekl a mávl nad tím rukou "a Potter a tahle partička tomu uvěří ?" Zeptal se pochybovačně .

"Oni jsou schopný uvěřit všemu "

"Díky Severusi , že jsi udělal ten lektvar " ujala jsem se raději slova "není zač " řekl jen "měli by jste se vrátit do Bradavic ať to není moc nápadné"

"Ale-" chtěl něco namítnout Draco , ale já ho vyrušila "žádný ale , Draco ona musí odpočívat a byly by jste moc nápadný " řekla jsem a on tedy nakonec s povzdechem následoval Severuse .

Druhý den z pohledu Emily

Probudila jsem se s extrémní bolestí na boku . Oči jsem navykla na světlo a porozhlédla jsem se po pokoji . Jak jsem se sem sakra dostala ? A co se včera stalo ? Takových otázek na které jsem neznala odpověď . Chtěla jsem vstát z postele , ale najednou sem uviděla skřítka .

"Má paní musíte ležet a odpočívat " řekl roztřeseně "proč ? Nechci ležet " řekla jsem pevně rozhodně  a chtěla vstát , ale v mém pokusu o vstání mi zamezila ta bolest .

"Řekl to můj pán , že se mám o vás postarat a že se vám nesmí nic stát " řekl a najednou se objevil na mé posteli s nějakým lektvarem , který chtěl , abych vypila . "Co to je ?" Zeptala jsem se . Nevypiju nic co nevím co je .

"Pán říkal , že vám to uleví od bolesti "

Já přikývla a vypila to . "Em konečně jsi vzhůru!" Vykřikla radostně máma , když zamnou přišla. Konečně někdo kdo by mi mohl říct , co se sakra včera odehrálo .

"Jo jsem . Co se stalo ? Jak  jsem se sem dostala ? A proč nejsem v Bradavicích ?" Vychrlila jsem na ní otázky . Ona si přisedla na mou postel a dala na chvíli skřítkovi volno .

"Co si naposled pamatuješ ze včerejška ?" Zeptala se "že jsme šli do nějakého baráku se Severusem a s Dracem . Já se vydala nahoru a zašla do nějaké místnosti . Zabila jsem ženu , ale neviděla jsem muže zamnou . Střelil po mě nějakou kletbu , já spadla pamatuju si krev pak že jsem ho zabila pomocí avady a pak jen tmu "

"Draco tě se Severusem našli a co nejdříve tě přemístily sem no a pak ti Severus udělal lektvar , aby jsi se probrala " shrnula máma "a co s nimi je? Neudělal jim nic otec ?" Zeptala jsem se s obavami "ne , neudělal ale čekej od něj přednášku že si za to můžeš sama a podobně že jsi si měla dávat větší pozor "

"Je mi to jasný " povzdechla jsem si

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat