ahoj budu ráda za vaše komentáře a liky :)
O nějakou dobu později:..
Emily:
Vycházela jsem z jídelny a mířila jsem ke schodům, ale vyrušil mě Hermiony hlas ,,Emily nechceš jít s námi najít Harryho?" zeptala se a vedle ní stál Ron. ,,Jo jistě a on se ještě nevrátil od Lockharta?" zeptala jsem se překvapivě ,,právě že ne tak mu alespoň půjdeme na proti ne?" navrhla a my jsme s Ronem souhlasně přikývli, a šly jsme. Šly jsme po dlouhých a celkem temných chodbách až ke kabinetu Lockharta. Už jsem zvedala ruku, a chtěla jsem zaklepat na ty dveře, ale z ničeho nic se otevřely, a vyšel Harry. ,,Jé ahoj co tu děláte?" zeptal se zvědavě a přeměřil si nás pohledem. ,,Dlouho jsi nešel tak jsme tě šli najít" vysvětlila mu Hermiona a my jsme s Ronem přikývli. ,,Tak to jo Lockhart mě zdržoval podepisováním jeho pohledů" vysvětlil, a šli jsme po chodbě. ,,Slyšíte taky ten hlas?" zeptal se Harry ,,ne Harry" řekla Hermiona a Ron ale já jsem něco slyšela ale raději jsem dělala, že to taky neslyším. ,,Tebe pálí jizva?" zeptala se Hermiona a já jsem si všimla jak Harry si sahá na jizvu. ,,Trochu ano a každým krokem to pálí víc a víc" řekl ale to by otec musel být někde tady! Šli jsme ještě dlouhou cestou, a já jsem slyšela jakoby mumlání, ale nikde nikdo nebyl krom nás a naše hlasy to nebyli to vím určitě. Na jednou jme viděli na zemi černé pavouky, které šly za sebou a vždy vylézaly z okna. Podívaly jsme se kolem sebe a zaujala nás kaluž, ve které se něco blýskalo. ,,Podívejte" řekla Hermiona a trochu jsem se lekla toho nápisu z krve ve kterém stálo "Tajemná komnata byla otevřena, nepřátelé dědice bojte se" chtěla jsem něco říct, ale to už tu byli žáci ze všech kolejí a učitelé. ,,Všichni odejděte do svých kolejí" zavelel hlas Snapa, a já jsem si všimla zkamenělé kočky přesněji paní Norrisové. S Ronem, Hermionou a Harrym jsme se chtěly otočit a odejít, ale ještě dodal ,, krom Pottera, Weasleyho, Grangerové a Brooksové" řekl a my jsme neochotně zůstaly. Profesoři se nás začaly ptát na otázky, a my jsme po pravdě odpovídaly. Po chvíli se za nás připravil Lockhart a Snape nás neochotně pustil pryč. Šli jsme chvilku sami až ke schodišti. ,,Zvládneš to sama?" zeptal se pro jistotu Harry. ,,Jo nebojte se zvládnu to" řekla jsem a Hermiona mě objala ,,dobře" řekla a podívala se na mě ,,tak já jdu uvidíme se zítra" řekla jsem jim a raději jsem šla. Sešla jsem do sklepení, a šla jsem přes obraz do společenky ,,Tak co Brooksová kdo z to vás to otevřel?" řekl Malfoy a ušklíbl se. ,,Nikdo" odsekla jsem a šla jsem do mého pokoje, kde mě vraždili pohledy mých spolubydlících. Naštvaně jsem se pomocí kouzla převlékla a usnula.
* o několik měsíců později*
pohled 3. osoby
Díky Baziliškovy, který se ukrýval v Tajemné komnatě bylo mnoho objetí a mezi nimi. Hermiona Grangerová velmi chytrá dívka z Nebelvíru se také stala objetí Baziliška. Emily Brooksová za ní každý den chodila, a uslzeně jí vyprávěla příhody co se stalo za ten den. Často s ní šel i Harry s Ronem, ale stalo se několikrát že šla sama. Hodně jí to tehdy vzalo, a jediná útěcha pro ní byla, že bude velmi brzy vyrobený lék pro její kamarádku a ostatní objeti. Předposlední víkend našel Harry, Ron a Emily vstup do tajemné komnaty a dostaly se tam díky Harrymu hadímu jazyku. Je pravda, že mu Emily rozuměla, ale nedávala to najevo. Všichni tři se tam dostaly a Harry zabil Baziliška a jeho zubem probodl deník, který patřil Tomovi Rojvol Raddlovi alias Voldemortovi. Emily byla překvapená jak vypadal její otec, a už chápala proč její matka říkala, že byl moc pěkný. Ta trojce kamarádů ještě pomohla Ronově sestře Ginny, která si psala s Tomem a díky tomu byla uvězněna u Baziliška. Hermiona se probudila dva dny na to díky lektvaru stejně jako všichni ostatní. Dívka jménem Emily byla strašně moc šťastná, že se její nejlepší kamarádka zcela probrala, a je zas mezi živými.
*pohled Emily*
Seděla jsem pod stínem stromu, a vychutnávala jsem si ten pocit klidu. ,,Ahoj" řekla a posadila se vedle mě ,,Ahoj hele mě napadlo nechtěla by jsi o prázdninách přijet?" zeptala jsem se jí. ,,Strašně moc ráda" řekla mi a domluvily jsme se na druhý víkend prázdnin že přijede. O chvilku později přišli i kluci, tak jsme se dost nasmály, a já jsem si uvědomila, že to jsou ti nejlepší kamarádi které jsem si kdy mohla přát.
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanficAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...