"Harry můžeš nám vysvětlit kam nás táhneš ?" Zamumlal naštvaně Ron . Harry nás všechny před večeří táhnul bůhví kam . Šli jsme podle Pobertova plánku.
"Tady " řekl si spíše pro sebe a zavedl nás do staré učebny , která se nepoužívá mnoho let ,jak jde vidět .
Sedla jsem si na učitelký stůl , Hermiona s Ronem si sedly naproti mě na stoly a Harry stál . "Včera jsme měli trest " začal "Harry to víme , že jste měli trest " přerušil jeho řec Ron . Harry dal pouze oči v sloup . "V lese byla skupinka smrtijedů-" chtěl pokračovat , ale do řeči mu pro změnu vstoupila Hermiona "nešli jste k nim ne ? A všimli si vás ?" zeptala se ustaraně.
"Nemusíte mi zasahovat neustále do toho , co vám chci říct " řekl mírně naštvaně Harry . Ron s Hermionou si rychle vyměnily pohled a nechaly Harryho mluvit
"počkej on má dítě ? On ? Vždyť to je přeci nemožný ne ? " řekl Ron zaskočeně a Hermiona se snažila vypadat taky překvapeně . U ní jsem se , ale bála, aby nic neprozradila .
"Jo má , ale více nevím . Jen že si bude brát Draca , ale ten prý neví kdo to je a pomáhat nám s tím nebude "
"Tak ať ho přemluví Emily chodí do stejné koleje " řekl Ron a ukázal na mě "myslíš si , že zrovna mě bude vyprávět o jeho budoucí ženě ?" Ušklíbla jsem se .
"Tak mohl by " zamumlal "jsi v pohodě Hermiono?" Zeptal se Harry , když viděl Hermionu , že je nervózní . "Jsem jen mi dneska není moc dobře " zalhala a udělala falešný úsměv . Neumí lhát .
Upřeně jsem se na ní podívala a jelikož kluci řešily, kdo by to mohl být ta dcera Voldemorta , tak jsem použila kouzlo "prosím neprozraď mě " řekla jsem jí v hlavě , ona lehce nadskočila a vyděšeně se na mě podívala . Jen zlehka přikývla , já se pousmála a dál se věnovala konverzaci kluků .
"Co když je to Pansy ?" Zeptal se Ron a já dostala záchvat smíchu . Zasmála se i Hermiona "proč se smějete?" Zeptal se Ron a zamračil se .
"Pansy ? Vždyť ta je ráda , že se naučí pár lehkých kouzel a lektvarů " řekla jsem a setřela si slzy od smíchu .
"Třeba to jen hraje a pak nás překvapí " trval si na svém "když myslíš "
"Ty na to nic neřekneš ?" Zeptal se Ron Harryho "do toho se vám plést nebudu " zasmál se .
"Jste hrozný, ale až se zjistí , že je to ona , tak nezapomeňte já to říkal " řekl a založil si ruce na prsou .
"A kdo řekl , že svojí dceru Voldemort odhalí? Třeba ne " poznamenala jsem
"Ta bude stát v přední řadě " řekl Harry "nebo jí nechá jako tajnou zbraň " dodal .
"Kdoví " řekla jsem spíše sama pro sebe
"Byl jsem ráno u Brumbála " řekl najednou Harry a já se na něj překvapeně podívala "Budu mu pomáhat ničit viteály " řekl spokojeně a mě se trochu zamotala hlava "v pohodě ?" Zeptal se starostlivě.
"Ano jen není to moc riskantní ? Vezmi si kolik kouzel na to musel použít " vydechla jsem "risk je i to , že o tom člověk uvažuje , ale snažíme se ho přeci zničit ne ? Někdo to musí udělat " řekl a já jen přikývla , protože na nic jiného jsem se ani nezmohla.
"Jsi nějaká bledá nechceš jít na ošetřovnu?" Zeptal se "jsem v pohodě " zamumlala jsem a dala oči v sloup .
"To vidím" řekl a pozoroval mě "klidně tam půjdu s tebou a -" začal zase "jsem v pohodě nikam nepůjdu" řekla jsem už dost naštvaně a šla pryč.
"Co se děje ?" Slyšela jsem ještě hlas Harryho jak se ptá asi Hermiony . Neposlouchala jsem a šla jsem pryč . Přesněji na večeři.
Sedla jsem si ke Zmijozelskému stolu naproti Dracovi a Pansy . Ta se po něm plazila a on jí od sebe odstrkoval. Celkem vtipný . On mě několikrát zabil pohledem , když jsem se mu zasmála . Bylo mi jasný , že až půjdeme na schůzi , tak mi to dá sežrat .
"Pottere tady nemáš co dělat zde jsou jen čistokrevný navíc do Zmijozelu opravdu nechodíš" řekl arogantně osobě zamnou . Dost zmijozelských taky mlely nějaký kraviny a Pansy jen přikyvovala na Draca slova . Dala jsem oči v sloup a věnovala se svému jídlu .
"Em můžeme si promluvit ?" Vydechl zamnou hlas Harryho ignorujíc slova Draca a ostatních.
Otočila jsem se na něj a on měl provinilý výraz . "Po večeři na tebe počkám " řekla jsem , on se usmál a přikývl . Pak odešel a já se dál věnovala mému talíři.
"Draco po večeři na tebe taky počkám něco můžeme podniknout " uculila se na něj sladce Pansy.
"Čekej klidně , ale já nepřijdu nevím kolikrát ti to mám říkat , že spolu nejsme a nebudeme " zavrčel a já měla co dělat abych se nezačala smát .
"Notak nedělej nedostupného " řekla a přitulila se k němu . On jí od sebe odstrčil . Tohle byla teprve telenovela.
"Na tohle nemám " zamumlal Draco . Vzal si nějaké jídlo , které si kouzlem zmenšil a odešel pryč .
"Nechápu co mu je " povzdechla si Pansy "nezaslouží si tě najdi si někoho , kdo tě ocení " řekla jsem jí. Ona zakroutila hlavou "ty to nechápeš on mě miluje" řekla přesvědčeně a odešla bůhví kam .
Já se jen ušklíbla , dojedla jsem své jídlo a když jsem viděla , že Harry vstal ,tak jsem vstala taky a zamířila k východu .
"Chci se ti omluvit za to všechno jen prostě se o tebe bojím " řekl sklesle . Já ho objala . Potřebovala jsem cítit jeho doteky po delší době , potřebovala jsem jeho objetí . "já vím , ale ty víš moc dobře , že nesnáším ošetřovnu a že když mi je dobře , tak je to pravda " řekla jsem v objetí .
"Nechceš dneska u mě přespat ? Nebo klidně můžeme v komnatě nejvyšší potřeby " uculil se nevinně . A teď co . Buď si užiju večer se svým přítelem a na další schůzce dostanu velkou a rozsáhlou přednášku od otce nebo se opět vykašlu na Harryho .
"Ráda " usmála jsem se a rovnou byla smířená s následky . "Půjdeš rovnou se mnou ?" Zeptal se s vypadal dost spokojeně . "ne , ještě si pro něco skočím do ložnice " usmála jsem se a dala mu rychlou pusu . "Dobře , heslo znáš budu na tebe čekat ve společence " usmál se a odešel .
Já se vydala do sklepení a narazila hned na schodech na Severuse . Skvělý . "Buďte tam ve stejný čas " řekl jen a chtěl jít "dneska na schůzi nepůjdu " oznámila jsem . On se na mě podíval a rozhlédl se "jak jako že nepůjdeš ? " zeptal se "nepůjdu mám své plány a-" chtěla jsem doříct . "Emily , už je naštvaný že jste s Dracem nepřemístily včera z lesa do Malfoy Manoru chceš ještě riskovat ?"
"Já to zvládnu " namítla jsem "bude tě mučit "
"To je asi možné " připustila jsem "je to tak . Chceš tohle riskovat kvůli Potterovi ?"
"Chci " řekla jsem a šla jsem pryč . Přesněji do ložnice , kde jsem si vzala pár věcí a pak šla zas za Harrym
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...