38. Kapitola

379 21 0
                                    

"Emily už dva týdny vypadáš příšerně hlavně jsi hrozně unavená . Co se děje ?" Zeptala se Hermiona , když jsme šli spolu po chodbě na oběd. Rozhlédla jsem se okolo sebe .

"Obden mě otec trénuje plus většinou dává schůze pak na dny , kdy mě netrénuje a já pak spím kdy jen můžu " povzdechla jsem si a zívla si .

"Řekni mu to " řekla a já se uchechtla "to je jako říct Nagini , aby mě neděsila" ušklíbla jsem se.
"Stejně by mi nedal pauzu . Říká, že chce vidět výsledky. Chtěl , abych přestala chodit do Bradavic prý je schopen mě toho naučit více než mě naučí zde . Naštěstí mě Severus zachránil a řekl že by to nebyl nejlepší nápad "

"To je dobře ! Nemůžu přijít o svou nejlepší kamarádku ! " vykřikla Hermiona . "Taky že nepřijdeš" pousmála jsem se .

"Em " dohnal mě Draco "Grangerová " ušklíbl se na Hermionu a poté stočil zpět pohled na mě.

"Dneska je schůze " řekl a lehce se klepal . Taky toho nemá zrovna nejméně , ale tohle mi přišlo divný . "Co se děje ?" Zeptala jsem se "bude dnes další útok copak jsi předevčírem nedávala pozor ?"

"Popravdě ? Ne . Nedávám ho poslední dobou ani ve škole díky tréninkům a schůzim "

"Chápu no nic jdu " řekl a prostě zmizel . "Přidáš se k němu v tom útoku ?" Zeptala se Hermiona "ne ,budu tam ale nehodlám nic nikomu udělat " řekla jsem a potkaly jsme Harryho . Ten se usmál a šel k nám .

"Na chvíli ti jí ukradnu Herm " usmál se s chytil mě za ruku a táhl mě jinam . "Chtěla jsem se najíst " namítla jsem , když mě bral ven na pozemky . "Já vím a jelikož jsme spolu dlouho nemluvily , tak by bylo fajn se najíst společně ne ?" Usmál se a ukázal k našemu stromu , kde byl piknikový koš. To kdyby viděl otec , tak by se nestačil divit.

"To je od tebe hezký Harry " usmàla jsem se s objala ho. On jen řekl že to nestojí za řeč a šli jsme se tam posadit . Začaly jsme jíst a u toho jsme dělaly kraviny . Najednou se ke mě nahnul a políbil mě . Nečekala jsem to , ale spolupracovala jsem . Posadila jsem se mu do klína a neustále si užívala jeho rty . Najednou mě od sebe lehce odstrčil a bolestně si držel jizvu .

"Harry jsi v pořádku ?" Vydechla jsem a nevěděla co se děje "V- Voldemort leze mi do hlavy " vydechl ztěžka a šlo vidět že má co dělat , aby se nerozbrečel. Bylo mi ho hrozně líto . "Co se děje pane Pottere ?" Zeptal se ledový hlas Severuse vedle nás . Já z něj měla malem infarkt .

"V- Voldemort " vydechl Harry "musím mluvit s Brumbálem" řekl rozhodně , když bolest odpadla .

"Půjdu s tebou " řekla jsem , protože jsem se bála toho co přijde . "Jdi napřed Harry hned tě doženu potřebuji se pana profesora zeptat na můj úkol zda byl v pořádku " usmala jsem se na Harryho . Věděl že mi na známkách záleží , tak přikývl a vyrazil . Když byl dostatečně daleko , tak jsem promluvila "půjdu tam teď s Harrym . Vezmeš mě pak za otcem ?" Zeptala jsem se prosebně "jistě budu čekat v lese " řekl v klidu a já s mírným úsměvem odešla za Harrym .

"Tak co ?" Zeptal se zvědavě Harry "ještě to nemá oznámkovaný " povzdechla jsem si "už zase nestíhá ?" Podivil se Harry .

"Aspoň tady máš důkaz , že je určitě smrtijed " řekl vážně po chvíli "jak jsi na takovou kravinu přišel ?" Uchechtla jsem se , on se zastavil a podíval se na mě . "Em je to jasný " řekl "usuzuješ že je smrtijed pouze kvůli tomu že nám neoznámkoval úkol?" Ušklíbla jsem se .

"To je fuk ty jsi stejně teď na jeho straně " řekl naštvaně "Harry nejsem na jeho straně . Nejsem na ničí straně . Nechci si vybírat strany " řekla jsem a to myslela zcela vážně . Bojím se chvíle , kdy se budu muset rozhodnout.

Harry se zastavil a přitáhl si mě k sobě a potom mě od sebe lehce odtáhl a podíval se mi do oči .

"Emily já vím , že si nechceš vybírat , ale brzy bude válka . Budeš si muset vybrat na jaký straně budeš chtít být " pousmál se a mě se sevřel žaludek .

"Měli by jsme jít " řekla jsem raději a šla k Brumbálovi . Slyšela jsem jeho povzdychnutí a šel tam semnou . Chrličům Harry řekl heslo , protože díky častým návštěvám Brumbála ho znal.

"Harry , Emily co vás sem přivádí ?" Usmál se mile Brumbál , který seděl za jeho stolem a pokynul nám , aby jsme se posadily do křesel .

"Víte pane profesore on Voldemort se mi podíval opět do hlavy . Byl hrozně silný nedokázal jsem tomu zabránit " řekl a on se podíval na mě .

"Hrozně silný ?" Zeptal se spíše pro sebe "co vše viděl ?" Zeptal se a to už se díval díkybohu na Harryho .

"Všechny důležité věci v mém životě a i jak jsem se naposled libal s Em " řekl a začervenal se . Albus se na nás oba zadíval.

"Budu tě učit již já nitroobranu . Každopádně nechal by jsi mě teď s Emily na chvíli samotné ? Potřebuji s ní něco probrat " řekl Harry se nechápavě podíval a odešel .

"Předpokládám že Harry o tvém dvojím životě neví že ?" Pousmál se Brumbál "neví " přiznala jsem .

"Měla by jsi zvážit kdy mu to řekneš . Je zamilovaný do tebe až po uši " řekl a rošťacky se mu zablýskalo v očích "můj otec je ten , který mu zabil rodiče. Vlastně nejen jeho rodiče . Zabijí bez milosti . Harry to bude brát jako zradu a ještě když se neustále za otcem přemisťuju"

"Popřemýšlej alespoň nad tím . Nechala jsi si udělat znamení ?" Zeptal se a podíval se na předloktí, které bylo zakryto látkou hábitu.

"Ano " řekla jsem , odhalila předloktí na kterém nic nebylo . Řekla jsem kouzlo bez hůlky a kouzlo se ukázalo . "Používáš na něj kouzla jo? "

"Nechci aby to šlo vidět . Mohl by to kdokoliv vidět a myslím že by nebylo dobré si zde tak v klidu pochodovat po bradě se znamením " uchechtla jsem se

"To máte pravdu . Můžete jít "

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat