20 kapitola

911 54 4
                                    

Příběh se posouvá do prázdnin a za pár dní půjde Emily do šestého ročníku.

Emily:

Je to neuvěřitelné ty roky utíkají celkem dost rychle, ale není se čemu divit přeci jen mám dobré kamarády, a v Bradavicích se věčně něco děje.  Bohužel tento rok zemřel Sirius, což  byla pro Harryho dost velká rána ale upřímně se mu nedivím....

"Emily!" křikla na mě má kamarádka se kterou jsem se měla po tolika letech opět sejít. "Anne ahoj" usmála jsem se a objala jí. "Změnila jsi se" zasmála se "ty taky" usmála jsem se a šli jsme se projít po centru Londýna. Povídali jsme si doslova o všem co nás napadlo a že toho bylo poměrně dost. Najednou jsem viděla Draca Mlafoye jak si jde proti nám. Zaujala mě jeho ruka, kde měl znamení zla. "Děláš jako kdyby jsi viděla ducha" zasmála se pobaveně "Skoro " ušklíbla jsem se. "Ale koho pak tu máme Brooksová" zasmál se "Malfoyi co chceš?" řekla jsem a podívala se na něj. "Já nic" usmál se nevinně  a opovrhovačně se podíval na Anne. "Jsi normální?" zeptala jsem se ho, a ukázala na znamení zla na jeho ruce. "jo jsem" zasmál se " Jistě a proč sis to ksakru nechal udělat?" křikla jsem "Hele Em upřímně je to jeho tělo a když se mu to líbí" ozvala se vedle mě Anne. "Jenže on ho nemá kvůli tomu, že se mu to líbí on to má kvůli tomu aby zapadl do své koleje" ušklíbla jsem se. "Na rozdíl od tebe jsem tam zapadl" prskl "Jo jenže za cenu jak se chováš" křikla jsem. "Jak?" ušklíbl se "Jako tatínkův rozmazlený parchant" usmála jsem se. "Hale to si nedovoluj a akorát stejně závidíš že mám na rozdíl otce" řekl hnusně. "Jo můj otec by byla určitě výhra v tombole" poznamenala jsem ironicky. "Když myslíš upřímně je to tvoje domněnka" zasmál se a šel pryč kvůli jeho otci, který nás pozoroval přesněji naší hádku. "S tím klukem očividně moc nevycházíš" zasmála jsem se "S ním se ani vycházet nedá" ušklíbla jsem se a dál jsme pokračovali v našem povídaní.

1. září:

"Emily ahoj" křikla Hermiona a objala mě ve dveřích kupé co jsem naší partě zabrala "Ahoj" usmála jsem se a též jí objala. Posadily jsme se a začali jsme si povídat. "Tak tady jste" řekl Ron místo pozdravu "Taky tě ráda vidím" zasmála jsem se "Já vás taky ahoj" zasmál se a Harry nás pozdravil. "Tak co nějaké novinky?" zeptal se Harry  "Jo například to, že je Malfoy smrtijed" šeptla jsem tak aby to slyšeli jen oni. "Počkej jako Draco?" řekl Ron vyděšeně "Jo přesně ten" řekla jsem. "No to se dalo čekat že brzy půjde na tuto stranu" řekla Hermiona v klidu. "To je pravda" souhlasila jsem. "Jak jsi se to dozvěděla?" zeptal se Harry z ničeho nic "S kamarádkou, kterou jsem dost dlouho neviděla jsem se procházela po Londýně a on v naprostém klidu se tam procházel se znamením zla na ruce a ani se nesnažil nijak skrýt" řekla jsem. "To je idiot" řekl Ron. "Jo, ale to víme všichni" zasmála se Hermiona. "Asi tak nějak " zasmála jsem se pobaveně. A pak jsme se raději bavily o něčem jiném.

Dcera VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat