"Malfoyi doháje řekni to heslo " řekla jsem zoufale , ale on zavrtěl hlavou na náznak , že ne . "Notak pokud nevidíš tak pospíchám " řekla jsem a on se ušklíbl "Kam ? Na rande snad ?" .
"Jo se Snapem a Harrym "
"Takže bude trojka ?!" Vyjekl a já se na něj překvapeně podívala . "Na co zas doháje myslíš?!" Křikla jsem a vlepila mu facku , aby se probral .
"Na nic , vůbec na nic " uchechtl se . "A teď buď laskavý a řekni to debilní heslo ať můžu jít ,.."
On se ušklíbl a řekl heslo . Chtěl vejít dovnitř , ale já ho předběhla . Šla jsem rovnou do mé ložnice a otevřela skříň . Našla jsem oblečení , které moc nenosím takže je ideální do lesa . Oblékla jsem se do toho a jakmile jsem věděla , že neumřu na zimu jsem se ještě přezula do jiných bot a šla na místo setkání . Ani mě nepřekvapilo , že Harry tam už byl .
"Konečně " zasmál se "nemůžu za to" namítla jsem . "Jakto ?" Ušklíbl se . "Změnilo se heslo a Malfoy mi ho nechtěl říct " vysvětlila jsem . "Myslel jsem, že je to tvůj kamarád " poznamenal . "Harolde tohle už neříkej " ušklíbla jsem se a objala ho . " fajn " .
"Neříkejte, že už jste se konečně objevily " řekl né příliš mile Snape . A já dala oči v sloup .
"Jdeme " zavelel a rozešel se . Také jsem šla a Harry také . Šli jsme vedle sebe .
"Lumos " řekla jsem a spokojeně se usmála , když se špička mé hůlky rozzářila . Harry mě napodobil a Snape ten už dávno toto kouzlo použil . S Harrym jsme byli za Snapem nepotřebovali jsme jít vedle něj .
"Takže natrháte bylinky , které jste dnes zničily . Ano myslím to , jak jste vlítly do třídy a zničily věci na lektvary a i hlavně důležité bylinky . Tady máte seznam . Přeju vám příjemnou zábavu " ušklíbl se a podal Harrymu pergamen s mnoha rostlinami. Upřímně si nejsem jistá ohledně toho , že jsme jich zničily tolik .
"Vy - vy nejdete s námi ?" zeptala jsem se "Ne " řekl v klidu.
"Cože ?! Vždyť je to tam nebezpečný !" vyjekl Harry . "Pane Pottere měl by jste se uklidnit Nic se vám nestane je to tam bezpečné" řekl a šlo vidět , že ho to otravuje .
"Že je to tam bezpečné ? Nikde krom Bradavic to není bezpečné od doby co se vrátil Voldemort!" křikl . Nasucho jsem polkla . Podívala jsem se na Snapa , ale ten byl zcela v klidu . Měl kamenou tvář překvapivě .
"Pane Potter ujišťuji vás o tom , že pán zla vám nemůže ublížit . Nevrátil se . Je to pouze vaše chybná domněnka a měli by jste jít dříve než bude čas návratu " řekl , přeměřil si nás pohledem a odkráčel pryč .
"Pojď chci to mít z krku " řekla jsem , když se neměl furt k tomu jít do lesa . "Dobře , ale drž se u mě , jasný ?" řekl přísně a choval se v tomto stejně jako můj otec . Oba jsou dost starostlivý a ochranářský .
"Dobře " řekla jsem a pak jsme šli do lesa . Neustále jsme se celou cestu otáčeli , rozhlíželi a tak , dávaly jsme opravdový pozor , aby se nám nic nestalo . Najednou jsem uslyšela za námi šustnutí něčeho , v rychlosti jsem se otočila , ale nikoho ani nic jsem neuviděla . Srdce mi divoce tlouklo i ve chvíly , kdy jsem uslyšela divný zvuk v naší blízkosti.
"Em nic se neděje jsme v pořádku " řekl Harry co si mého zděšení lekl a vtáhl mě do objetí za které jsem byla opravdu ráda . Hold i dcera Voldemorta má slabé chvíle .
"Měli by jsme jít dál " vydechla jsem , i když nebudu lhát Harry umí dobře objímat .
Začali jsme více chodit a hledat a nacházet rostliny . Už jich zbývalo najít pět . Bohužel to byli rostliny , které se vyskytují všechny v jiné části lesa.
"Harry myslíš si opravdu , že se pán zla vrátil ?" Vydechla jsem otázku , která mě celkem trápila . "Ano . Vím to . " řekl a podíval se na mě . "Doufám , že nejsi další , která si myslí , že jsem blázen " ušklíbl se . "Ne , Harry nemyslím si to " řekla a objala jsem ho .
"To jsem rád " řekl " a pojď " pousmál se . Já jsem přikývla a rozešli jsme se dále . "Tady jsem nikdy nebyla " poznamenala jsem , když jsme došli na louku . Na nebi zářil měsíc a díky němu bylo na louce celkem světlo , ale stejně jsem měla nepříjemný pocit , jako by nás někdo pronásledoval nebo celkově sledoval .
"Támhle je ta rostlina " řekla jsem a ukázala na jednu vzdálenou rostlinu . Znala jsem jí moc dobře . Jak ze školy , tak i kvůli tomu , že jsem jí viděla u otce .
"To je dobře " usmál se Harry a šel k ní a chtěl jí utrhnout . "Harry ne " zarazila jsem ho .
"Proč ne ?" Zeptal se nechápavě , narovnal se a podíval se mi do očí . "Měl by jsi více poslouchat Snapa " zamumlala jsem a oba jsme se neustále dívaly tomu druhému do očí . Najednou se sklonil a políbil mě . Nečekala jsem to .
"Harry tohle nejde " vydechla jsem a lehce se od něj odtáhla . "Jde " zamumlal a opět spojil naše rty .
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...