"Kluci musíme spolupracovat i když se vám to nelíbí " zamračila jsem se , když ty dva se neustále dohadovaly . "Nechci " odsekl Draco "já s ním také ne " souhlasil Harry . Já dala oči v sloup . "Jste horší než malý děti " poznamenala jsem a vydala se hlouběji do lesa . "Nene " namítl Draco a oba mě následovaly .
"To vidím " ušklíbla jsem se a podívala se pořádně na seznam rostlin pro Severuse .
"Nechápu , že toho po nás chce tolik " zamumlal Harry "je to Snape od něj se to dalo čekat " poznamenal nevzrušeně Draco a hleděl do svého papíru .
Po skoro dvou hodinách jsme měli drtivou většinu rostlin . Ještě nám jich ovšem několik zbývalo . A Harry s Dracem celkem spolupracovaly . Bylo to zvláštní , ale super zároveň . Najednou jsem ucítila prudkou bolest na předloktí . Cítila jsem , že otec nás všechny svolává . V rychlosti jsem se musela uklidnit , aby Harry nic nepoznal . Minimálně ne na mě . Mohlo by to dost věcí ovlivnit a to nechci . V tuto chvíli jsem šťastná za otce trénink . Kolikrát jsem se svíjela v bolestech a nechápala k čemu se to jednoho dne hodí . Podívala jsem se na Draca , který na tom nebyl tak moc dobře , jako já .
"Sakra ! " vykřikl , když to v sobě moc dusil a držel si ruku . Viděla jsem , že má co dělat , aby se nerozbrečel. Dost jsem ho chápala . Vím jaké to je .
"Co se děje ?" Zeptal se Harry pohotově a stočil na Draca svůj pohled "n-nic " Vykoktal těžce Draco a sedl si na zem a opřel o strom . Stále si při tom držel zápěstí a v jeho obličeji šla vidět bolest .
"To vidím " poznamenal Harry a sedl si vedle něj . Chtěl mu vyhrnout rukáv , ale Draco ho zastavil . "Neřeš to "
"Budu " odsekl mu Harry a v rychlosti ten rukáv vyhrnul. "Myslel jsem si to" řekl si spíše pro sebe . "Tak to ti gratuluju " řekl ironicky s bolestí Draco .
"Bolí to hodně ?" Zeptal se Harry . Kdybych mohla , tak mu odpovím že ano , ale prozradila bych se a moc mluvit teď nechci . Zrovna v bolesti bych mohla koktat a tím bych se prozradila .
"Ne vůbec Pottere , jak tě to vůbec mohlo napadnout ?" Řekl ironicky Draco . "Je nějaký kouzlo , který by tu bolest zastavilo nebo tak ?"
"Není . Jedině nějaký dost silný lektvar , ale ten zvládne někdo , kdo je na vysoké úrovni co se týče lektvaru " řekla jsem já . Harry se na mě podíval "jak to víš ?" Zamračil se .
"Chodím do knihovny nehledě na to , že jsem byla v sekci s omezeným přístupem "
"Aha " řekl a už jsem ucítila , jak bolest upadá . Na Dracovi šla vidět úleva a já se mu upřímně nedivím . Jsou to muka .
"Proč to vlastně děláš ? Proč mu sloužíš?"
Draco se uchechtl "řeknu ti to takhle Pottere ne všichni mají na výběr "
"Jak to myslíš ?"
"Někteří mu sloužit nemusí, ale i tak jdou a udělají to " řekl a já věděla , že tím z jedné části na mě naráží . Harry vstal a pomohl si Dracovi stoupnout .
"Měli by jsme jít dál hledat ty rostliny ať máme klid " poznamenal Draco . "To ano " přikývla jsem .
"Tady " řekla jsem spokojeně u předposlední rostliny , chtěla jsem pro ní jít , ale Harry mě zastavil . "Co se děje Pottere ?" Zeptal se Draco , který také zastavil . "Vy to neslyšíte ?" Zeptal se a já se zaposlouchala . Měl pravdu šly slyšet hlasy .
Harry opatrně šel k místu , odkud se hlasy ozývaly . Já s Dracem jsme šli ihned za ním . Netušily jsme vůbec co přijde a to na tom bylo to nejhorší .
ČTEŠ
Dcera Voldemorta
FanfictionAhoj, jmenuji se Emily, je mi deset let a brzy mi bude jedenáct. Nejsem jako ostatní děti, připadám si jiná, ale naprosto jiná.... Co kdyby měl lord Voldemort dceru, o které neví ani on sám? Co kdyby se to časem dozvěděl? Tento příběh se bude odehr...