-Bölüm 15 - YÜZLEŞME

16.6K 574 119
                                    

Bölüm şarkısı: Cem Adrian & Aylin Aslım - Herkes Gider Mi?

Amaçladığınız duyguyu hissetmek için mutlaka bahsi geçen yeri şarkı eşliğinde okuyun. Üşenmeyin yani:Dd Şarkı çok güzel. Ve eminim birçoğumuzun bildiği bir şarkı. Eğik yazıyla yazılanları Simay, kalın yazılanları Furkan, hem eğik hem kalın yazılanları ikisi birlikte seslendiriyor. İyi okumalar.

Arabasını park etmeye çalışan Derin'in yanına, okulun otoparkına doğru ilerlemeye başladım. Arabası durduğunda yanında duran bir arabaya yaslanıp inmesini bekledim.

"Günaydın." dedim gülümseyerek.

"Günaydın." dedi çantasını omzuna takarken.

"Araban yeni gibi!." dedim heyecanla.

"Evet. Doruk çarptıktan sonra servise verdim." diyerek kollarını belime sardı. Sarılışına karşılık verdikten sonra geri çekildim. Birlikte otoparkın çıkışına doğru ilerlerken değişen okul formasından bahsediyorduk.

"Of ya! Baştan aşağı koyu renklere büründük!" dedi Derin sitem ederek.

Okul formamıza baktığımda yine aynı modeldi sadece renkler değişmişti. Krem rengi etek yerine siyah etek, beyaz lacoste ise lacivert rengindeydi. Ve lacivert olması gözlerimi ön plana çekmiş, oldukça ilgi odağı yapmıştı.

"Ben çok beğendim." dedim lacostemin etek uçlarını tutarak. Durup bana döndüğünde bende durdum. Baştan aşağı inceleyip yine önüne döndü.

"Tenin beyaz olduğu için sana çok yakışmış, ayrıca o lanet gözlerin harika duruyor." dediğinde sırıtarak arkasından ilerlemeye devam ettim.

"Ama senin teninde beyaz?" dediğimde yanına ulaşmıştım.

"Evet ama sende daha güzel duruyor." dediğinde tekrar gülümsedim. Ağzımı açıp birşey söylemek üzereyken kolumda hissettiğim parmaklar durmamı sağlamıştı.

Kafamı arkaya doğru çevirip kim olduğuna baktım. Yüzüm anında yumuşarken hafifçe gülümsedim. Sert bakışları gözlerimle buluştuğunda kısa bir süre baktı. Bakışları gözlerimin en derinlerindeyken kalbim göğüs kafesimi delip geçecekmiş gibi hissediyordum.

"Günaydın Furkan."

"Hemen o fotoğrafı kaldırıyorsun!" diye tısladı. Kaşlarımı çatarak bakmaya devam ettim. Neden bahsediyordu?

"Instagram'daki fotoğraf!" bakışları sertleşirken, çatılan kaşlarım gevşedi. Sanırım neyden bahsettiğini biliyordum. İddiaya girdiğimiz gün, ayakkabı bağcıklarımı bağlarken o anı çekip, Instagram'a attığım fotoğraftan bahsediyordu.

"Ben... Neyden bahsettiğini bilmiyorum." dedim dudaklarımı birbirine bastırarak.

"Salağa yatmayı kes!" diye tısladı. Ferah nefesi yüzüme çarparken bir iki adım geriledim. "O fotoğrafı kaldır." dedi daha sakin bir sesle.

"Hayır kaldırmayacağım." deyip yan tarafa dönüp, kollarımı göğüsümde birleştirdim.

Elini eteğimin cebine sokup telefonumu çıkardı.

"Ya!" diye cırlayıp elinden almaya çalıştım. Bir eliyle beni engellerken, diğer eliyle telefonu açıyordu.

"Lanet şifreni söyle?" dedi bakışları bana dönerken. Hareketlerim durduğunda biraz geri çekilip sırıttım.

"Hayır söylemeyeceğim."

"Söyle şunu aptal kız." dedi. Sinirlendiğini hissedebiliyordum. Omuz silkip burun kıvırdım.

Aptal KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin