:: 17 :: - Deal!

3.9K 468 196
                                    

" Hmm.. Nampaknya jodoh kita kuatlah.."

" not again..ha..ha..ha.."

" ANDWAE!!!! "

" Eunbi! "

Cikgu In Guk mula melantangkan suaranya. Dah kenapa dengan anak murid aku yang sorang ni. Sawan ke apa. Nak suruh berpasangan pun susah ke? Bukan suruh kiss pun!

Eunbi memegang kedua belah pipinya kemudian digosok gosok dengan perlahan. Matanya dialihkan kepada Cikgu In Guk yang sedang berdiri dihadapannya. Eunbi menepuk dahinya. " Kenapa kamu menjerit macam ni? Bukan kamu kena bersyukur dapat partner yang paling pandai dalam kelas ni? "

Tanya Cikgu In Guk. Mahu saja tersedak air liur Eunbi. Aish aish bala bala sungguh. Lantas Eunbi menggelengkan kepalanya. " Aniy cikgu.. Mianhae.. " Kata Eunbi. Seluruh pelajar di dalam kelas tersebut mengalihkan pandangannya ke arah Eunbi.

Lagi lagi si Sohyun tu. Apa masalah dia? Dengan kening tebal dia yang dah mulut bertaut tu. Mulut yang dimuncungkan. Mata terbeliak macam kucing jalanan. Tak pernah tengok orang ke?! Eunbi mengetap giginya. Geram pula dia tengok Sohyun tu.

" baiklah.. Saya tahu kerja yang saya arahkan ni siap.. Arraseo? "

" Nae.. "

Taehyung dan Eunbi menganggukkan kepala tanda faham. Cikgu In Guk mula berjalan ke hadapan kelas meninggalkan mereka berdua.

" Awak.. "

" Apa kau nak lah?! "

Jawab Eunbi dengan geram. " Lupa ke? Nak saya kiss ke? Dalam kelas pun jangan ingan saya tak boleh buat.. " Taehyung tersengih jahat. " eleh, cakap je kau tu.. Dah lah kau aku sakit kepala aku.. Dah lah kena buat kerja tu dengan kau.. Semua dengan kau ish! Menyampah betul! " Eunbi mengembungkan mulutnya.

Dari tepi Taehyung melihat Eunbi sungguh comel. Dengan pipi kembungnya. Muka marahnya. Pipi pun dah merah. " bbuing bbuing " Taehyung meletakkan tangannya kedua belah pipi Eunbi kemudian dipicitnya sehingga udara didalam mulut Eunbi keluar.

Taehyung tersengih sehingga tertutup matanya. " kyah! Pabo! " Eunbi membalas kembali perbuatan Taehyung terhadapnya tadi. " tukar panggilan dulu.. " ugut Taehyung.

" no! Aku tak nak! " Eunbi masih berdegil. " Oh ok.. Jangan menyesal.. " Taehyung mula memegang kedua belah tangan Eunbi. Bibirnya mula mendarat di pipi Eunbi.

" Chup~ "

" ARRRRRGHHHHHHHH!!! "

" ARRRRRGHHHHHHHH!!!  "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mamat 'PickupLine'Where stories live. Discover now