:: 20 :: - Gwishin??

3.7K 462 355
                                    


" BYUNTAE!!!!!! "

" PPIAKK! BUK! "

" argh appo! "

" rasakan kau ! "

Lalu kaki Eunbi pun mendarat pada perut Taehyung.

" YA!!! EUNBI! berhenti aku nak ter- "

Baru sahaja kaki kiri Eunbi mahu mendarat pada perut Taehyung tetapi niatnya terberhenti apabila melihat Taehyung sudah pun menutup mulutnya. " Hah? Nak ter apa? " Eunbi mula membesarkan matanya. Hah sudah! Mati anak orang kang!

" Nak termuntah! "

" Eiii!!! Bangun-bangun! Taehyung! Muntah dekat sana! Palliwa! Jangan muntah dekat sini! " Eunbi menarik tangan Taehyung kemudian menyuruhnya bangun pergi ke arah semak berdekatan. Taehyung hanya akur.

" werkkkk "

Eunbi mengerutkan mukanya apabila dia terdengar Taehyung memuntahkan balik makanan yang telah dimakannya tadi. Eunbi menggeliat kegelian. Dia menekan perit air liurnya. " aduh.. Kuat sangat ke aku buat tadi? " gumam hatinya sambil menggosok-gosok belakang Taehyung.

Eunbi mengambil sebotol air mineral yang telah dibelinya tadi kemudian dihulurkan kepada Taehyung. " g..gwenchana? " tanyanya dengan gagap. Taehyung tidak menjawab apa-apa, hanya membasuh mulutnya menggunakan air mineral tersebut.

Setelah siap, Taehyung menogok air tersebut. " ugh.. " Taehyung mengeluh lega. Bibirnya dikesat menggunakan lengan bajunya. " y-yah.. Taehyung-ah.. Gwenchanayo? " tanya Eunbi lagi. Eunbi sudah pun ketakutan serta bercampur baur dengan risau terhadap Taehyung.

Yelah buatnya Taehyung tu mati masa dia pijak perut Taehyung tu macam mana? Tak pasal-pasal masuk penjara pada usia muda ni. " sakit.. " jawab Taehyung dengan tidak bermaya. Perutnya dipegang. Kesan sakit yang tadi masih belum hilang lagi. Power duh pijakan Eunbi ni. Nampak je kecik.

" mianhae.. Aku tak sengaja.. Aku terkejut masa kau peg..pegang pinggang aku tu.. " kata Eunbi lagi. Tangannya masih ligat menggosok belakang Taehyung dengan perlahan. Taehyung memandang ke arah Eunbi. Tubuhnya dibaringkan semula ditempat yang sama dia dipijak oleh Eunbi.

" haih.. " Taehyung mengeluh kecil sambil meletakkan tangannya ke matanya. Eunbi menggigit kukunya. Apa nak buat sekarang ni? Tak kan nak dukung Taehyung balik rumah? Mana larat woi! Berat duh. " sorry.. " ucap Eunbi sambil duduk bersimpuh disebelah Taehyung.

" kau ni nakal kan Eunbi.. "

" hah? Aku? Nakal? "

" em.. Tapi nakal-nakal kau, nakal lagi aku.. " Taehyung menggengam tangan Eunbi lalu menarik tubuh Eunbi ke arahnya.

 " Taehyung menggengam tangan Eunbi lalu menarik tubuh Eunbi ke arahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mamat 'PickupLine'Where stories live. Discover now