" Eeewww pervert lah kau ni.. "
" WHAT........? "
Habis merah muka Eunbi apabila mendengar kata-kata Taehyung. Yelah mana tak malu? Tiba-tiba dituduh pervert! Aishh! My innocent eyes!
Taehyung merapatkan lagi tangannya kedada. Mulutnya dimuncungkan serta telinga sudah kemerahan. " kenapa kau tiba-tiba ada dekat sini? Skodeng aku nak pakai baju ke apa? " tanya Taehyung.
Eunbi mengecilkan matanya. Geram pula dia dengan Si Taehyung ni! Tadi beria-ria suruh orang hantarkan baju! Sekarang dituduh mengintai pula! Wajah Eunbi yang tertunduk di lantai diangkat semula berpaling kearah Taehyung.
" PAP! "
Hidung Taehyung diketuk kuat oleh Eunbi. Lantas Taehyung memegang hidungnya. " argh! " Taehyung mengaduh kesakitan. " Kau yang suruh aku hantar baju sekarang kau pula ye yang tuduh aku skodeng kau? Kau ingat aku ni tak ada maruah ke hah nak skodeng kau? Macam lah cantik sangat body kau! Langsung tak ada abs! " Eunbi menjerit melepaskan geramnya.
Taehyung terdiam seketika. Hidungnya yang terasa pedih masih lagi dipegang. " err.. Taehyung? K..kau ok? " Eunbi cuba menegur Taehyung semula. Tetapi malangnya Taehyung masih berdiam diri.
" Taehyung? Kau ok tak? Sakit sangat ke aku pukul? "
" Taehyung? Kau marah kan aku ke? Im sorry "
" yah? Taehyung? "
Taehyung memandang kearah Eunbi dengan tajam. Selangkah demi selangkah Taehyung berjalan mendekati Eunbi. Eunbi juga semakin berganjak ke belakang. " T..taehyung.. A..aku min..minta maaf a..aku tak sengaja tadi " pinta Eunbi.
Taehyung semakin lama semakin dekat. Dan tubuh badan Eunbi juga sudah pun terkena pada locker dibelakangnya. " Ya..yah! Taehyung! M..mianhae! "
Taehyung langsung tidak menghiraukan kata-kata Eunbi. Semakin lama semakin dekat dan...
" PAP! "
" yah! Appo! " Eunbi menggosok kepalanya. " hah rasakan! Kau ingat tak sakit ke kau ketuk hidung aku ni? Nasib baik tak patah tau tak? Kalau patah siapa nak ganti? Dah tak handsome dah aku nanti kalau hidung aku patah! "Rengek Taehyung seperti kebudak-budakkan.
Eunbi mencebik. Dia sangka Taehyung mahu buat apa lah tadi. Rupanya mahu membalas dendam? Apakah? " dah tu kau tuduh aku tu kenapa? " tanya Eunbi. " aku main-main je lah "
Eunbi menggulingkan matanya. Benda ni dia nak buat main? Tak pasal-pasal blushing sendiri. " kenapa? Kau tergoda ke tengok aku shekshi sangat ni? " Taehyung tersenyum senget.
" tak ada masa aku nak tergoda! "
" eleh, yelah tu. Untuk pengetahuan kau, kau lah yeoja pertama yang nampak aku shirtless sebelum isteri aku. Oh lupa kau la isteri aku "
Eunbi mengerutkan dahinya. " kau nak buat pickupline ke apa ni? Nak suruh aku ber-chia ke? " soal Eunbi. " boleh juga "
" ACHIAL CHIALL CHIALL TAK JADI LA BODO " Eunbi menaikkan anak matanya keatas. " huduhnya muka kau HAHAHHAHAHA " Taehyung mengetawakan Eunbi. Siyes ah! Muka macam kodok ada penyakit kulit sia!
YOU ARE READING
Mamat 'PickupLine'
Fanfiction" Bibir kau nampak macam kesunyian.. wanna join with mine? " " euwww " ________________________ " the roses are red, Violets are blue, Do u want to be my princess? Because I will give you my shoe~ " " Ugh! " " Hebat tak aku? kau? hado? " " the roses...