:: 36 :: - Skating

2.5K 331 141
                                    

" Annyeong cutie ~ Nama saya Buffy ~ Selamat menyambut musim sejuk Eunbi ~ "

" Chak! Hehehe "

Taehyung tersengih petak. Teddy bear yang dipegang itu terus diserahkan pada Eunbi.

" suka tak? Aku tak tahu nak beli apa sebab tu aku beli bear je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" suka tak? Aku tak tahu nak beli apa sebab tu aku beli bear je.. Dan! Nama dia buffy sebab dia comel dan gebu yang kau boleh buat macam ni dekat dia setiap kali " Taehyung menggeselkan bear itu pada muka Eunbi dengan lembut.

" ha! Lembutkan ~ So say annyeong to Buffy ~ And Buffy say annyeong to mama eh bukan mama tapi Eunbi ~ " Taehyung menggaru tengkuknya lalu tersengih lagi. Eunbi masih lagi kaku melihat Taehyung dihadapannya.

Taehyung melihat kebelakangnya semula. Eunbi ni sebenarnya tengok siapa sampai nak tembus muka aku dia pandang ni? " Yah? Eunbi-ahh~ kau dengar tak ni? " Taehyung melambai-lambai tangannya kearah Eunbi.

Eunbi tersenyum akhirnya. Dan tiba-tiba sahaja Eunbi memeluk tubuh Taehyung dengan erat. " Eh eh kenapa n...ni? " soal Taehyung yang masih kebingungan. " aku tak mimpi kan? Aku memang betul-betul peluk kau kan Taehyung? " soal Eunbi.

Taehyung membalas kembali pelukan Eunbi. " kenapa kau kata ni mimpi erm? Ye kau tak mimpi aku ada dekat depan kau ni " jawab Taehyung sambil menggosok kepala Eunbi dengan lembut. Eunbi melepaskan nafas lega.

Selepas dia bermimpi pasal Taehyung tadi, jantungnya berdegup dengan kencang seolah-olah mimpi itu benar benar terjadi. Dia tak mahu kehilangan Taehyung. Memang bunyinya agak pelik. Tapi dia dah mula sayangkan Taehyung.

Eunbi melepaskan pelukannya. Wajahnya terus dialihkan pada Taehyung. " kenapa tiba-tiba peluk aku ni? " soal Taehyung sambil memegang tengkuknya. Telinganya juga sudah berubah merah. Eunbi hanya mendiamkan diri tanpa menjawab soalan Taehyung tadi.

Baru dia sedar yang dia memeluk Taehyung. Lama pula tu. Haish! Eunbi mengalihkan mukanya kebawah.

Teddy bear pemberian Taehyung tadi terus diambil dan dipeluk erat. Taehyung tersenyum lagi. " Kau rindu aku ke....? " wajah Taehyung didekatkan pada Eunbi. " a..aniy.. Terpeluk "

" ada pula perkataan terpeluk? "

" mestilah ada "

Wajah Eunbi mula merona merah. " comel " pipi Eunbi disentuh lembut oleh Taehyung. Rahang Eunbi dipegang lembut lalu jarinya bermain dipipi Eunbi. " kau mimpi buruk pasal aku ke? " Taehyung merendahkan suaranya.

Mamat 'PickupLine'Where stories live. Discover now