Povytáhla jsem tázavě obočí.
-"Chceš vypadnou z vlastní party? Co to? A na víc nejsem dost opilá na to abych s tebou šla..." Davida to evidentně dost pobavilo.
-"No co si to o mně myslíš? Já nevím kde jsi vzala to, že jsem takový zmrd, že tě chci zatáhnout hned do postele" Teď jsem se cítila trochu trapně. Měl pravdu... vůbec ho neznám a nic tak hrozného nedělá abych si to o něm myslela asi jsem se nechala příliš ovlnivnit Markem. Pak mě ale napadlo co přispívá k tomu abych si to o něm myslela.
-"Tak necháváš se oblejzat Kamilou. Viděla jsem ten váš žhavý tanec." Při těch slovech se David podíval na Kamilu.
-"Tak Kamila je pěkná holka a zatím o mě jeví největší zájem a já jsem volný tak proč bych jí měl odstrkovat?? Moment, teď mi to došlo.... copak ty žarlíš?? " Při tom se usmál. No co si to o sobě ale myslí.
-"Vůbec ne!" Odfrkla jsem si.
-"Já.. já mám Marka" Rychle jsem plácla, ani nevím proč. Teď zase povytáhl obočí David.
-"Fakt jo? Já myslel, že je to tvůj bratranec tak hezky se o sebe staráte, ale spolu vás nevidím." Tak teď mě ale nasral, nehledě na to, že měl sice pravdu a k Markovi jsem cítila spíš platonickou lásku než partnerskou, byl to prostě dobrý kamarád ale to jak to řekl.. takovej drzej, co si to vůbec dovoluje? A taky mě štvalo, že mě tak rychle prokouk. Měla jsem chuť mu jednu vlepit ale něco mi nedovolilo to udělat. Proto jsem se jen otočila a chtěla odejít.
-"Počkej" Chytl mě za ruku.
-"Promiň, vždyť já tě jenom škádlím, nemyslel jsem si, že tě to naštve. Já jsem jenom s Markem už o tobě mluvil a proto jsem věděl, že už spolu nechodíte." Zase mě to zarazilo a zase se cítím trapně. Jsem tak blbá a je dobře, že jsem mu facku fakt nedala jinak by to bylo ještě horší.
-"Aha, Marek mi neřekl, že s tebou mluvil..." Přišlo mi to divný, že mi o tom Marek nic neřekl.
-"Mluvil no, přišel za mnou ještě, když jsi tu nebyla a řekl, že sice vypadám jako v poho kluk ale jestli ti aspoň trochu ublížím, tak jsem prej mrtvej. Jde vidět, že mu na tobě fakt záleží a já se mu nedivím." Při tom se usmál a už nevypadal jak ten grázl, který si mě před chvílí dobíral. Podle mně si na arogantního frajírka jen hraje, protože uznávám, že holky maji rádi zlobivý kluky, ale doopravdy bude úplně jiný a to se cení mnohem víc než to na co si hraje z venčí. A to s Markem mě hrozně zahřálo u srdce. Vždycky mě chránil a nejspíš i vždycky bude.
-"Aha.. no jo celý Marek.. hele a kam jsi mě teda chtěl odvézt, když jsi říkal, že chceš odsaď vypadnout?" Zvědavě jsem se zeptala. Fakt mě to ale zajímalo. David se rozesmál.
-"No najednou. Vzhledem k tomu jak se vyvýjela naše dnešní debata tak si myslím, že to radši necháme na jindy. Ale jestli se mnou půjdeš o víkendu na rande nebo aspoň prostě ven tak tě na to místo určitě zavedu." Ten je ale vychcanej.
-"Hm... dobře půjdu, ale musiš mi něco slíbit." Dala jsem si dramaticky ruce na pas.
-"Cokoliv... skoro... teda podle toho co to bude" Zasmál se.
-"Neuvidím tam nikde Kamilu a opovaž se jí přitahnout sebou" Ještě furt jsem byla v tom postoji.
-"Hahaha sakra... právě jsi mi zkazila překvápko, ale tak dobře co bych pro tebe neudělal, nebude tam" Ironicky pronesl. Pak jsem se rozhodla, že už pojedu domů a David řekl, že mě tam doveze a ani o tom nechtěl diskutovat. Musela jsem ale uznat, že už jsem byla zlehka opilá a řídit v takovém stavu by bylo opravdu nebezpečné. David pil ale také a mnohem víc než já, jenom na mých očích vypil 3 flašky piva a asi 10 takových kelímků a ani si nedokážu představit kolik jich vypil před tím než jsem přijela, avšak byl absolutně střízlivý což mi přišlo fakt divné, já už se motala po jednom. Pak jsem si všimla další věc, dovezl mě domů aníž bych mu řekla adresu při tom jsem si byla 100 procentně jistá, že neví kde bydlím... možná mu to řekl Marek ale proč by to dělal? Bylo to divné... ještě, když teprv nedávno přijel, tak příliš dobře znal tohle město. Ale dneska se tím nebudu zabívat, vyptávat se ho na všechno možné se budu teprv o víkendu. Dovezl mě domů a já se s ním rozloučila. Když jsem došla do pokoje tak jsem se unaveně povalila na postel a ihned usla. Skrz spánek jsem ale cítila něčí dotek na své tváři, asi se mi to jen zdálo. Pak mi to ale nahradil sen o mém vlkovi a hned po něm se mi zdál David.
Jestli líbí tak comment a vote, to kdy přidám další kapitolu závisí na počtu přečtení, vote a commentů :)
ČTEŠ
Vlčí srdce
WerewolfJmenuji se Andrea Murryová ale kámarádi mi říkají Andy. Je mi 18 let a chodím na střední školu v Severní Carolíně. Už od malička se znám s Markem Donovanem, který je také můj přítel a kapitán školního, fotbalového týmu. Měli jsme společné plány do b...