Nevím kde vzal to, že je ta voda neskutečně teplá. Docela mě chladila na pokožku, ale vůbec mi to nevadilo, protože jsem se tiskla k Davidovi, který byl doslova rozpálený. Žhavě jsme se líbali a oba toho neměli dost, i když jsme už z toho nemohli dýchat. Opřel mě o skálu a přitiskl se na mě ještě víc. Po chvíli jsem ucítila jak mě něco tlačí. Vypadá to, že už byl pořádně vzrušený a už se nemohl dočkat. Usmála jsem se nad tím. On se přisál na můj krk a rozepl mi podprsenku, pak mi jí někam odhodil a ona se potopila pod hladinu. Podíval se na mě a celou si mě prohlédl, vlastně mě takhle viděl poprvé.
-"Pak si pro ní hezky poplaveš." Zkousla jsem mu ret. On se jen zasmál.
-"Koupím ti novou." Nepřítomně pronesl a začal mi líbat jedno prso, s druhým si hrál a při tom pozorně pozoroval mojí reakci. Naklonila jsem hlavu nahoru a zavzdychala, zkousla jsem si ret a podívala se na něj, zase ten jeho šibalský úsměv. Je prostě k sežrání. Zase jsem ho začala lakomě líbat a nechtěla ho nechat ani chvíli v klidu, rukou jsem mezi tím zabloudila k jeho trenkám, a když jsem nahmatala to co jsem chtěla tak jsem ho začala dráždit přejížděje nahoru a dolů. Teď mi začal vzdychat do úst on. Začala jsem mu pomalu sklouzávat a on si mě opět upravil do původní polohy. Pak najednou šel směrem k vodopádu a prošli jsme pod ním. Když jsem se rozlédla tak jsem zjistila, že jsme se ocitli zase v nějaké malé, uzavřené jeskynce. Bylo tu docela dusno a všude tu byla pára. Vylezli jsme z vody a on mě položil na mech, který tu rostl skoro všude. Rychle jsem si ho přitáhla zase k sobě a on si na mě lehl tak, že byl akorát mezi mýma nohama. Začala jsem se různě vrtět a otírat se mu o rozkrok. Vzájemně jsme si vzdychali do obličeje a on mi začal rukou po těle pomalu sjíždět dolů až byl u mých kalhotek. Pomalu mi začal krouživými pohyby třít poštěváček a já zavzdychala ještě víc. Cítila jsem jak jsem už totálně mokrá a tím vlhkem to nebylo. Pak se přesunul k mýmu rozkroku celý a pomalu mi začal sundavat kalhotky. Nadzvedla jsem se a on mi je zase někam odhodil. Začal mě líbat po stehně a pomalu se mi blížil k rozkroku při tom si tiskl moje prso. Když se mi tam konečně dostal tak už jsem to nemohla vydržet, začala jsem se vlnit a nahlas vzdychat musela jsem se kousat do rtů abych tu neječela rozkoší. Prohrábla jsem mu vlasy a začala ho k sobě tisknou ještě víc aby nepřestával zase se vítězně usmál. Cítila jsem jak se mi červenají tváře a po celém těle jsem měla husinu. Nic lepšího jsem v životě nezažila. Nadzvedla jsem se a obrátila ho tak, že byl podemnou. Sedla jsem si na jeho rozkrok a začala se krouživými pohyby o něj třít. Bavilo mě se dívat jak teď vzdychá on a držel mě za obě prsa, který si tiskl v rukou. Po chvíli jsem z něj slezla a začala mu sundavat trenky. To co jsem uviděla mě vůbec nezklamalo. Bylo mi jasné, že je dokonalý celý a úplně všude. Vzala jsem si ho do ruky a přemýšlela kolik asi tak může mít cenťáků, typuju tak aspoň na dvacet. Nikdy jsem neměla orální sex, s Markem mě to moc nelákalo ale s Davidem musím vyzkoušet všechno s ním jsem to chtěla. Začala jsem ho různě třít a hladit a pak jsem si ho strčila do pusy, pomalu se mi tam ani nevešel. David mě jemně chytil za vlasy. Začala jsem mu ho kouřit a líbilo se mi to. Koukala jsem se mu přímo do očí a sledovala jak ho přivádím k šílenství. Nechtěla jsem ho udělat úplně abych si mohla taky ještě užít. Přetočil si mě zpátky pod sebe a zase se mi lehl mezi nohy. Roztáhl mi nohy a pomalu do mně vnikl. Ze mě se vydal polohlasitý sten. Nejdřív do mně přírážel pomalým tempem, ale pomalu ho zrychloval a já začala sténat častěji a hlasitěji. Zase jsem dostávala husinu a nehtama jsem se mu zaryla do jeho zad a on o něco intinzivněji vzdychl. Zase jsme se začali líbat a já cítila jak už to jde na nás oba. David byl celý spocený a po obličeji mu stékaly kapičky potu. Najednou jsem si vzpomněla, že neberu prášky a ani nemáme kondom. Bylo už ale příliš pozdě.
Ták :D Máte tu další část trošku odlišnou od ostatních pro to mi ted na komentářích a vaších názorech záleží tisíc krát víc :D Styk jsem popisovala poprvé tak snad to nebylo zas tak hrozné a aspon trošku se vám to líbilo. Prosím aby jste se k tomu vyjádřili a když tak mi řekli jestli se mi to povedlo nebo ne a jetsli v tom mám v budoucnu pokračovat, děkuju :D Pokud se líbilo tak budu ráda za vote. :))
ČTEŠ
Vlčí srdce
Người sóiJmenuji se Andrea Murryová ale kámarádi mi říkají Andy. Je mi 18 let a chodím na střední školu v Severní Carolíně. Už od malička se znám s Markem Donovanem, který je také můj přítel a kapitán školního, fotbalového týmu. Měli jsme společné plány do b...