Vaše otázky na Liu:
1. Nevadilo by ti zůstat v Edrestu, kdyby jsi nedostala ohlašovací náramek?
Lia: "To by mě tedy pěkně naštvalo. Podnikám čelí tu cestu, jen abych se dostala domů o nic jiného mi nejde. Nejsem ten typ, co se hodí na takové dobrodružství, to spíš Daph. Já mám ráda klid a pohodu a napětí si dopřávám pouze v knihách nebo, když píšeme testy. Takže vlastně... vlastně ani nevím, co bych dělala, kdybych musela v Edrestu zůstat..."2. Líbí se ti Dean?
Lia: "C-cožé?! J-jestli se mi líbí... Dean?! Vždyť ho vůbec neznám! Setkali jsme se sotva před třemi dny, jak bych..." *naprosto rudé tváře*Vaše otázky na Miriel:
1. Co nás proti Deanovi?
Miriel: "Nelíbí se mi! Vypadá podezřele a určitě něco tají! A to nemluvě o jeho drzé puse." *v rukou drží váleček*2. Máš ráda Solomona?
Miriel: "Moc hezky se choval k Lie. Snažil se jí i dat ten nejlepší pokoj, který měli na hradě, ale protože tam žijí hlavně rytíři... jsou všechny pokoje skromné a navíc tam teď probíhají opravy. A ještě dovedl i toho nejlepšího felčara, co z nich je. Určitě je mnohem milejší jak Dean. Už teď se mi líbí a myslím, že mu se líbí Lia." *mrkne jedním růžovým očkem* "Ale nikomu to neříkejte."Vaše otázky na Blue:
1. Nechybí ti někdy rodina po tak dlouhé době, co jsi v Edrestu?
Blue: "Já bohužel už žádnou rodinu nemám. Zabydlovala jsem se zrovna pod jedním mostem, ke jsem chtěla přečkat noc, než vyrazím dál, když mě polekal vysoký muž s kápí přes hlavu. Bála jsem se, že je to nějaký násilník, nedej bože vrah. Naštěstí to byl milý elf, který hledal hráče do hry jménem Edrest. Proto taky ve hře zůstávám a neodhlašuji se. Nic hezkého na mě totiž na Zemi nečeká, lepší je zůstat v tomhle umělém světě fantazie." *odpovídá smutně*Vaše otázky na Deana:
1. Uměl by sis přestavit život s Liou?
Dean: "Tak za prvé, nevím proč bych s ní měl žít. A za druhé, ona se chce přeci vrátit domů, ne? Já osobně chci v Edrestu zůstat." *říká s nezájmem*2. Co se stalo mezi tebou a Solomonem?
Dean: "Tss, rozdílné názory?" *ve tváři se mu mihne vztek* "Nemluvě o tom, jaký je to arogantní zmetek!" *zavrčí, ale víc už neřekne*3. Měl jsi už holku?
Dean: "Ehm, a proč vás tohle zajímá?" *uhne lehce pohledem, aby mu nebylo pořádně vidět do tváře* "No... bylo tu jedno děvče, ale to už je dávno pryč."4. Dělá si Dean že všech "srandu" nebo není rytíř? (Eh, tuhle otázku jsem lehce nepochopila ??? Ale i tak se nějak pokusím odpovědět ;))
Dean: "Laskavě mě neházejte do stejného pytle s tím idiotem Solomonem! Nejsem žádný rytíř a ... ani lovec, ale co na tom záleží?!" *odpovídá lehce dotčeně*Vaše otázky na Solomona:
1. Jaké je to být rytířem?
Solomon: "Někdy těžké, ale většinou naplňující, protože mým úkolem je chránit slabé a bezbranné. Právě teď v Trostu zaučuji pár nováčků, i když uvažují nad doprovodem dámy v nesnázích." *zářivě se usměje*2. Líbí se ti Lia?
Solomon: "Ta bělovlasá kráska, kterou jsem zachránil?" *zamyslí se na maličkou chvíli* "Je záhadná a roztomilá, zvláště když se tak hezky červenala, jak jsem ji nesl v náruči. Od její společnice jsem se doslechl, že míří do Eriellu. To je dlouhá cesta na seznámení, nemyslíte?"3. Jaké to bylo, když jste byli s Deanem kamarádi?
Solomon: "Podle mě jsme stále kamarádi, jen nevím, co mu přelítlo přes nos. Poprvé jsem ho našel v díře, vykopané nějakým lovcem. Zrovna jsem dorazil do Edrestu a uslyšel sprosté nadávání, zvědav jsem šel za hlasem a co nevidím. Černovlasého kluka, který se snažil vyhrát hádku s vílou. Poté jsme spolu nastoupili do Trostu jako učedníci a společně zabíjejí monstra. Než odešel, byli jsme spolu s Kainem ti nejlepší z nejlepších, každý ve svém oboru samozřejmě." *v očích se mu zrcadlí nostalgie*Tak to je zatím vše, otázek nebylo moc, ale ani málo =)) Děkuji za vás zájem, hlavně Eryn2003, nikyna37 a Dagmar-Nufik. Doufám, že vám jejich odpovědi stačí. No, někteří nejsou moc sdílní... ahahaha ^^" Zato Solomon s Miriel jsou docela ukecaní.
A teď chci vědět vás názor: Líbí se vám tenhle "Rozhovor s postavami???" Pište do komentářů a ještě jednou vám všem děkuji za podporu a ochotu číst tenhle příběh, dík vám skončil #16 v fantasy a už má přes 1000 shlédnutí, tak všichni se mnou; "Banzaii~ \^o^/"Vaše Sayu-chan~
ČTEŠ
Edrest: Začátek Hry✔
FantasiVítejte v naprosto jiném světě! Ve světě, který potřebuje vaši pomoc. Pomoc vás všech, takže... Přidáte se ke hře? Lia se nedobrovolně dostává do jiného světa, světa plného magie, bojů a neuvěřitelně podobnému nějaké hře. A nemá odhlašovací náramek...