Κεφάλαιο 51. [Η επίθεση] - Μέρος 1/3

942 40 18
                                    

3 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ( Σεπτέμβριος 2016)

H Μαρία σέρβιρε τους πελάτες,που απολάμβαναν τον καφέ τους δίπλα στην θάλασσα και ύστερα μπήκε μέσα στο μαγαζί. Άφησε τον δίσκο πάνω σε ένα άδειο τραπέζι και έβγαλε το κινητό της από την τσέπη. Τίποτα πάλι. Ούτε μια κλήση,ούτε ένα μήνυμα. Νόμιζε πως ήταν ζευγάρι πια.Μόλις την φίλησε,ένιωθε πως δεν θα χώριζαν ποτέ. Της εδινε να καταλάβει πως κι εκείνος την είχε ανάγκη. Πέρασε πολλά εκείνο το καλοκαίρι.

(Ιούλιος 2016)

Μόλις ενημερώθηκε για την απόπειρα αυτοκτονίας της Μελίνας,είχε πάθει μεγάλο σοκ. Η Μαρία του υποσχέθηκε πως θα είναι δίπλα του.Μα εκείνος δεν της απάντησε τίποτα. Της ζητησε συγγνώμη και είπε πως έπρεπε να φύγει. Η Μαρία προσφέρθηκε να τον ακολουθήσει,όμως αμέσως κατάλαβε πως κάτι τέτοιο θα έκανε τα πράγματα χειρότερα. Γύρισε στο σπίτι της,περνώντας την αγωνία για την ζωή της Μελίνας,σαν να ήταν ο Ορέστης.Μπορεί να μην την συμπαθούσε,όμως ήξερε πως αν πάθαινε κάτι.ο άντρας που αγαπούσε θα γινόταν ένα ερείπιο.

Μετά από λίγες μέρες σιωπής από την μεριά του Ορέστη,και μηνύματα αγωνίας από την ίδια, της τηλεφώνησε. Την ενημέρωσε πως η Μελίνα τα κατάφερε,αλλά υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα σχετικά με εκείνη και θα έπρεπε να ακολουθήσει μια θεραπεία. Η Μαρία δεν κατάλαβε και πολλά,μιας και δεν ήταν συγκεκριμένος, αλλά χάρηκε πραγματικά που δεν χάθηκε μια ζωή. Του ζήτησε να βρεθούν,αν φυσικά,ήταν εφικτό κάτι τέτοιο και της απάντησε πως θα της τηλεφωνούσε ο ίδιος.

Περίμενε για μέρες το τηλεφώνημά του,χωρίς στο μεταξύ να ανταλλάξουν κάποια κουβέντα ερωτική.Σαν να μην είχαν φιληθεί ποτέ. Η Μαρία υπέθεσε πως ο ανθρωπος δεν είχε όρεξη για τέτοια,οπότε δεν άφησε τον εαυτό της να απογοητευτεί. Άρχισε να σκέφτεται την συνάντησή τους,που όλο και περισσότερο αργούσε. Τότε,όσο και να μην το ήθελε,το μυαλό της άρχισε να κάνει σενάρια : μήπως ο Ορέστης την θεώρησε υπεύθυνη για όσα συνέβησαν στην Μελίνα,μήπως η οικογένειά του μιλούσε άσχημα για εκείνη και τον επηρέασε,και χίλια δυο.

Βγήκε με την φίλη της την Έλσα,που είχε χωρίσει πρόσφατα και της πρότεινε να πάνε για ένα ποτό. Ετοιμάστηκε,χωρίς ιδιαίτερη όρεξη. Τον τελευταίο καιρό είχε κλειστεί στο σπίτι και οι μόνες της έξοδοι ήταν οι αποτυχημένες προσπάθειες να βρει κάποια δουλειά.

«Κάτι έχω βρει,που μπορεί να ενδιαφέρει και εσένα»της είπε η Έλσα από το τηλέφωνο.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now