Η Νάντια είχε βγει για κάποια τελευταία ψώνια πριν το ταξίδι της. Ο ενθουσιασμός της για το νέο αυτό ξεκίνημα την είχε κάνει να ξεχάσει προς στιγμήν τον Αχιλλέα. Είχε σχεδόν αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν θα τον ξαναέβλεπε και μόλις διαψεύστηκε : ο Αχιλλέας βρισκόταν για άλλη μια φορά μπροστά της. Προσποιήθηκε ότι δεν τον είδε,όμως εκείνος μπήκε μπροστά της και την εμποδισε να αλλάξει κατεύθυνση.
«Δώσε μου μόνο μια ώρα από τη ζωή σου. Πρέπει να σου εξηγήσω» την παρακάλεσε.
«Δεν χαραμίζω ούτε δευτερόλεπτο. Φύγε από τη ζωή μου» του έλεγε,ενώ προσπαθούσε να τον σπρώξει.
«Όχι πριν ακούσεις την αλήθεια. Πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα»
«Δεν με ενδιαφέρει. Τα τελευταία δύο χρόνια όλο κάτι μαθαίνω και συνήθως δεν πρόκειται για τίποτα καλό. Σας βαρέθηκα όλους,θέλω να σηκωθώ να φύγω» του φώναξε,προσπαθώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Καθόλου δεν της άρεσε ο εαυτός της από τότε που ακυρώθηκε ο γάμος με τον Αντώνη. Συνεχώς έκλαιγε, εκείνη που δεν την ενδιέφερε τίποτα εκτός από την καλοπέρασή της.
«Πριν φύγεις πρέπει να με αφήσεις να σου μιλήσω» της είπε πιο ήρεμα και την άφησε.
«Γιατί?Τι θα αλλάξει? Φεύγω,άνθρωπέ μου, θα πάω να ζήσω αλλού!» του ανακοίνωσε,αγνοώντας πως αυτός το ήξερε ήδη.
«Θα καταλάβεις ότι σε αγαπάω και ότι όλα ήταν ένα μπλέξιμο»
«Αν με αγαπούσες δεν θα έμπλεκες πουθενά» του είπε σκληρά. «Δεν δέχομαι πλέον κανένα λάθος από κανέναν»
«Σε όλους αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία,Νάντια»
«Η Νάντια σταμάτησε να δίνει ευκαιρίες» του είπε και τον προσπέρασε. «Αντίο,Αχιλλέα»
Ο Αχιλλέας ένιωσε ότι την έχανε οριστικά. Από τα νεύρα του έδωσε μια κλωτσιά στην κολόνα απέναντί του. «Μαλάκα,άλλη μια φορά που δεν κατάφερες να τα ομολογήσεις όλα» θύμωσε με τον εαυτό του. Μπορεί να ήθελε να πει την αλήθεια στη Νάντια,όμως φοβόταν πως έτσι μπορεί να τον σιχαινόταν περισσότερο. Δεν ήξερε πώς να το χειριστεί και το μυαλό του πήγε μόνο σε ένα άτομο που θα μπορούσε να τον ακούσει...
Το επόμενο πρωί είχε βρει τη Μαρία και τον Ορέστη ψυχρούς μεταξύ τους. Η Μαρία ήταν εκνευρισμένη από τη συμπεριφορά της Μελίνας και της την έδινε που ο Ορέστης δεν μπορούσε να επιβληθεί.
BẠN ĐANG ĐỌC
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
Lãng mạnΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...