«Κανείς» είπε ψέματα η Λένα.
«Αφού άκουσα ότι με κάποιον μίλησες. Η Μαρία ήταν?»
«Ναι,αυτή» παραδέχτηκε τελικά. «Δεν είναι ώρα να ασχολούμαστε με αυτήν. Αν δεν έμπλεκε η γυναίκα σου με τον Αντώνη,δεν θα χανόταν το κορίτσι μου» έλεγε κλαίγοντας η γυναίκα και έπεσε στην αγκαλιά του γιου της.
«Δεν φταίει η Μαρία.Εγώ μπορεί να φταίω περισσότερο» είπε,ενώ αγκάλιαζε τη μητέρα του.Προσπαθούσε πολύ να συγκρατηθεί και να μην λυγίσει και ο ίδιος.
«Όχι,όχι εσύ, αγόρι μου»
«Αυτό που μας βρήκε ήταν τραγικό. Ας μην δυσκολεύουμε κι άλλο την κατάσταση.Πρέπει να είμαστε ενωμένοι» της έλεγε,αν και ήξερε πως δεν τον άκουγε. Οι λυγμοί της κάλυπταν τη φωνή του...
Η Βανέσα έβλεπε τον Στέφανο σε άθλια κατάσταση. Όσο και να είχε θυμώσει μαζί του,δεν μπόρεσε να τον αφήσει μόνο αυτές τις στιγμές.
«Αν ήξερα κάποια πράγματα νωρίτερα,θα μπορούσα να το είχα προλάβει. Αλλά και πάλι,έπρεπε να το φανταστώ...» κατηγορούσε τον εαυτό του.
«Στέφανε, ό,τι κι αν κάναμε κι εσύ κι εγώ κάποιος θα πέθαινε. Ο Αντώνης ήταν αποφασισμένος»
«Ποιος ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί αν δεν μου έστελνες το μήνυμα»
«Αν δεν σου έστελνα το μήνυμα,τώρα θα ήταν νεκρός ο Ορέστης» του απάντησε η Βανέσα. «Γι αυτό σου λέω,σε κάθε περίπτωση κάποιος θα χανόταν»
ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ
«Θέλω να δείξεις ψυχραιμία» είπε ο Στέφανος στη Μελίνα.
«Τι έγινε?» ρώτησε η κοπέλα για άλλη μια φορά.
«Άκουσέ με πολύ προσεκτικά και μην κάνεις κάποια κίνηση πανικού. Ο Αντώνης κατά πάσα πιθανότητα σχεδιάζει να δολοφονήσει τον αδερφό σου»
«Τι λες? Ποιος σου το είπε αυτό?»
«Υποπτευόμουν πως κάτι θα ετοίμαζε για εκδίκηση,μετά τα αποτελέσματα του τεστ. Παρόλο που έλεγα πως δεν θα ασχοληθω ξανά μαζί του,έβαλα άνθρωπο να τον παρακολουθήσει. Ο Αντώνης πολύ πιθανόν να έκανε κακό σε κάποιον και ήθελα να το προλάβω. Θα μπορούσε να κάνει κάτι και σε εσένα. Τον είδε να έχει να πάρε-δώσε με έναν επαγγελματία δολοφόνο. Τον εχω βάλει ήδη να μάθει περισσότερα,αλλά δεν ξέρω αν έχουμε χρόνο» της εξηγούσε και την έβλεπε να τον κοιτάζει σαν χαμένη.
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...