«Συμφωνώ πως πρέπει να φύγετε» είπε τελικά η Μελίνα και έπιασε τον Αντώνη να την κοιτάζει ξαφνιασμένος. Μάλλον δεν περίμενε κάτι τέτοιο.
Ο Στέφανος της έπιασε το χέρι τρυφερά. «Θα σας κάνει καλό,Αντώνη. Κι εμείς δεν θα χαθούμε»
Η Μελίνα δεν σχολίασε τίποτα άλλο. Το άγγιγμα του Στέφανου την έκανε να νιώθει όμορφα και να μην αναρωτιεται αν έδωσε την σωστή απάντηση.Ναι,αυτή ήταν η πιο έξυπνη κίνηση που μπορούσε να κάνει. Να δείξει στον Αντώνη πως αδιαφορεί,για να δει τι θα κάνει. Και αν όντως αδιαφορούσε,τουλάχιστον θα της έμενε ο Στέφανος. Δεν θα ήταν πια εντελώς μόνη.
«Θα μιλήσω σύντομα στη Βανέσα και θα της πω να φύγουμε. Είχαμε κάνει μια συζήτηση,αλλά τώρα θα είναι διαφορετικα...»
«Πράγματι,νομίζω πως τώρα θα το δεχτεί πιο εύκολα. Θα έχει το κεφάλι της ήσυχο ότι δεν θα μπλέκεις σε καβγάδες» του είπε η Μελίνα και σηκώθηκε από το τραπέζι. «Να σας βάλω γλυκό?» πρότεινε,σαν να μην είχε γίνει τίποτα.
«Ναι,βάλε» συμφώνησε ο Στέφανος και γύρισε στον Αντώνη,όταν έμειναν μόνοι. «Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις» του είπε. «Για όλους μας»
Ο Αντώνης ένιωθε περίεργα με αυτή τη συζήτηση,παρόλο που η ιδέα της μετακόμισης υπήρχε στο μυαλό του αρκετές ημέρες. Κάτι δεν του άρεσε στον Στέφανο και στη Μελίνα. Σαν να προσπαθούσαν να τον ξεφορτωθούν. Τελικά συνειδητοποίησε πως κανείς πλέον δεν τον ήθελε εδώ. Η Μαρία τον φοβόταν, ο Ορέστης τον μισούσε, ο Στέφανος έμοιαζε δύσπιστος και η Μελίνα...μάλλον σταμάτησε από καιρό να τον αγαπάει,όπως του έλεγε τόσες φορές στο παρελθόν. Τελευταία είχε αλλάξει πολύ. Η μόνη που του είχε απομείνει ήταν η Βανέσα. Η μετακόμιση ήταν η μόνη λύση για να κάνει μια νέα αρχή, είτε η κοπέλα συμφωνούσε μαζί του είτε όχι.
«Καιρός να μείνω μακριά από όλη αυτή την τρέλα» σκεφτόταν όσο οδηγούσε για το σπίτι του. Την επόμενη κιόλας ημέρα θα ανακοίνωνε στη Βανέσα την απόφασή του.
Ο Στέφανος δεν μπορούσε να μην παρατηρήσει την πεσμένη ψυχολογία της Μελίνας μετά την επίσκεψη του Αντώνη. Η κοπέλα είχε αρχίσει να συνειδητοποιεί πως δεν θα τον έκανε ποτέ δικό της και εκείνη την ημέρα βεβαιώθηκε. Δεν δίστασε ούτε στιγμή να την αφήσει πίσω και να φύγει με τη Βανέσα. Τώρα έπρεπε να είναι ακόμα πιο προσεκτική με τον Στέφανο,για να μην τον χάσει κι αυτόν. Δεν τον αγαπούσε,ειδικά στην αρχή δεν τον συμπαθούσε καν. Όμως από τότε που ξεκίνησαν να βλέπονται,η διάθεσή της είχε ανέβει αρκετά.
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...