Ο Ορέστης τριγυρνούσε νευρικά μέσα στο σπίτι, χωρίς να μπορεί να διαχειριστεί όλη αυτή την ένταση που υπήρχε. Μετά από λίγο επέστρεψε η Λένα,που τον αγριοκοίταξε και μετά πήγε να μιλήσει με την κόρη της.
«Πού είσαι,ρε Μαρία?» ρώτησε τη γυναίκα του,μόλις την είδε να μπαίνει στο σπίτι,έπειτα από ώρες απουσίας. Φαινόταν κλαμμένη και χωρίς καθόλου διάθεση για κουβέντες πήγε να βάλει το μωρό για ύπνο. Ο Ορέστης την ακολούθησε. «Πού ήσουν,μπορείς να μου πεις?»
«Σςς» του έκανε για να μην ξυπνήσει το παιδί.
Μπήκαν στο δωμάτιό τους και ο Ορέστης δεν μπορούσε να σταματήσει τις ερωτήσεις.
«Ορέστη» τον διέκοψε κάποια στιγμή η Μαρία. «Δεν έχω κουράγιο για άλλες συζητήσεις. Να τα πούμε αύριο?»
«Τι λες,ρε Μαρία? Σε περιμένω εδώ και ώρες,χωρίς να ξέρω πού είσαι και μου λες να τα πούμε αύριο?» αντέδρασε εκείνος.
«Με γκόμενο πάντως δεν ήμουν. Ούτε καν καλοπερνούσα. Έχω ξεχάσει τι σημαίνει αυτό,βλέπεις» του πέταξε νευρικά.
«Δηλαδή περνάμε χάλια» συνειδητοποίησε ο Ορέστης.
«Τώρα το κατάλαβες?»
«Ερώτηση ήταν περισσότερο...Εσύ το βλέπεις έτσι»
«Έτσι είναι. Καληνύχτα,Ορέστη» του είπε και ξάπλωσε δίπλα του,γυρνώντας του την πλάτη.
«Αχιλλέα, σε παρακαλώ,μην πίνεις άλλο» τον παρακάλεσε η Βερόνικα, όμως εκείνος δεν φαινόταν πρόθυμος να ακούσει.
Είχαν συναντηθεί σε ένα μπαρ και η Βερόνικα προτίμησε για άλλη μια φορά να το κρατήσει κρυφό από τον Άρη.
«Αν δεν πιω,δεν γίνεται...» είπε εκείνος ζαλισμένος. «Δεν θα την παλέψω αλλιώς»
«Δεν μπορείς να ζητάς συμπαράσταση και να μην ακούς. Τι να κάνω,να σε αφήσω μόνο? Αυτό θες?» εκνευρίστηκε η Βερόνικα και σηκώθηκε να φύγει,όμως ο Αχιλλέας της έπιασε το χέρι.
«Όχι,μην με αφήσεις. Δεν έχω κανέναν να μιλήσω.Μην με εγκαταλείπεις κι εσύ»
«Πανάθεμά σε...» μουρμούρισε η Βερόνικα και κάθισε πάλι στη θέση της. «Πραγματικά σε λυπάμαι και δεν ξέρω τι να κάνω με εσένα»
«Με λυπάσαι? Τόσο χαμηλά έχω πέσει?» αναρωτήθηκε.
«Δεν μου αρέσει που σου το λέω, αλλά ναι. Μένεις απαθής και παραπονιέσαι που δεν έχεις τη Νάντια. Τι έκανες για να την κρατήσεις?»
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...