Κεφάλαιο 63.

163 18 6
                                    

Η Μελίνα έφτασε στο μαγαζί λίγο καθυστερημένη,χωρίς να μπορέσει ακόμα να καταλάβει τι δουλειά είχε ο Αχιλλέας πρώτα με εκείνη και μετά με τη Νάντια. Κάτι δεν της κολλούσε σε όλη αυτή την ιστορία και δεν της φαίνονταν καθόλου τυχαίες αυτές οι γνωριμίες.

«Ήρθες?» άκουσε τον Ορέστη. «Κάνε μου τη χάρη να μιλήσουμε λίγο» της ζήτησε.

«Τι να πούμε?» τον ρώτησε,έτοιμη για καβγά.

« Σε παρακαλώ,σταμάτα να έχεις αυτό το ύφος. Θέλω να σου πω κάτι πολύ σοβαρό. Χθες το βράδυ ήρθε από το σπίτι ο Αντώνης»

«Κι εγώ τι σχέση έχω με αυτό?» τον ρώτησε ενοχλημένη που ο Αντώνης κυνηγούσε ακόμα τη Μαρία.

«Νομίζω ότι βρεθήκατε τις προάλλες»

«Ιδέα της Βανέσας ήταν. Και ναι,έμαθε για το γάμο. Κάποια στιγμή θα το μάθαινε,δεν νομίζεις? Τι περίμενες έτσι όπως τα έκανες? Να σας δώσει τις ευχές του?» απάντησε θυμωμένη.

«Εκείνος τα έχει κάνει σαν τα μούτρα του,όχι εγώ. Θα κόψεις κάθε επαφή με αυτό τον τύπο. Εμείς τελειώσαμε μαζί του και με το νόμο. Αν μας ξαναπλησιάσει θα έχει πρόβλημα.Αν σου πει διάφορα τρελά θα μου το πεις. Έχει καταντήσει επικίνδυνος»

«Κι εσύ έχεις καταντήσει γελοίος. Όποιος πάει να χαλάσει την ευτυχία σου με τη Μαρία είναι παράλογος και εγκληματίας. Μόνο εσύ είσαι ο σωστός» του είπε επιθετικά η Μελίνα.

«Δεν είπα ότι εγώ...» πήγε να πει,όμως εκείνη τον αποπήρε απογοητευμένη.

«Άσε μας,βρε Ορέστη» του είπε και τον άφησε μόνο του.


Λίγες μέρες αργότερα η Βανέσα και η Μελίνα είχαν βγει για ποτό μετά τη δουλειά.

«Μπορείς να μου πεις τι έχεις πάλι?» ρώτησε η Βανέσα τη φίλη της. «Σου ζήτησα συγγνώμη για το βράδυ των γενεθλίων μου,δεν ήθελα να φέρω κανέναν σε δύσκολη θέση»

«Κι εγώ σου είπα ότι δεν με πείραξε αυτό. Εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα να βλέπω τον Αντώνη. Εκείνος μάλλον έχει,επειδή έγινε ό,τι έγινε με τον αδερφό μου. Ως ένα σημείο τον καταλαβαίνω κιόλας»

«Πάντως του μίλησε ο Στέφανος και του είπε ότι ήταν υπερβολικός. Τι λέγατε όταν έφυγα στην κουζίνα? Άκουγα κάτι ψιθύρους,αλλά δεν καταλάβαινα» ζήτησε να μάθει.

«Να, μου έλεγε για τον Ορέστη διάφορα και σε κάποια φάση πειράχτηκα κι εγώ. Αυτό είναι όλο» είπε ψέματα.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now