Η καρδιά της πήγαινε να σπάσει,καθώς ανταποκρινόταν χωρίς να παίρνει ανάσα.Δεν την ένοιαζε...Ένιωθε πως εκείνος της ήταν πιο απαραίτητος κι από το οξυγόνο.
«Σε αγαπώ» του ξαναείπε όταν σταμάτησαν για λίγο.
Ο Αντώνης δεν απάντησε τίποτα,μόνο πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της,κάνοντάς την να ανατριχιάσει ολόκληρη. Ήταν εκείνη που πήρε την πρωτοβουλία για να τον φιλήσει αυτή την φορά και τα δικά της φιλιά ήταν πολύ πιο παθιασμένα,πράγμα που τον ξάφνιασε. «Σαν τρελή με θέλει» σκέφτηκε ικανοποιημένος.
Ο ήχος κλήσης του κινητού της Μελίνας τους διέκοψε. Η Μελίνα κοίταξε την τσάντα της,όπου βρισκόταν η συσκευή,αλλά μετά γύρισε στον Αντώνη.
«Δεν το σηκώνω» δήλωσε και πήγε να τον φιλήσει ξανά.
«Δεν είναι σωστό» της είπε εκείνος. Ήταν περίεργος να δει αν την καλούσε ο Ορέστης.
«Ο Ορέστης θα είναι» υπέθεσε ενοχλημένη η Μελίνα. «Οπότε δεν πρόκειται να απαντήσω»
«Μπορεί και να μην είναι» της απάντησε ο Αντώνης και αφού εκείνη έδειξε την δυσφορία της κατευθύνθηκε προς το μέρος που είχε αφήσει τα πράγματά της. Μόλις είδε πως της τηλεφωνούσε η Βανέσα παραξενεύτηκε. Τι να ήθελε βραδιάτικα?
«Παρακαλώ?» απάντησε στο τηλέφωνο.
«Μελίνα μου,τι κάνεις?Σε ενοχλώ?» ρώτησε διστακτικά η κοπέλα.
«Όχι,δεν ενοχλείς» είπε ψέματα η Μελίνα. «Συμβαινει κατι?»
«Το ξέρω ότι μπορεί να σε ανησυχώ που παίρνω τέτοια ώρα,αλλά έχω ένα πρόβλημα και θέλω να το συζητήσουμε.Δεν μπορώ να μείνω μόνη. Σου είναι δύσκολο να περάσεις από εδώ?» της ζήτησε.
Η Βανέσα ήταν τόσο πειστική στον ρόλο της,που η Μελίνα πράγματι ανησύχησε.
«Εντάξει,θα έρθω σε λίγο» απάντησε τελικά και κοίταξε τον Αντώνη,μήπως διακρίνει στο βλέμμα του κάποιο ίχνος απογοήτευσης.Εκείνος,όμως,την κοιτούσε ψύχραιμος.
«Θες να περάσω να σε πάρω?» πρότεινε η Βανέσα.
«Όχι,θα έρθω μόνη μου. Τα λέμε σε λίγο.Ηρέμησε» της είπε και τερμάτισε την κλήση.
«Ποιος ήταν?» ρώτησε ο Αντώνης.
«Μια φίλη. Δεν την ξέρεις. Έχει ένα πρόβλημα και πρέπει να περάσω από εκεί» του απάντησε απογοητευμένη. Η ωραιότερη βραδιά της ζωής της τελείωνε άδοξα.Μακάρι να μην είχε συμβεί αυτό. Δεν ήθελε να τον εγκαταλείψει.
أنت تقرأ
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
عاطفيةΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...