Ο Ορέστης σκεφτόταν συνεχώς τη χθεσινή συζήτησή του με τον Γρηγόρη. Όσο κι αν προσπάθησε να του αλλάξει γνώμη,ο φίλος του φαινόταν αποφασισμένος να φύγει οριστικά. Μέσα σε όλα όσα τον αναστάτωναν,τουλάχιστον τον παρηγορούσε το γεγονος πως η Μαρία θα γυρνούσε στο σπίτι τους. Είχαν συμφωνήσει να περάσει από το σπίτι της το μεσημέρι και να την πάρει. Το κινητό του που χτυπούσε τον ανάγκασε να σηκωθεί από το κρεβάτι μια ώρα αρχύτερα. Υπέθετε πως η Μαρία θα του τηλεφωνούσε πρωί-πρωί,όμως ο άγνωστος αριθμός στην οθόνη τον διέψευσε.
«Παρακαλώ?» απάντησε,περίεργος για το ποιος τον έβλεπε στον ύπνο του.
«Εγώ είμαι» άκουσε την φωνή του ανθρώπου που αντιπαθούσε περισσότερο από οποιονδήποτε. Δεν μπήκε καν στον κόπο να φανεί τυπικός και να τον καλημερίσει,οπότε πέρασε κατευθείαν στην ερώτησή του.
«Τι θες και με παίρνεις πρωινιάτικα?»
«Μόνος σου είσαι?Μπορείς να μιλήσεις ελεύθερα?» τον ρώτησε ο Αντώνης.
«Πάντα μιλάω ελεύθερα.Δεν έχω να κρύψω κάτι»
«Δεν το σχολιάζω αυτό. Λέγε,είναι μπροστά η Μαρία?»
«Όχι,δεν είναι. Τι θες?» ρώτησε εκνευρισμένος ο Ορέστης.
«Θέλω να τα πούμε οι δυο μας. Χωρίς τη Μαρία. Μην ανησυχείς,δεν θα πάθεις τίποτα» τον ειρωνεύτηκε.
«Δεν ανησυχώ. Μόνο εσύ έχεις να πάθεις,αν συνεχίσεις να φέρεσαι έτσι...» τον απείλησε ο Ορέστης. «Τέλος πάντων, η αλήθεια είναι πως θέλω κι εγώ να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα»
«Όχι εκβιασμούς σε εμένα,γιατί τίποτα δεν μπορείς να μου κάνεις. Μην με προκαλείς,εντάξει? Δεν έχω κανέναν σκοπό να παίξουμε ξύλο κι ελπίζω να ισχύει το ίδιο και για σένα»
«Εγώ ποτέ δεν είχα τέτοιες προθέσεις. Λέγε μέρος και ώρα να τελειώνουμε»
«Στις 3,εκεί που βρεθήκαμε την τελευταία φορά»
«Εντάξει» συμφώνησε ο Ορέστης και του το έκλεισε,χωρίς να πουν τίποτα άλλο. Η αλήθεια ήταν πως επιθυμούσε μια συνάντηση μαζί του,για να δει τις προθέσεις του και την πραγματική του συμπεριφορά. Κάτι του έλεγε πως μπροστά στη Μαρία θα έπαιζε θέατρο,προκειμένου να έχει τα δικαιώματα του πατέρα και φυσικά το δικαίωμα να εισβάλει στη ζωή της...
Τηλεφώνησε στη γυναίκα του,για να ματαιώσει τη μεσημεριανή τους συνάντηση. Βέβαια,δεν θα της έλεγε την αλήθεια,γιατί ήταν σίγουρος πως θα έφερνε την καταστροφή.
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...