Ο Αντώνης βρισκόταν στο γραφείο του,όταν είδε πως του τηλεφωνεί η Μαρία. Αμέσως πετάχτηκε από τη θέση του,λες και δεν θα μπορούσε να της απαντήσει καθιστός. Κάτι πολύ σοβαρό συνέβαινε και σίγουρα είχε σχέση με την τελευταία τους συνάντηση.
«Μαρία?» απάντησε αναστατωμένος.
«Αντώνη,ελπίζω να μην ενοχλώ. Πρέπει να μιλήσουμε. Αυτή τη φορά σοβαρά» του είπε.
«Για να μιλήσουμε σοβαρά,απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην εμφανιστεί ο αντρούλης σου μες στη μέση» της τόνισε. «Μαρία,καταλαβαίνω πως κάτι τρέχει με εσένα τελευταία»
«Θα είναι μαζί μας,αλλά δεν θα ξεπεράσει τα όρια. Και θέλω να μου υποσχεθείς πως θα κάνεις κι εσύ το ίδιο. Σε παρακαλώ πολύ να το σεβαστείς αυτό»
«Εντάξει,θα κάνω ό,τι μπορώ. Αρκεί να μιλήσουμε επιτέλους,χωρίς ψέματα. Το νιώθω ότι δεν έχουν τελειώσει όλα μεταξύ μας»
«Πότε μπορείς να βρεθούμε?» ρώτησε η Μαρία,σαν να μην άκουσε την τελευταία του πρόταση.
Αφού συμφώνησαν ώρα και μέρος,η Μαρία γύρισε στον άντρα της. «Πες μου ότι δεν θα κάνεις φασαρία,σε ικετεύω»
«Δεν θα κάνω τίποτα» υποσχέθηκε.
«Όπως κι αν αντιδράσει,δεν θέλω να παρεκτραπείς και να χάσουμε το δίκιο μας»
«Αν τολμήσει να σου κάνει κακό,δεν θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια,να το ξέρεις» της ξεκαθάρισε.
«Νομίζω ότι κάτι έχει υποψιαστεί» είπε η Μαρία. «Αποκλείεται να μην του περνάει από το μυαλό,έστω σαν πιθανότητα»
«Καλύτερα έτσι,να μην του έρθει ξαφνικό και έχουμε άλλα. Εμείς θα κάνουμε αυτό που σου είπα. Θα πεις ότι απλώς το υποψιάζεσαι και ότι θα κάνουμε τεστ για να ξεκαθαρίσει μια και καλή αυτή η ιστορία και να μην υπάρχουν αμφιβολίες» της υπενθύμισε το σκεπτικό του.
«Ναι. Καλύτερα να γίνει έτσι. Όταν έχει τα αποτελέσματα στα χέρια του δεν θα έχει περιθώρια να πει ότι λέμε ψέματα»
«Αυτό λέω κι εγώ»
«Πάμε σιγά σιγα?» πρότεινε η Μαρία.
Ο Ορέστης την αγκάλιασε τρυφερά. «Δεν θέλω να φοβάσαι. Πες μου ότι θα γυρίσεις στο σπίτι μας όταν ξεμπερδέψουμε με αυτόν. Σήμερα κιόλας. Μου έλειψες»
«Θα δούμε» του είπε,αν και είχε αφεθεί στην αγκαλιά του.
«Ακόμα αμφιβάλλεις για εμένα?»
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...