Κεφάλαιο 61.

168 19 17
                                    

Η Μελίνα προσπαθούσε να βρει τον Αχιλλέα στο τηλέφωνο,αλλά εκείνος δεν απαντούσε.

«Πολύ που σκοτίστηκα» σκέφτηκε. «Μπορώ να βρω πολύ καλύτερο για αυτό τον ρόλο»

«Καλημέρα,Μελίνα» άκουσε την Βανέσα,που βρισκόταν από πίσω της. «Τι συμβαίνει?»

«Τίποτα» απάντησε εκείνη. « Εσύ? Πώς πέρασες εχθές? Ξεκουράστηκες?»

«Ναι,το χρειαζόμουν» έλεγε,καθώς έβγαζε το μπουφάν της και το άφηνε στην κρεμάστρα.

«Έκανε κρύο κιόλας»

«Ναι,αλλά εγώ πήγα για μπάνιο. Μην νομίζεις ότι άντεξα για πολύ,βέβαια» αστειεύτηκε.

«Μόνη σου?»» ρώτησε η Μελίνα.

«Όχι. Με τον Στέφανο και τον Αντώνη» απάντησε και η Μελίνα ένιωσε σαν να είχε φάει χαστούκι, μόνο και μόνο ακούγοντας το όνομά του. «Τον ξέρεις τον Αντώνη»

«Ναι,πολύ καλά» είπε.

«Μου έχει πει ο Στέφανος ότι παραλίγο να παντρευόταν την ξαδέρφη σου»

«Ναι, μεγάλη ιστορία» είπε αμήχανα η Μελίνα και προφασίστηκε ότι είχε μια δουλειά στην κουζίνα.

«Μελίνα, το ξέρω ότι δεν έφταιγες εσύ που δεν παντρεύτηκαν. Μην νιώθεις άβολα με αυτή τη συζήτηση»

«Α, κι αυτό το ξέρεις.Ο Στέφανος τα είπε όλα αυτά?»

«Δεν είπε τίποτα κακό. Μου είπε για την παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί και ότι στην πραγματικότητα ο Αντώνης είχε σχέση με μια φίλη της Νάντιας,τη Μαρία» εξήγησε η Βανέσα. «Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου είχες πει τίποτα νωρίτερα»

«Να σου πω τι? Κάτι που δεν έχει πλέον καμιά σημασία?» θύμωσε η Μελίνα.

«Κι όμως,έχει. Αυτή η Μαρία είναι τώρα με τον Ορέστη. Αυτό γιατί δεν μου το είπες και αντ'αυτού με άφησες να εκτεθώ? Για να τους χωρίσεις...»

«Βλέπω ο Στέφανος δεν κρατάει το στόμα του κλειστό. Τι άλλο σου είπε?» ζήτησε να μάθει. Δεν ήθελε ούτε να σκέφτεται πως είπε στη Βανέσα για τον καβγά τους,την απόπειρα αυτοκτονίας και τον έρωτά της για τον Αντώνη.

«Τίποτα άλλο. Δεν ανοίξαμε και ολόκληρη συζήτηση. Απλά μου είπε κάποια πράγματα,πιο πολύ για να ξέρω να μην πω τίποτα που θα πληγώσει τον Αντώνη. Δεν είναι αυτό το θέμα μας,όμως. Εσύ γιατί θες να τους χωρίσεις και μάλιστα χρησιμοποίησες και εμένα?»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now