Κεφάλαιο 53. - Μέρος 2/3

287 30 10
                                    

«Τι θέλεις?» ρώτησε ο Αντώνης τον έξαλλο Ορέστη που στεκόταν απέναντί του.

«ΦΩΝΑΞΕ ΤΗΝ! Πες της να έρθει εδώ και να φύγουμε αμέσως! ΤΩΡΑ!» του δήλωσε αποφασισμένος ο Ορέστης,ενώ η Μελίνα πλησίασε την πόρτα.

«Ορέστη,φύγε σε παρακαλώ πολύ. Το τι κάνω εγώ εδώ δεν σε αφορά! Δεν είμαι μωρό για να με νταντεύεις!» διαμαρτυρήθηκε η Μελίνα.

«Έλα μαζί μου,δεν θα το ξαναπώ. Δεν σου κάνει καλό να έχεις επαφές με αυτό το ρεμάλι»

«Ούτε εσένα σου κάνει καλό να έχεις επαφές με την Μαρία,αλλά δεν ξεκολλάς από αυτήν» πετάχτηκε ο Αντώνης,προτού η Μελίνα προλάβει να απαντήσει στον αδερφό της.

Ο Ορέστης ήταν σίγουρος πως κάτι τέτοιο θα έβγαινε από το στόμα του Αντώνη,όμως δεν ήθελε να ρισκάρει την ψυχική ηρεμία της Μελίνας για να καυγαδίσει μαζί του. Θα μιλούσαν μετά ήρεμα και θα της τα εξηγούσε όλα,το είχε πάρει απόφαση.

«Τι λέει ο Αντώνης?» τον ρώτησε σοκαρισμένη η Μελίνα. «Τι δουλειά έχεις εσύ με αυτήν?»

«Τα έχουν. Πίσω από την πλάτη όλων μας»της απάντησε ο Αντώνης,κοιτώντας υποτιμητικά τον Ορέστη. «Σιγά μην σου το έλεγε ο δειλός»

«ΣΚΑΣΕ!» φώναξε ο Ορέστης. «Δεν θα ασχοληθώ μαζί σου,παλιοσκουπίδι! Ξέρεις πολύ καλά πως μπορώ κι εγώ να ανοίξω το στόμα μου και να πω πολλά για εσένα,αλλά δεν θα το κάνω. Γιατί είσαι πολύ τιποτένιος άνθρωπος για να ασχοληθώ παραπάνω!» του είπε στον ίδιο τόνο και μετά γύρισε στην αδερφή του. « Μελίνα,πάμε να φύγουμε από εδώ.Θα μιλήσουμε,θα τα πούμε ήρεμα.Δεν έχω σκοπό να σου ξαναπώ ψέματα» της υποσχέθηκε,όμως εκείνη δεν φαινόταν καθόλου πρόθυμη να τον ακολουθήσει

«Εσύ να φύγεις από εδώ! ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ!» του φώναξε η Μελίνα.

«Μελίνα,σε παρακαλώ» της είπε και προσπάθησε να την πιάσει από το χέρι και να την τραβήξει κοντά του.

«ΜΗΝ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΣ!» αντέδρασε εκείνη και τον χαστούκισε.

Ο Αντώνης παρακολουθούσε το σκηνικό άπραγος.Δεν είχε καμιά διάθεση να σταματήσει την Μελίνα,αντιθέτως χαιρόταν την έκρηξή της απέναντι στον Ορέστη.

«Μελίνα,σε παρακαλώ! Άκουσέ με πρώτα και μετά πες ό,τι θέλεις! Καταλαβαίνεις πως δεν είναι η ώρα και το μέρος κατάλληλα για συζήτηση,πάμε κάπου αλλού να...»

«Ό,τι θέλει θα κάνει!» επενέβη ο Αντώνης. «Άφησέ την εδώ. Δεν μπορείς να την πιέζεις...»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora