Κεφάλαιο 65.

170 19 5
                                    

«Χάλια είναι εδώ το φαγητό» σχολίασε ο Στέφανος. «Αλήθεια κι εσείς έτσι το κάνετε το ψάρι στο μαγαζί σας?» πείραξε τη Μελίνα.

«Δεν νομίζω» του απάντησε εκείνη,που δεν είχε πολλή όρεξη για κουβέντες. Η προσοχή της ήταν στραμμένη στη Βανέσα και στον Αντώνη,που ήταν διαχυτικοί μεταξύ τους. Η υποψία ότι μπορεί να είχαν σχέση δεν την άφηνε να ηρεμήσει. « Δεν μπορώ να σας προτείνω να έρθετε κιόλας μαζί να δοκιμάσετε,έτσι όπως είναι τα πράγματα» συμπλήρωσε κοιτώντας τον Αντώνη,που εκνευρίστηκε και προτίμησε να μην απαντήσει.

Η Βανέσα κοίταξε τη φίλη της παραξενεμένη που πήγε τη συζήτηση προς τα εκεί,αλλά μιμήθηκε τον Αντώνη και δεν είπε τίποτα.

«Εντάξει, τότε,μπορεί να έρθω μόνος μου κάποια φορά» είπε τελικά ο Στέφανος για να κλείσει αυτή η κουβέντα.

«Μόνος? Δεν έχεις άλλη παρέα?» τον ρώτησε η Μελίνα.

«Όχι,δεν έχω. Αλλά αν φέρω,θέλω ειδική περιποίηση» απάντησε και της έκλεισε το μάτι.

«Να πληρώσουμε και να πάμε να περπατήσουμε?» πρότεινε η Βανέσα.

«Και μετά να πάμε να φάμε και πουθενά αλλού,γιατί εδώ νηστικοί μείναμε» αστειεύτηκε ο Αντώνης και όλοι γέλασαν,εκτός από τη Μελίνα.

«Πηγαίνετε εσείς και θα έρθουμε σε λίγο. Να τελειώσουμε το κρασί μας» είπε ο Στέφανος και η Βανέσα με τον Αντώνη έφυγαν οι δυο τους. «Ας τους αφήσουμε λίγο μόνους» ψιθύρισε στη Μελίνα με νόημα.

Εκείνη ένιωσε την επιθυμία να τον λούσει με το κρασί της,αλλά συγκρατήθηκε. Κοιτούσε μπροστά της, χωρίς να του δίνει σημασία,ενώ το ζευγάρι είχε χαθεί από το οπτικό της πεδίο.

«Εμείς πότε θα μιλήσουμε?» την ρώτησε μετά από ένα διάστημα σιωπής.

«Να πούμε τι?»

«Δεν έχουμε τίποτα να πούμε?»

«Δεν νομίζω» του απάντησε.

«Γιατί είσαι έτσι μαζί του?» ρώτησε αυτό που τον έτρωγε να μάθει. «Σου ζήτησε συγγνώμη και ακόμα είστε ψυχροί»

«Δεν γίνεται να είμαστε μέλι γάλα από την μια στιγμής στην άλλη,Στέφανε. Τον έχει πειράξει πολύ η σχέση του αδερφού μου με τη Μαρία»

«Προσπαθεί να το ξεπεράσει. Και το βλέπεις,φαντάζομαι. Θα του περάσει και θα είστε μια χαρά. Εσύ δεν χρειάζεται να το τραβάς»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now