«Τι έχεις τώρα εσύ? Και μη μου πεις τίποτα,γιατί δεν θα το πιστέψω» είπε ο Γρηγόρης στον Ορέστη που τον έβλεπε νευρικό και σκεπτικό. Ήταν ολοφάνερο πως μόνο στη δουλειά δεν είχε το μυαλό του εκεινη τη μέρα.
«Πολλά. Και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για κανένα θέμα» απάντησε με ηττοπάθεια.
« Έγινε πάλι κανένας καβγάς με την Μελίνα?»
«Όχι,αλλά βλέπω να γίνεται πολύ σύντομα» είπε και ξεφύσηξε.
«Τι έκανε? Θες να της μιλήσω?» ρώτησε με ενδιαφέρον.
«Πολύ φοβάμαι ότι δεν καταλαβαίνει τίποτα πλέον. Κάνει το δικό της και παίρνει στο λαιμό της κι άλλους ανθρώπους» έλεγε και ο Γρηγόρης τον κοιτούσε απορημένος. «Είναι με τον Στέφανο,τον φίλο του Αντώνη. Δεν το ξέρεις,φαντάζομαι» του εξήγησε και τον είδε να αλλάζει δέκα χρώματα.
«Τι?» ήταν το μόνο που κατάφερε να πει.
«Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό. Νομίζω ότι το κάνει για να μπει στο μάτι του αλήτη» είπε τη γνώμη του.
«Κι εγώ αυτό πιστεύω» συμφώνησε ο Γρηγόρης. «Αυτός την αγαπάει?Ξέρεις?»
«Δεν έχω ιδέα. Τουλάχιστον δεν της φέρεται άσχημα από ό,τι καταλαβαίνω. Ελπίζω τουλάχιστον να το εκτιμήσει αυτό και να ξεχάσει τον άλλο. Μακάρι να γίνει έτσι,θα μας γλιτώσει από πολλές φασαρίες»
«Εγώ πια δεν ελπίζω τίποτα» είπε ο Γρηγόρης και βγήκε από την κουζίνα.
«Πού πας?»
«Να ψωνίσω» απάντησε,ενώ στην πραγματικότητα ήθελε απλά να φύγει από εκεί μέσα.
«Η λίστα είναι εδώ» του είπε δείχνοντας με νόημα τον πάγκο.
Ο Γρηγόρης πήρε το χαρτί και έφυγε σαν κυνηγημένος, κάνοντας τον Ορέστη να αναρωτηθεί εκ των υστέρων αν έκανε καλά που του άνοιξε αυτή τη συζήτηση.
Η Νάντια είχε κλειστεί στο δωμάτιό της με τη δικαιολογία ότι ξάπλωνε. Στην πραγματικότητα δεν είχε σταματήσει να σκέφτεται τη συζήτηση με τον Αχιλλέα.
«Η Ελευθερία ήθελε να πάρει λεφτά από τον πατέρα σου και όχι μόνο. Ο πραγματικός της σκοπός ήταν να σας αναστατώσει. Χρήματα έβρισκε και από αλλού. Σας μισεί» της είχε πει και της πήρε ώρα να το βάλει καλά στο μυαλό της. « Η γνωριμία μας ήταν στημένη. Εγώ έβαλα τον τύπο να σου επιτεθεί για να σε σώσω. Και μετά σε φλέρταρα. Από εκεί και πέρα,όμως,ότι συνέβη δεν ήταν απλώς ένα σχέδιο. Σε αγάπησα πραγματικά».
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
רומנטיקהΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...