Κεφάλαιο 66.

167 18 8
                                    

«Τι να κάνω εγώ τώρα,μου λες? Τα έφτιαξε μαζί της και δεν έδωσε δεκάρα για το τι νιώθω. Αλλά δεν θα περάσει έτσι αυτό...Δεν με ξέρει καλά» έλεγε κλαίγοντας η Μελίνα στον Γρηγόρη.

«Τόση ώρα που σε ακούω νομίζω ότι ούτε εγώ σε ξέρω καλά,ούτε κανείς. Γιατί φέρεσαι έτσι,μου λες?»

«Γιατί τον αγαπάω» του απάντησε κι εκείνος ένιωθε σαν να έφαγε γροθιά στο στομάχι. Όχι ότι δεν το ήξερε,αλλά του ήταν ακόμα πιο δύσκολο να το ακούει από την ίδια.

«Τελείωσε,όμως.Προχώρα και άφησέ το πίσω σου. Δεν σου αξίζει ένας τέτοιος άνθρωπος» προσπάθησε να την λογικέψει.

«Δεν είναι κακός ο Αντώνης. Αυτή τον κατέστρεψε. Ξέρεις πώς ήταν πριν την γνωρίσει? Πώς γινόταν να μην τον αγαπήσω?»

«Δεν είναι,όμως,ο άνθρωπος που αγάπησες» την προσγείωσε στην πραγματικότητα.

«Θα ξαναγίνει. Μόνο αν είναι μαζί μου» είπε με σιγουριά,όμως ο Γρηγόρης βιάστηκε να την απογοητεύσει.

«ΠΟΤΕ,ΔΗΛΑΔΗ» της φώναξε κι εκείνη τον κάρφωσε με ένα βλέμμα γεμάτο θυμό.

«Σε ευχαριστώ πολύ» του είπε ειρωνικά.

«Εγώ σε ευχαριστώ!» της αντιγύρισε στον ίδιο τόνο. «Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που καταλαβαίνεις όσα κάνω για σένα. Που κάθομαι και σε ακούω να παραλογίζεσαι χωρίς να σέβεσαι τη δική μου ψυχολογική κατάσταση. Προσπαθώ να δείξω κατανόηση και να είμαι εντάξει απέναντί σου.Σε φροντίζω σαν δικό μου άνθρωπο κι εσύ μόνο με τον εαυτούλη σου ασχολείσαι»

«Μπορώ να σε απαλλάξω αμέσως από την παρουσία μου. Και δεν σε υποχρέωσε κανείς να με φροντίζεις. Δεν θέλω την λύπηση ούτε τη δική σου ούτε κανενός»

«Από λύπηση πιστεύεις ότι είμαι κοντά σου? Τελικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Όσο και να σου μιλάνε εσύ είσαι κολλημένη στις δικές σου εμμονές. Τα έχεις τακτοποιήσει όλα στο μυαλό σου όπως θες. Όλοι εσένα έχουν στόχο,όλοι εσένα μισούν και όσοι δεν σε μισούν σε λυπούνται» της έλεγε φανερά εκνευρισμένος. Η κατάσταση είχε αρχίσει να γίνεται αφόρητη και σε εκείνον.

«Έχω άδικο?» τον ρώτησε.

«Εσύ?Ποτέ» την ειρωνεύτηκε και πήρε το μπουφάν του από την καρέκλα. «Πάω μια βόλτα»

«Εγώ θα φύγω» είπε η Μελίνα και πήγε να σηκωθεί.

«Εσύ δεν θα πας πουθενά. Πάω,γιατί πνίγομαι εδώ μέσα. Αν καθίσω έστω και ένα λεπτό παραπάνω θα τσακωθούμε άσχημα»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now