Η Λένα κοιτούσε το ρολόι της,ενώ καθόταν στο σαλόνι με το μάτι γαρίδα. Ήξερε πως ο Ορέστης και η Μαρία δεν θα γυρνούσαν στο σπίτι,όμως δεν περίμενε να αργήσει τόσο πολύ η κόρη της. Με το που άκουσε κλειδιά στην πόρτα και είδε την Μελίνα να μπαίνει,σηκώθηκε από τον καναπέ.
«Δεν το πιστεύω...Κάθεσαι και με περιμένεις?» της είπε η κόρη της και πήγε αμέσως στην κουζίνα,με την Λένα να την ακολουθεί.
«Ναι. Πες μου,τι έγινε?» την ρώτησε με αγωνία.
«Τι θες να σου πω? Έχει τίποτα να φάμε?» έλεγε αδιάφορα ενώ έψαχνε στα ντουλαπια.
«Νόμιζα ότι μπορούσαμε να μιλάμε σαν μητέρα με κόρη από τότε που ήρθες να μείνεις εδώ» παραπονέθηκε η Λένα, ενώ η Μελίνα επιτέθηκε στο κέικ που είχε φτιάξει η Μαρία.
«Αυτή το έφτιαξε?» ρώτησε η Μελίνα την μητέρα της,ενώ έκοβε ένα τεράστιο κομμάτι. «Καλό είναι,δεν της το είχα»
«Δεν είναι αυτή το θέμα μας τώρα. Αλλά εσύ? Πού ήσουν μέχρι τέτοια ώρα και με ποιον?»
«Πού είναι ο Ορέστης και η άλλη?» ρώτησε,σαν να μην άκουσε τι της είπε η Λένα.
«Δεν θα κοιμηθούν εδώ,αλλά δεν συζητάμε αυτό τώρα. Γιατί αποφεύγεις τη συζήτηση? Δεν πιστεύω να έχεις μπλέξει πουθενά!»
«Μπα,τώρα σε πήρε ο πόνος αν έμπλεξα πουθενά?Όταν πρόκειται για άλλα δεν έχεις πρόβλημα»
«Σταμάτα αυτή τη συζήτηση! Και πες μου επιτέλους τι έχεις στο μυαλό σου! Γιατί κάτι έχεις... Εγώ σου τα λέω όλα και εσύ με αφήνεις στην απέξω» παραπονέθηκε.
«Ξέρεις πολύ καλά ότι νοιάζομαι για σένα και βοηθάω κιόλας!» της υπενθύμισε.
«Τον εαυτό σου πότε θα τον βοηθήσεις?»
«Αυτό κάνω τώρα! Αλλά εσύ πού να καταλάβεις! Έχεις γίνει ένα με τους άλλους. Σταματήστε πια να είστε όλοι καχύποπτοι απέναντί μου!» ξέσπασε.
«Εντάξει,πες μου μόνο ο,τι θες. Δεν θα σε πιέσω.Θα σου δείξω εμπιστοσύνη» υποσχέθηκε.
«Ωραία,ήμουν με κάποιον» είπε τελικά η Μελίνα. «Όχι με αυτόν που φαντάζεσαι» βιάστηκε να συμπληρώσει μόλις είδε την μητέρα της έτοιμη για την επόμενη ερώτηση.
«Περνάς καλά? Αυτό θέλω να ξέρω»
«Πολύ ωραία» απάντησε και χαμογέλασε. «Και αν όλα πάνε καλά,θα περνάω ακόμα καλύτερα»
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...