Η Μελίνα σκέφτηκε να περάσει από το εστιατόριο για να πάρει λεφτά, αφού μετά την συνάντησή της με το Στέφανο ξέσπασε στα ψώνια και έμεινε ταπί. Μόλις μπήκε στην κουζίνα είδε τον Ορέστη και μαζί του τη Μαρία να καθαρίζει τους πάγκους.
«Τι γίνεται εδώ?» ζήτησε να μάθει.
«Αν ήθελες να ξέρεις τι γίνεται,ας ερχόσουν στη δουλειά σου» της απάντησε ο Ορέστης.
«Μην μου πεις ότι θα έρχεται εδώ κάθε μέρα» ψιθύρισε στον αδερφό της,επειδή υποτίθεται πως ήταν ευγενική μπροστά στη Μαρία.
«Τι θες να κάνω?Εσύ πατάς όποτε σου καπνίσει, η Μαρία θέλει να δουλέψει γιατί δεν αντέχει άλλο στο σπίτι, δεν υπήρχε καλύτερη λύση»
«Ωραια. Από εδώ και στο εξής εγώ θα παίρνω το μερίδιό μου και τέλος. Και αν έχω όρεξη θα έρχομαι να βοηθάω» δήλωσε.
Ο Ορέστης δεν της απάντησε τίποτα,αφού έτσι κι αλλιώς προς τα εκεί το πήγαινε τελευταία.
«Πού είναι τα λεφτά?»τον ρώτησε.
«Στο γνωστό μέρος. Σε παρακαλώ, ηρέμησε λίγο» της είπε.
«Είδαμε όσο ήμουν ήρεμη που κατάντησα» του πέταξε και πήγε να πάρει χρήματα. Καθώς έφευγε από το μαγαζί είδε τη Βανέσα να γυρνάει από τα ψώνια που την είχαν στείλει να κάνει.
«Γεια» χαιρέτησε η Μελίνα και ήταν έτοιμη να φύγει,όμως η κοπέλα τη σταμάτησε.
«Πού πας?Δεν θα καθίσεις?»
«Όχι,έχω μια δουλειά»προφασίστηκε και πήγε να φύγει.
«Ήθελα να μιλήσουμε» της είπε η Βανέσα. «Πάω να αφήσω τα ψώνια και έρχομαι να τα πούμε λίγο»
Η Μελίνα την περίμενε εκνευρισμένη,γιατί δεν είχε την όρεξή της.
«Νιώθω πολύ παράξενα που είναι εδώ η Μαρία» εξομολογήθηκε η Βανέσα στη φίλη της.
«Εμένα νομίζεις ότι μου αρέσει? Αλλά ο Ορέστης δεν υπολογίζει πλέον τη γνώμη μου,οπότε θα την φάμε στη μάπα. Εγώ πάντως θα αραιώσω από εδώ»
«Γιατί έτσι?» παραξενεύτηκε η Βανέσα. «Ξέρω ότι δεν την συμπαθείς,αλλά τόσο πολύ πια...Έχει περάσει και τόσος καιρός»
«Και τι πάει να πει αυτό? Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο φοβάμαι για τον Ορέστη.Αυτή δεν αντέχει λέει στο σπίτι. Φυσικά,την τρώει να βγει έξω και να γκομενίσει.Να δεις που θα τον πουλήσει σύντομα» είπε περισσότερο για να δικαιολογήσει την αντιπάθειά της.
DU LIEST GERADE
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomantikΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...