Ο Άρης πότιζε τις τριανταφυλλιές στον μεγάλο κήπο της Βερόνικας και απολάμβανε το άρωμα που ερχόταν προκλητικό στα ρουθούνια του. Του άρεσε πολύ να ασχολείται με τον κήπο και το σπίτι της Βερόνικας ήταν ό,τι έπρεπε για την αγαπημένη του συνήθεια.
«Άρη,εσύ είσαι?» άκουσε να τον φωνάζει μια γυναίκα που στεκόταν έξω από τον κήπο. Πλησίασε στα κάγκελα και την κοίταξε προσεκτικά.Κάτι του θύμιζε.
«Ελευθερία?» είπε διστακτικά.
«Ναι,εγώ είμαι» του απάντησε χαμογελαστή. «Τι κάνεις,Άρη?»
«Καλά είμαι,εσύ?» ρώτησε αμήχανα.
«Προσπαθώ...Έχω χάσει τον άντρα μου και...»
«Α,λυπάμαι πολύ» της είπε.
«Για σένα έμαθα ότι έχεις μια κόρη. Χάρηκα πολύ. Βέβαια,δεν χάρηκα καθόλου που...»
«Που έμαθες πώς και με ποια την απέκτησα» συμπλήρωσε ο Άρης και η γυναίκα έγνεψε καταφατικά.
«Κοίτα,έχω νιώσει πολλές φορές τύψεις που δεν ήμουν ξεκάθαρος απέναντί σου»
«Άρη,αυτά ανήκουν στο παρελθόν» του εξήγησε. «Κάποτε είχα νευριάσει,σε είχα μισήσει και εσένα και την Βερόνικα. Δεν περίμενα ότι θα μου κρύβατε κάτι τέτοιο. Όμως,όλα αυτά τα χρόνια,παρά τα όσα έγιναν...εγώ σε σκεφτόμουν. Με νοσταλγία πολλές φορές. Περάσαμε πολύ καλά εμείς οι δύο,για όσο κράτησε» του θύμισε.
«Πράγματι» συμφώνησε ο Άρης. «Σου χρωστάω μια συγγνώμη,Ελευθερία. Και πολλές εξηγήσεις»
«Έχω πάντα χρόνο για σένα,για να τις ακούσω. Δεν θέλω να νιώθεις ότι θα σε κρεμάσω. Απλά,θα συζητήσουμε σαν δυο παλιοί φίλοι και θα ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.Τι λες?» πρότεινε.
«Ναι,αμέ» της χαμογέλασε.
«Θα σου δώσω το τηλέφωνό μου και την διεύθυνση του ξενοδοχείου μου» του είπε. «Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου όποτε θες»
Αφού αντάλλαξαν τηλέφωνα,η Ελευθερία τον χαιρέτησε και του έριξε ένα πολλά υποσχόμενο βλέμμα. Προχώρησε και αφού βεβαιώθηκε πως είχε απομακρυνθεί αρκετά ξεφύσηξε και άφησε τα πραγματικά της συναισθήματα να εκφραστούν. «Το καθίκι» μουρμούρισε. «Μου το παίζει τώρα μετανιωμένος και αγαθός». Το κινητό της χτύπησε,κάνοντάς την να βλαστημίσει. Κάποιος την καλούσε με απόκρυψη. Τα ήξερε πια αυτά τα τηλεφωνήματα. Αποδέχτηκε την μοίρα της και το σήκωσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...