Περπάτησε βιαστικά μέχρι την πρώτη στάση λεωφορείου που βρήκε μπροστά της.Το μυαλό της ,όμως,ήταν τόσο συγχυσμένο που ήξερε πως θα μπερδευόταν και δεν θα βρισκόταν τελικά στο σπίτι. «Σπίτι?» ρώτησε τον εαυτό της. «Πού θέλω να πάω?Δεν θέλω στο σπίτι πάντως!» Αγνόησε τους ανθρώπους που την κοιτούσαν με περιέργεια και κατευθύνθηκε σε μια πιάτσα ταξί απέναντι.
«Πού πηγαίνετε?» την ρώτησε ο ταξιτζής,όμως εκείνη ήταν σαστισμένη. Δεν ήξερε πού ήθελε να πάει. Μετά από αρκετή σκέψη του είπε να την αφήσει σε μια γνωστή της παραλία που την βοηθούσε να ηρεμήσει .
Βρέθηκε μόνη της και κάθισε πάνω σε έναν βράχο,κοιτώντας το κενό. Όλα μαύρα της φαίνονταν.Πάνω που ήταν ευτυχισμένη για το γεγονός ότι έβλεπε μια ανταπόκριση από τον Αντώνη,όλα γύρισαν ανάποδα. Ο αδερφός της είχε σχέση με την Μαρία και σαν να μην έφτανε αυτό,ο Γρηγόρης της υπενθύμισε μια εκκρεμότητα που είχε απέναντι στον άνθρωπο που,όπως έλεγε,αγαπούσε : να του πει την αλήθεια για την ασθένειά της. Πήρε μια βαθιά ανάσα.Το φοβόταν από την πρώτη στιγμή,όμως προτίμησε να το κρύψει.Πίστεψε πως η αγάπη του θα την έκανε καλά.Όμως,αν δεν γινόταν κάτι τέτοιο?Αν μπροστά του εκδηλωνόταν κάποια στιγμή ο άλλος της εαυτός? Πώς θα το δικαιολογούσε? Έπειτα,δεν ήθελε να του κρύβει τίποτα,γιατί τον αγαπούσε πραγματικά. Πήρε και δεύτερη βαθιά ανάσα και τότε τα δάκρυα που συγκρατούσε άρχισαν να κυλάνε. Τα σκούπισε βιαστικά και σηκώθηκε. Δεν μπορούσε να βασανίζεται άλλο,αν και φοβόταν πολύ την αλήθεια. Θα του μιλούσε ανοιχτά και δεν θα του έκρυβε πια την κατάστασή της. Τότε θα καταλάβαινε αν ήταν αρκετά δυνατός ώστε να μείνει δίπλα της και να μην την απορρίψει.
«Κατάλαβες τι πρέπει να κάνεις?Δεν σου είναι και τόσο δύσκολο» είπε για τελευταία φορά η Ελευθερία στον Αχιλλέα.
«Η δουλειά μου είναι άλλωστε» συμφώνησε εκείνος.
«Ακριβώς γι αυτό σου λέω ότι θα σου είναι παιχνιδάκι. Μόνο να είσαι πολύ προσεκτικός. Να την κάνεις να λιώνει για εσένα. Είναι αρκετά ευάλωτη τελευταία,από ότι μου είπε ο Άρης. Κάθεται όλη μέρα σπίτι και δεν έχει όρεξη για τίποτα»
«Αφού,όμως,είναι όλη μέρα σπίτι εγώ πώς θα την συναντήσω?» εξέφρασε ειρωνικά την απόρία του ο Αχιλλέας.
«Μην σε ανησυχεί αυτό. Ξέρω πολύ καλά ένα μέρος στο οποίο θα αναγκαστεί να πάει σύντομα. Στα εγκαίνια του εστιατορίου που ανοίγει ο ξάδερφός της. Εκεί θα πας εσύ σαν υποτιθέμενος πελάτης. Και τότε θα γνωριστείτε»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomantizmΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...