Κεφάλαιο 56.

162 19 5
                                    

H Mελίνα βγήκε από την αίθουσα όπου της έκαναν τα ράμματα και βρήκε τον Γρηγόρη να την περιμένει με αγωνία.

«Όλα καλά?» την ρώτησε ανήσυχος.

«Ναι,εντάξει» του απάντησε. «Αυτό δεν είναι τίποτα,θα περάσει.Άλλα είναι τα χειρότερα»

«Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Θα ηρεμήσεις και θα τα ξεχάσεις όλα» της είπε με τόνο που δεν σήκωνε αντιρρήσεις.

«Και ποιος είσαι εσύ που...» ξεκίνησε να διαμαρτύρεται,όταν το βλέμμα της έπεσε πάνω στον τελευταίο άνθρωπο που ήθελε να δει εκείνη τη στιγμή. Γύρισε και πάλι στο Γρηγόρη « Εσύ τον φώναξες?» ρώτησε θυμωμένη.

Ο Γρηγόρης απάντησε καταφατικά και χαιρέτησε τον Ορέστη που τους πλησίαζε.

«Μελίνα...πώς είσαι?» ρώτησε ο Ορέστης την αδερφή του.

«Από πότε σε ενδιαφέρει πώς είμαι και πώς αισθάνομαι?» του φώναξε αντί για απάντηση.

Ο Γρηγόρης της έκανε νόημα να ηρεμήσει.

«Πάντα ενδιαφέρομαι για την αδερφή μου» απάντησε ο Ορέστης. «Πάμε σπίτι να μιλήσουμε. Πρέπει να με ακούσεις»

«Γιατί πρέπει?»

«Γιατί έχουμε το ίδιο αίμα και πρέπει να είμαστε ενωμένοι» της απάντησε.

«Αργά το θυμήθηκες αυτό. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα,δεν σου δίνω καμιά δικαιολογία. Θυμάμαι που σε είχα προειδοποιήσει από τότε που ήρθε να δουλέψει αυτή η βρώμα στο ίδιο μαγαζί με εσένα. Κι εσύ δεν με άκουσες και θίχτηκες κι από πάνω! Πόση κοροϊδία πια?» ξέσπασε.

«Μελίνα, σε παρακαλώ. Όχι εδώ μέσα. Άκουσε και κάποιον άλλο μια φορά!» της ζήτησε ο Γρηγόρης.

«Πάω στο αυτοκίνητο» δήλωσε ο Ορέστης. «Σε δέκα λεπτά να έχεις κατέβει. Αλλιώς θα έρθω και θα πάμε άλλού να συζητήσουμε. Έκανα χθες το βράδυ μια υποχώρηση για να ηρεμήσεις. Αλλά τέρμα τώρα» είπε και έφυγε.

«Πήγαινε, Μελίνα. Αν δεν το κάνεις για εσένα κάνε το για μένα» την παρακάλεσε ο Γρηγόρης. «Δεν έκανε και κανένα έγκλημα. Ξέρω ότι δεν την συμπαθείς καθόλου την Μαρία,αλλά τώρα όλα αυτά τελείωσαν»

Η Μελίνα τον αγριοκοίταξε και σώπασε για λίγα δευτερόλεπτα. «Καλά,εντάξει» είπε τελικά. «Θα τον ακούσω. Αλλά δεν υπόσχομαι ότι θα του δώσω και τις ευχές μου»

Ο Γρηγόρης χαμογέλασε . «Πώς και αποφάσισες να κάνεις σε κάποιον την χάρη?» την ρώτησε.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now