Κεφάλαιο 54- Μέρος 2/3

230 21 8
                                    

Ο Άρης προφασίστηκε πως θα πήγαινε για καφέ με έναν φίλο του και ξεκίνησε για το ξενοδοχείο που έμενε η Ελευθερία. Δεν ήθελε να δώσει δικαιώματα στην Βερόνικα για αυτή την συνάντηση. Η Ελευθερία ποτέ δεν τον έκαιγε ιδιαίτερα σαν γυναίκα,ούτε του ξύπνησε μνήμες όταν την ξαναείδε μπροστά του. Η περιέργεια όμως για την επιστροφή της δεν τον άφηνε να κοιμηθεί. Μήπως τα κίνητρά της δεν ήταν τόσο αγνά?Αυτό το ερώτημα τον βασάνιζε.Παραήταν καλή μαζί του μετά από όσα έγιναν στο παρελθόν και αυτό δεν τον άφηνε αδιάφορο.

Μόλις μπήκε στο ξενοδοχείο και είπε στην ρεσεψιόν να την ειδοποιήσουν,ένιωσε έναν κόμπο στο στομάχι. Ήταν πολύ περίεργο όλο αυτό.Μετά από τόσα χρόνια θα τα έλεγαν σαν παλιοί καλοί φίλοι?Μπορεί,βέβαια,να έπαιρνε τις απαντήσεις που ζητούσε.

«Περάστε,σας περιμένει»του είπε χαμογελώντας η κοπέλα στην ρεσεψιόν και εκείνος προτίμησε να ανέβει από τις σκάλες,σαν να ήθελε επίτηδες να καθυστερήσει αυτή την συνάντηση.

Δεν γνώριζε,όμως,πως αυτή που επιθυμούσε την καθυστέρησή του ήταν η Ελευθερία. Η ξαφνική του επίσκεψη την είχε πιάσει απροετοίμαστη και δεν ήθελε κιόλας να την αρνηθεί,για να μην κινήσει υποψίες. Αυτή της η απόφαση όμως,της έβαλε φωτιά στα μπατζάκια.

«Κρύψου,γρήγορα!» έλεγε στον νεαρό άντρα που βρισκόταν μαζί της,ενώ η ίδια ντυνόταν με βιαστικές κινήσεις.

«Πού να κρυφτώ?» ρωτούσε εκείνος σαστισμένος που την είδε να ταράζεται τόσο μετά το τηλεφώνημα.

«Στην ντουλάπα!Άντε,έρχεται!» του έλεγε ενώ τον έσπρωχνε μέσα στην μεγάλη ντουλάπα.

«Μπορείς τουλάχιστον να μου εξηγησεις?» της ζήτησε να μάθει.

«Είναι ο Άρης,Αχιλλέα! Ξέρεις πολύ καλά γιατί πρέπει να κρυφτείς! Και ό,τι και να ακούσεις να ξέρεις πως το κάνω για το συμφέρον μας!» του εξήγησε,ενώ έκλεισε το φύλλο της ντουλάπας σχεδόν μέσα στα μούτρα του.Ίσα που πρόλαβε να ισιώσει τα ρούχα της και να φτιάξει λίγο τα μαλλιά της.Το χτύπημα του Άρη στην πόρτα έκανε τις παλάμες της να ιδρώσουν.Έπρεπε να παίξει καλό θέατρο. Πήρε μια βαθιά ανάσα και του άνοιξε,προσπαθώντας να δείχνει χαμογελαστή.

«Καλημέρα,Άρη.Πέρασε» τον υποδέχθηκε,τάχα χαρούμενη για την επίσκεψή του.

«Καλημέρα.Με συγχωρείς που δεν σε ειδοποίησα.Αλλά περνούσα για κάτι δουλειές και ξαφνικά θυμήθηκα ότι μένεις σε αυτό το ξενοδοχείο.Το είδα μπροστά μου και...»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora