Κεφάλαιο 57.

168 18 7
                                    

«Μελίνα,τι λες? Με τον Ορέστη απλά...» πήγε να μιλήσει η Βανέσα , αλλά η Μελίνα την διέκοψε.

«Απλά γουστάρετε ο ένας τον άλλο. Φαίνεται και μην πεις το αντίθετο. Δεν είναι κακό εξάλλου» της είπε.

«Δεν λέω,υπάρχει χημεία μεταξύ μας,αλλά δεν νομίζω να τον ενδιαφέρω πέρα από το φιλικό» εξομολογήθηκε τις αναστολές της η κοπέλα.

«Εσένα σου αρέσει?» την ρώτησε ευθέως η Μελίνα.

«Για να είμαι ειλικρινής...ναι» απάντησε η κοπέλα. «Μην πεις,όμως,τίποτα»

«Αφού δεν μιλάμε σχεδόν,πώς να του πω? Αλλά από ότι καταλαβαίνω δεν του είσαι αδιάφορη» άρχισε να της βάζει ιδέες η Μελίνα.

«Δεν...δεν ξέρω,πραγματικά» προβληματίστηκε η Βανέσα.

«Ευκαιρία να μάθεις τότε. Ο Ορέστης είναι πολύ κλειστός και δεν δείχνει το ενδιαφέρον του εύκολα. Προσπάθησε εσύ να τον πλησιάσεις» την συμβούλευσε.

«Δηλαδή, πιστεύεις ότι του αρέσω?» ξαναρώτησε η Βανέσα για να βεβαιωθεί.

«Τι λέμε τόση ώρα?» επέμεινε εκείνη και την άφησε μόνη της να σκέφτεται.

«Του αρέσω,λοιπόν» σκεφτόταν η Βανέσα και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό της.



Λίγες ώρες αργότερα, βρίσκονταν οι δυο τους στο μαγαζί που εμφανιζόταν το συγκρότημα του φίλου της. Ο Γρηγόρης δεν είχε έρθει, παρά την επιμονή του Ορέστη που ένιωθε λίγο άβολα με το να βγει μόνος με την Βανέσα.

«Ωραία δεν είναι τελικά?» τον ρώτησε η κοπέλα.

«Ναι,ωραία» συμφώνησε εκείνος.

«Δεν σε βλέπω κεφάτο» παρατήρησε η Βανέσα.

«Δεν είμαι ιδιαίτερα. Σε ευχαριστώ για την παρέα και που...»

«Δεν χρειάζεται να ευχαριστείς» τον διέκοψε και του έπιασε το χέρι. «Χαίρομαι να περνάω χρόνο μαζί σου»

«Κι εγώ» απάντησε και της χαμογέλασε.

Η Βανέσα μετακίνησε την καρέκλα της πιο κοντά του και πήρε το θάρρος να τον χαϊδέψει στο μάγουλο. «Βλέπω ότι υπάρχουν προβλήματα. Αλλά αν θες να μιλήσεις κάπου να υπολογίζεις σε εμένα»

«Το ξέρω» της είπε, νιώθοντας, ωστόσο, λίγο αμήχανα από την επαφή τους.

«Ορέστη,μου αρέσεις» του εξομολογήθηκε τελικά και ήρθε αντιμέτωπη με το έκπληκτο βλέμμα του. «Δεν περίμενες να σου το πω,έτσι?»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora