Κεφάλαιο 55 - Μέρος 3/3

160 21 9
                                    

Ο Αντώνης μέσα σε λίγα λεπτά είχε κατέβει στο δάσος και την είδε να κάθεται σε ένα παγκάκι, εμφανώς κλαμμένη.

«Μελίνα» είπε και την πλησίασε. «Τι έγινε?»

«Πρέπει να μιλήσουμε για κάτι,Αντώνη. Όλο το καλοκαίρι δεν βρεθήκαμε καθόλου και από τότε έχουν αλλάξει πολλά» ξεκίνησε.

«Άλλαξαν τα αισθήματά σου για μένα?» την ρώτησε, με την ελπίδα να μην ανατραπούν τα σχέδιά του.

«Όχι,καμία σχέση. Αυτό είναι το μόνο που δεν άλλαξε» του απάντησε,καθησυχάζοντάς τον.

«Τότε?» ρώτησε. «Βασικά,δεν πάμε σπίτι μου να τα πούμε?» πρότεινε και πήγε να την τραβήξει από το χέρι για να σηκωθεί,όμως εκείνη έμενε καρφωμένη στη θέση της.

«Όχι,δεν μπορεί να περιμένει. Θα τα πούμε εδώ. Δεν μπορώ να το αναβάλω παραπάνω» δήλωσε αποφασισμένη.

«Να αναβάλεις τι? Τόσο σοβαρό είναι αυτό που θες να μου πεις?» απόρησε εκείνος, έχοντας αρχίσει να ανησυχεί ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

«Ναι,είναι. Κοίτα,Αντώνη, δεν είμαι καλά αυτό το διάστημα...» ξεκίνησε.

«Δεν είσαι η μόνη. Κι εγώ είμαι χάλια ψυχολογικά» απάντησε ο Αντώνης.

«Δεν εννοώ μόνο αυτό. Στην υγεία μου δεν είμαι καλά» διόρθωσε.

«Δηλαδή?» ζήτησε να μάθει.

«Έχω σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Παίρνω χάπια. Δεν είμαι καλά.Όλα όσα έγιναν...»

«Θες να μου πεις ότι είσαι...?» διέκοψε ο Αντώνης σαστισμένος.

«Τρελή?Αυτό θες να πεις?»

«Όχι,προς Θεού,δεν το είπα σωστά. Πες μου τι...» πήγε να διορθώσει την αυθόρμητη ερώτησή του.

«Ναι αυτό είμαι,αν θες να το πεις έτσι. Αλλά μπορώ να το ξεπεράσω,αν είμαστε μαζί. Ήδη νιώθω κάπως καλύτερα από ότι ήμουν το καλοκαίρι. Ειδικά τώρα που σε έχω δίπλα μου. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν είσαι διατεθειμένος να...»

«Τώρα μου το λες αυτό?» την μάλωσε. «Γιατί μου το έκρυψες?Γιατί είπες ψέματα ότι παίρνεις άλλα χάπια?»

«Για να μην σε σοκάρω...ήθελα να σου το πω κάποια άλλη στιγμή»

«Κάποια άλλη στιγμή,ε?Αφού θα με έριχνες...» απάντησε τσατισμένος.

«Μην μιλάς λες και είμαι τόσο φτηνή. Ήθελα τον χρόνο μου για να σου το πω. Θα είσαι δίπλα μου?» τον ρώτησε ξανά.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now