Kεφάλαιο 91.

145 14 9
                                    

«Ποιο πράγμα?» ρώτησε,μήπως κατάφερνε να κερδίσει λίγο χρόνο.

«Για το μπάσταρδο της γυναίκας σου!» του φώναξε η Μελίνα,που είχε πεταχτεί από τον καναπέ.

«Σε παρακαλώ,πρόσεχε πώς...» πήγε να της πει,όμως εκείνη του έδειξε τα αποτελέσματα των εξετάσεων της Μαρίας.

«Κοίτα την ημερομηνία! Ήταν τότε που είχαμε πάει στο νοσοκομείο και πέσαμε πάνω της! Ήταν από τότε έγκυος και εσύ μας έλεγες ότι γέννησε πρόωρα» συνέχιζε ακάθεκτη ενώ άφησε το χαρτί να πέσει στο πάτωμα.

Ο Ορέστης είχε στριμωχτεί για τα καλά.

«Μελίνα,άκουσέ με...»

«Το ήξερες,δεν μπορεί να μην το ήξερες! Για αυτό παντρευτήκατε τόσο βιαστικά και μας πιέσατε όλους να το δεχτούμε! Γι αυτό μου είπες ψέματα τις προάλλες»

«Μελίνα,σταμάτα» προσπάθησε να της κόψει τη φόρα,αλλά ήταν μάταιο.

«Αυτός ήταν ο λόγος που σιχαινόσουν τον Αντώνη και μου έλεγες ότι δεν πρέπει να είμαι μαζί του γιατί είναι επικίνδυνος,ε? Έτσι εξηγείται τόσο μίσος! Είχε βιάσει και είχε αφήσει έγκυο τη γυναικούλα σου... Η Μαρία έχει κάτι από εκείνον και δεν μπορείς να το δεχτείς τόσο εύκολα» συνέχιζε το παραλήρημά της. Ο Ορέστης πήγε να την πιάσει από τους ώμους για να σταματήσει,όμως εκείνη απομακρύνθηκε αμέσως κάνοντας μερικά βήματα πίσω. «ΜΗΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙΣ!» ούρλιαξε και αφού πήρε μερικές ανάσες, εκείνος βρήκε ευκαιρία να της μιλήσει.

«Σε παρακαλώ,μην κάνεις έτσι. Κάτσε να συζητήσουμε ήρεμα»

«Να μην κάνω έτσι? Ο αδερφός μου με φλόμωσε στα ψέματα για χάρη της Μαρίας! Πώς θες να είμαι? Να σου πω κι ευχαριστώ? Σε ευχαριστώ πολύ,Ορέστη μου, που παρίστανες τον στοργικό αδερφό όλο το καλοκαίρι και μόλις εμφανίστηκε γκαστρωμένη η πουτάνα σου μου φέρθηκες χειρότερα και από ξένος!»

«ΑΡΚΕΤΑ!» φώναξε ο Ορέστης. «Πες μου,που να πάρει η ευχή, τι θα άλλαζε αν το ήξερες?»

Η Μελίνα δεν περίμενε ούτε το ξέσπασμά του,ούτε την ερώτησή του,στην οποία άργησε να απαντήσει.

«Μου είπες ένα σωρό ψέματα,δεν μου έδειξες εμπιστοσύνη...» του είπε τελικά.

«Αυτό είναι το πρόβλημά σου? Πριν είπες πως δεν αντέχω να έχει η Μαρία κάτι από τον Αντώνη. Μήπως ισχύει για εσένα αυτό?»

«Ίσως να είναι κι έτσι. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι...»

«Αν σου το λέγαμε από την αρχή,τι θα έκανες? Απάντησέ μου σε αυτό που σε ρωτάω»

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Where stories live. Discover now