«Μαράκι» έλεγε ο Ορέστης αλλά το μόνο που έβλεπε ήταν η πλάτη της γυναίκας του. «Μπορείς για μία φορά να δείξεις κατανόηση και να μιλήσουμε?»
«Κατανόηση σε τι? Στο ότι δεν μπορούμε να ησυχάσουμε ούτε λεπτό?» απάντησε εκείνη νευριασμένη.
«Δεν είπαμε ποτέ ότι θα είναι εύκολο»
«Εγώ όμως δεν το περίμενα τόσο χάλια!»
«Χάλια? Θες να πεις ότι μαζί μου είσαι χάλια?» παραπονέθηκε ο Ορέστης.
«Μαζί με εσένα όχι. Με την αδερφή και τη μητέρα σου πακέτο, ναι! Δεν είναι καλά τα νεύρα μου» ύψωσε τον τόνο της φωνής της.
«Ούτε τα δικά μου» της απάντησε και πήγε να καθίσει στο σαλόνι για να μην ξεκινήσει νέος καβγάς. Τελικά αποκοιμήθηκε εκεί,αφήνοντάς τη μόνη...
«Κατάλαβες τώρα? Η απατεώνισσα. Πραγματικά λίγο ακόμα αν έμενα,θα την σκότωνα!» ξεσπούσε ο Άρης,καθώς μετέφερε τα νέα στη Βερόνικα,η οποία είχε μείνει στήλη άλατος.
«Πώς μπόρεσε να το κάνει αυτό? Εντάξει,με εμάς είχε το πρόβλημα. Η Νάντια σε τι της έφταιξε?» αναρωτιόταν.
«Για να ταράξει εμάς,μας χτύπησε στο ευαίσθητο σημείο μας»
«Κι αυτός ο Αχιλλέας...τόσο πειστικος στο ρόλο του πια?» έλεγε η Βερόνικα τις σκέψεις της. Κάτι δεν της κολλούσε στην ιστορία. «Θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι ενδιαφερόταν για την κόρη μας»
«Καλά που δεν το έβαλες. Χριστέ μου,αν το μάθει ποτέ...» απελπίστηκε ο Άρης και έβαλε το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια του.
«Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το μάθει. Δεν μου λες, η Ελευθερία σου είπε τίποτα άλλο?» ρώτησε,προκειμένου να διαλευκάνει το τι υπήρχε πίσω από την ερωτική εξομολόγηση που έκανε ο Αχιλλέας στην ίδια.
«Τι άλλο να πει? Παραδέχτηκε ότι τον έβαλε να πουλήσει έρωτα στη Νάντια,πήρε τα λεφτά και τέλος»
«Είπε τίποτα για εμένα,ας πούμε?»
«Όχι» της απάντησε ο Άρης. «Τι σκέφτεσαι?»
«Τίποτα» είπε ψέματα.
«Έχεις ταραχτεί πολύ»παρατήρησε ο Άρης. «Μην ανησυχείς,όμως. Τέλειωσε αυτή η κοροϊδία. Ο αλήτης της δεν θα εμφανιστεί ξανά. Θα πάρει το μερίδιό του και θα πάει στα τσακίδια»
«Ναι» έκανε ότι τον πιστεύει η Βερόνικα. Στην πραγματικότητα κάτι μέσα της την προειδοποιούσε πως η ιστορία με τον Αχιλλέα δεν θα τέλειωνε εύκολα.
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...