ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ
Η Νάντια καθόταν στον καναπέ και σχεδίαζε. Εδώ και αρκετούς μήνες είχε ξεκινήσει να ασχολείται με το σχέδιο μόδας. Αυτό έδωσε μεγάλη χαρά στους γονείς της,που πρώτη φορά έβλεπαν την κόρη τους να κάνει κάτι στη ζωή της,αλλά και να ξεχνιέται μετά τις απανωτές αναποδιές που την είχανβρει. Η μητέρα της μπορούσε να καταλάβει πως η Νάντια ακόμα σκεφτόταν τον Αχιλλέα και της έκανε εντύπωση που μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα είχαν δεθεί τόσο. Η Νάντια δεν μιλούσε,όμως,γι αυτό το θέμα σε κανέναν και έτσι η Βερόνικα δεν ήξερε καν αν είχαν ξαναβρεθεί οι δυο τους. Πάντως το σίγουρο ήταν πως δεν τα είχαν βρει.
«Μετά από έναν χρόνο από την ημέρα που εξαφανίστηκε,ο Γιώργος Κωνσταντινίδης εξακολουθεί να αγνοείται. Οι καταθέσεις των συνεταίρων του αναφέρουν πως ο άντρας είχε επαφές με τοκογλύφους και ανθρώπους της νύχτας. Ωστόσο, τα ίχνη του δεν έχουν βρεθεί και οι ελπίδες να είναι ζωντανός σβήνουν μέρα με τη μέρα» ακουγόταν η παρουσιάστρια απογευματινής εκπομπής από την τηλεόραση.
«Άλλο κι αυτό» σχολίασε η Νάντια. « Τι να έπαθε?»
«Είχε μπλεξίματα με τον υπόκοσμο.Πού θα κατέληγε? Καλά που έκοψες τις επαφές μαζί του. Τώρα θα μας κυνηγούσαν οι δημοσιογράφοι και η αστυνομία» είπε ο Άρης.
«Ένα χρόνο τώρα δεν τον βρίσκουν. Άνοιξε η γη και τον κατάπιε?» συνέχισε η κοπέλα.
«Δεν θα σκεφτόμαστε και αυτόν τώρα. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του,γιατί ζωντανός αποκλείεται να είναι. Εσύ να δεις τι θα κάνεις...»
«Εγώ μια χαρά είμαι» απάντησε η Νάντια,αλλά δεν ήταν καθόλου πειστική.
Η Βερόνικα ήθελε να την ρωτήσει για τον Αχιλλέα,όμως δεν έβρισκε το θάρρος και δεν ήθελε να την στενοχωρήσει περισσότερο. Κοίταξε με νόημα τον Άρη και έτσι η κουβέντα δεν συνεχίστηκε. Άλλαξαν κανάλι και για άλλο ένα βράδυ παρίσταναν πως δεν ήθελαν να ρωτήσουν τίποτα την κόρη τους.
Η Μαρία κρατούσε το γιο της στην αγκαλιά της,που μόλις είχε αποκοιμηθεί. Εκείνη την ώρα έμπαινε ο Ορέστης στο δωμάτιο, που μόλις είχε γυρίσει από τη δουλειά.
«Μου τον δίνεις λίγο να τον αγκαλιάσω για καληνύχτα?» την ρώτησε χαμηλόφωνα.
«Πάρε τον,αλλά πρόσεχε μην τον ξυπνήσεις» είπε και του έδωσε το μωρό.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomantizmΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...