«Καλώς τον» είπε η Βανέσα στον Στέφανο,όταν μετά από λίγη ώρα είχε έρθει στο τραπέζι τους.
Ο Στέφανος χαιρέτισε και κάθισε στην άδεια θέση δίπλα στη Μελίνα,πιάνοντάς της το χέρι. «Τι κάνεις?» την ρώτησε και προσωπικά.
«Καλά» είπε εκείνη,ξαφνιασμένη από τη διαχυτικότητά του. Πρώτη φορά ήταν έτσι απέναντί της.
«Πολλή κίνηση...» είπε ο Στέφανος,γυρίζοντας στους άλλους. «Γι αυτό άργησα»
«Κι εμείς μπλέξαμε και νομίζαμε ότι θα αργήσουμε. Αλλά τελικά φτάσαμε νωρίτερα από ότι υπολογίζαμε» σχολίασε η Βανέσα,βλέποντας ότι υπήρχε μια μικρή αμηχανία. Και οι τέσσερις γνώριζαν τον πραγματικό λόγο της συνάντησης,όμως έκαναν σαν να μην συνέβη τίποτα και περίμεναν από τη Βανέσα να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Συζητούσαν για άσχετα θέματα, κυρίως όμως,η Βανέσα και ο Στέφανος. Οι άλλοι δύο,όπως πάντα,δεν ακούγονταν σχεδόν καθόλου και απλώς απαντούσαν σε ερωτήσεις ή έκαναν μονολεκτικά σχόλια.
«Το κεφάλι μου» διαμαρτυρήθηκε η Βανέσα. «Σας πειράζει να σας αφήσουμε εμείς?»
Ο Αντώνης δίπλα της γέλασε. «Δεν χρειαζόταν τώρα αυτό» της είπε και τον άκουσαν και οι άλλοι.Η Βανέσα δεν είπε τίποτα,όμως ενοχλήθηκε λίγο από τον τρόπο του. Όλο το βράδυ ήταν με τα μούτρα κατεβασμένα. «Έλα,πάμε να τους αφήσουμε μόνους» συμπλήρωσε και σηκώθηκε από τη θέση του.
Αφού χαιρετήθηκαν, ο Στέφανος και η Μελίνα έμειναν οι δυο τους.
«Τι έπαθε αυτός σήμερα?» ρώτησε ο Στέφανος.
«Εμένα ρωτάς?» έκανε η Μελίνα την αδιάφορη.
«Εσύ τους έχεις δει περισσότερες φορές από ό,τι εγώ το τελευταίο διάστημα. Λέω μήπως κατάλαβες κάτι»
«Ναι,αλλά σε εσένα μιλούν περισσότερο για τα προσωπικά τους θέματα» τον διόρθωσε.
«Ε,δεν μου τα λένε και όλα. Και καλά κάνουν. Ζευγάρι είναι,δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό» της τόνισε.
«Φυσικά» έκανε ότι συμφωνεί.
«Εσύ?» ρώτησε.
«Τι εγώ?»
«Δεν είσαι με κανέναν αυτό το διάστημα?»
«Όχι,δεν είμαι με κάποιον. Και μην μου πεις πάλι για τον Γρηγόρη. Δεν ήμουν ποτέ μαζί του»
«Δεν αναφέρομαι στο Γρηγόρη. Γενικά,ρωτάω»
«Κι εγώ γενικά σου απαντάω. Τίποτα δεν συμβαίνει»
YOU ARE READING
ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2
RomanceΟ Αντώνης δεν έχει σκοπό να αφήσει τη Μαρία. Ένα βράδυ που συναντιούνται αποδεικνύεται μοιραίο για το υπόλοιπο της ζωής της Μαρίας, που πρέπει να πάρει αποφάσεις και μέσα σε αυτές το μέλλον της με τον Ορέστη. Θα μπορέσουν να είναι μαζί? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η...