Κεφάλαιο 81.

147 15 5
                                    

Η Βερόνικα και η Νάντια ήταν προβληματισμένες με το θέμα του Αχιλλέα και ήθελαν απαντήσεις.

«Ο πατέρας σου είπε να μην ασχοληθούμε ξανά μαζί του. Εγώ,όμως,θέλω να καταλάβω τι συμβαίνει»

«Κι εγώ. Αξίζουμε να μάθουμε την αλήθεια,αρκετά έχουμε πιαστεί κορόιδα όλων!»

«Τι προτείνεις?»

«Να του τηλεφωνήσω και να τον πιέσω» είπε η Νάντια αυτό που σκεφτόταν.

«Είσαι έτοιμη να τον ξαναδείς μετά από όλα αυτά?»

«Όχι. Αλλά θέλω να μάθω τι στο διάολο έχει στο μυαλό του και μετά να τον στείλω από εκεί που ήρθε»

«Πράγματι αυτό θέλεις?» την ρώτησε η μητέρα της,κοιτώντας τη στα μάτια. «Μην μου λες ψέματα»

«Δεν ξέρω» είπε μπερδεμένη η Νάντια. «Πραγματικά,δεν ξέρω...»

«Πάρ'τον. Αλλά πρόσεχε πού θα βρεθείτε. Καλύτερα σε δημόσιο χώρο» την συμβούλευσε.

«Ναι. Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν» συμφώνησε η Νάντια,που μετά την αποκάλυψη για το φόνο δίσταζε να βρεθεί μόνη μαζί του.

«Εσύ γιατί γύρισες στην Ελλάδα?»

«Ήθελα να σου μιλήσω και γι αυτό. Μου έστειλαν μήνυμα από έναν άγνωστο αριθμό και μου έγραφαν ότι έχεις σχέση με τον Αχιλλέα»

«Η σκρόφα» μουρμούρισε η Βερόνικα. «Δεν ντρέπεται λίγο...Ήθελε να μας ανακατέψει. Άρα,πράγματι δεν ήταν αληθινή η εξομολόγηση που έκανε σε εμένα»

«Έχεις σκεφτεί να πάμε να την βρούμε?» πρότεινε η Νάντια.

«Εσύ θα αναλάβεις τον Αχιλλέα και κάποια στιγμή θα πάω να της τα πω ένα χεράκι. Δεν μπορεί να παίζει κανείς μαζί μας πια. Δεν το επιτρέπω»


«Έτοιμος για αύριο?» ρώτησε η Μελίνα τον Στέφανο όταν μπήκε στο σπίτι του.

«Ναι. Όλα εντάξει. Βέβαια,δεν είναι και τόσο εύκολο να σε αποχωριστώ» της είπε και την τράβηξε στην αγκαλιά του. «Τι έχεις φέρει?» ρώτησε κοιτώντας τις σακούλες που κρατούσε.

«Σου έφερα φαγητό από το μαγαζί,γιατί φαντάστηκα ότι δεν πρόλαβες να φτιάξεις κάτι. Θα σου μαγείρευα εγώ,αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω και να μείνεις νηστικός» έλεγε,ενώ έστρωνε το τραπέζι του.

«Δεν πειράζει,δεν γίνεται να είσαι καλή σε όλα» της απάντησε.

«Πώς θα φύγεις για το αεροδρόμιο?» ρώτησε η Μελίνα όταν κάθισαν στο τραπέζι.

ΜΟΙΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora